Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Triznyak

0 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Miért kellett ez az egész? Miért fenyegettek bírsággal több ezer autóst, miközben még azok sem ismerik a jogszabályokat, akik erre hivatkozva forgalomkorlátozást rendelhetnek el? ..
Triznyak 2011.11.05 15:40:23
@h4z4rd:

"Nyilván a kipufogógázok értékeire értettem, amit első sorban figyelembe veszünk."

Igen ezt veszitek figyelembe és ez a baj. (mármint abból a szempontból, hogy magasabb besorolást várnátok el)Ezek az értékek csak a köznapi embernek bírnak ekkora jelentőséggel, valójában csak töredékei az előírásnak. (jellemzően az utóbbi 15évben ezek az értékek szinte semmi sem változtak!!) Ilyen alapon nem az euro3-ba, hanem az euro5-be is beleférne akár egy 1986-os Opel motor is.
Triznyak 2011.11.05 15:46:08
@Atengerimalac:

"Akkor a tisztogatás és a haverok, párttársak bejuttatása a rendszerbe már a rendszer működésének akadálya lett! Elérte azt a kritikus tömeget, amikor a „csókosok” aránya maga alá gyűri a szakmai tudást. Ezt azért nem bírom elhinni!"

Isten hozott a való világban! :-/

Csak egy mondat egy jó nevű tollforgatótól a horty-korszakból.

"Akinek isten hivatalt ad, majd ad hozzá észt is."

Változott azóta valami?
Triznyak 2011.11.05 16:45:14
@h4z4rd:

"-amennyiben(!) a kocsim teljesíti a normát függetlenül attól, hány éves, kaphasson megfelelő besorolást,"

Akkor nem értem, mi a gondod, ez így van most is. Bebizonyítod és már írják is a másik forgalmit.

"..valamint szeretnék rálátást a konkrét kritériumokra."

Az ENSZ-EGB 83.02/B előírás tartalmazza ha az euro2 érdekel, és az ENSZ-EGB 83.05/B az euro3-at.
Egy dolog biztos. Ha az új vizsgarendszer a gyakorlatban beindul, valamivel kevesebb mozgástér marad a trükközésre. Már csak ezért is érdemes tényleg jól felkészített autóval vizsgára menni, mert az alkalmatlan minősítés összehasonlíthatatlanul rosszabb – és…..
Triznyak 2010.01.11 19:57:50
@mlt3:

3 mondat a dolog megvilágítására!

"Veled ellentetben en mar programoztam at DSCt eltero fekrendszer miatt."

Ez megmutatja a jellemed és a gondolkodásmódod. Kíváncsi vagyok, mire alapozva tudtad ezt tévedhetetlenül eldönteni?

"....az adott nyomashoz mindig adott fekhatas tarsul...."

A fékhatáshoz semmi köze a féknyomásnak. Általános iskolai fizika, már ott tanítják, hogy a fékhatást a gumi és az útfelület közötti súrlódási erő határozza meg. Ezért van jelentősége az útviszonyoknak, amiről, mint a reakciódból kiderült, nem tudod, hogy az mi.

"Ezeket szinten figyelembe veszi"

Az az egy szó, hogy "szintén", erős kételyt ébreszt bennem, hogy valójában tudod-e miként működik a menetstabilizátor.
Triznyak 2010.01.11 20:02:32
@MANszerelő:

"amihez tartozik a konkrét féknyomás-fékerő."

Így igen, ennek van értelme, de ugye itt szó sincs _fékhatásról_. :-))
Triznyak 2010.01.11 20:07:57
@ColT:

"Ja mert pl. tuti hogy a vizsgaállomások környékén letáborozznak majd a rendőrök, műszaki nélküli autókra vadászva..."

Ezen már napokkal ezelőtt túljutottunk, a "megbukott" autók is _legálisan_ menetnek el a bázisról. Nem kellene ezt a rémhírt erőltetni.
Gyuri Bácsi eredeti szakmáját tekintve fodrász volt, Laci Bácsi pedig főállású gázóra-leolvasó. Az ő műhelyükben készült el Magyarország első katalizátoros, lambda-szondás, injektoros, kereklámpás Ladája. Szándékosan nem írok autószerelő műhelyt. Egyrészt, mert ezzel…..
Triznyak 2009.09.13 11:43:24
@pet77:

Félreérted a dolgot, biztosan lett volna jobb megoldás is, _de nem erről_ szól a történet!!!
A fogyasztást saccolgatni meg teljesen értelmetlen, valószínűleg egyik rendszerrel sem lenne generális a különbség.
Triznyak 2009.09.13 11:56:24
@Rocko-:

"kombit mutattam az elöl motorosra a google javasoltam,vannak nekem is képeim róla de ide nem lehet beszúrni."

Szerintem:
- A kombit mutattam, az elől motorosra a Google-t javasoltam. vannak nekem is képeim róla, de ide nem lehet beszúrni.-

Az eredeti formájában az ellenkezőjét is jelentheti a mondat.

Mielőtt Gyurma73 felkapná a vizet, ebben sem rosszindulat, sem sértő szándék nincs a részemről!!!!!!!!! :-)
Triznyak 2009.09.13 11:58:58
@Triznyak:

Bakker.

"vannak nekem is..."

Vannak..... (ha már szőrt hasogatok)
  Nálunk - ellentétben például Németországgal - nem az állam támogatja az autósokat, hogy új kocsit vásárolva pörgessék a válságba került gazdaságot, hanem az autósok fizetnek az államnak, mert öreg autóik vannak. Hungarikum.  Vélemények az azonos című…..
Triznyak 2009.07.26 01:38:17
@Unter Bahn:

Az alapján adózik, ami a forgalmiban _gyártási időként_ fel van tüntetve.
A vizsgával kapcsolatban pedig az a lényeg, hogy ezentúl a vizsga/zk ára egyben lesz, ha zk miatt bukik az autó, akkor az egész vizsgát meg kell ismételni és megint befizetni a _teljes_ vizsgadíjat. Legalábbis ezt nyilatkozta az érdekképviseleti szervezeteknek tartott tájékoztatón ama bizonyos Lovas úr. Márpedig, ha a zk vizsgálatnál hiányzik a mérést végzőből a jóindulat, akkor az az autó számtalanszor megbukhat. A jóindulatot meg tudjuk mivel lehet megszerezni, ezt a mostani vizsgabiztosok már időtlen idők óta demonstrálják. ):-((
A Nemzeti Közlekedési Hatóság elnökhelyettese az MTV híradójában jelentette be tegnap este, hogy 2010-tõl összevonják az autók környezetvédelmi vizsgálatát és mûszaki vizsgáját. Véleményük mai hírünkről...
Triznyak 2009.07.23 22:44:17
@Speedman:

"Mellesleg nem is tudta leírni rendesen mire is gondol. Csak azon kezdett lovagolni, hogy van vagy nincs."

"Van a mennyiségi, és van a minőségi szabályozás.
Az én olvasatomban Triznyak végig erről próbált meggyőzni Téged."

Ezek szerint, másnak nem okozott gondot megérteni.
Triznyak 2009.07.24 00:36:14
@Speedman:

"Az a baj veled, hogy még mindig ezen a fojtószelepen lovagolsz,"

Hazudsz! Te kötöttél bele! ( tudod, vissza lehet ám olvasni!)

"De az ellenkezőjét sem, pedig nyílvánvaló."

Vagyis, hazudtál! Hogy neked mi a nyilvánvaló az a magánügyed, tényként viszont csak olyat etikus állítani amit _leírtam_!!!

"Marhaság. A nitrogén-oxidok esetében háromszorosa a megengedett a dízelek esetében, mint a benzineseknél."

Hol állítottam, hogy nem így van? Szövegértelmezési gondok! A motor annyit ereget, és mint írtam ( csak ugye ezt "véletlenül" kihagytad) a benzines utókezelése _egyszerűbb_.

"Aha és akkor hogyan teljesítenék az EURO4-5 normákat a benzinesek, ami harmadannyít ír elő nekik, mint a dízeleknek?"

Még mindig ugyanott vagyunk, egyszerűbb az utókezelése!!!! Ebben mit olyan nehéz felfogni?
A szegénykeverékesnek egyébként szép nagy és igen drága NOx tárolókatalizátora van, (mint a dieselnek is) amit percenként 2 másodpercig regenerál a vezérlő. Hát így teljesíti a normát.

"Mit is csinálsz? Tíz éve zöldkártyát is?
És ennyire nem vagy tisztában a normákkal?"

Mellébeszélsz! Még mindig a normákon lovagolsz, vádaskodsz, olyanokat találsz ki amik el sem hangzottak! Hol írtam olyat ami ellenkezne a normákkal?????? Ja, hogy te úgy gondoltad, hogy én biztosan arra gondolok.... Hát ez siralmas. És igazad van, jellemzően magyar szokás.

Amúgy elárulom neked, miután önteltségedben tudatlanul ismét pálcát törtél felettem és ezzel a zöldkártyások felett, a zöldkártyásnak nincs köze ezekhez a normákhoz!!!!!! Gyakorlatilag egy betűt sem kell belőle tudnunk.
Hogy úgy mondjam, ismét öngól volt ez részedről!

"részemről befejeztem a vitát."

Ezt már mondtad máskor is, aztán nem lett igaz ez sem.
Szóval maradunk abban, hogy megrögzött hazudozó vagy?
Triznyak 2009.07.24 00:53:18
@Pasas:

Nem szokásuk ilyet csinálni, ott valami pillanatnyi "elmezavar" jöhetett közbe. Diag gépre kellene tenni, hátha beírt valami hibakódot. Ha nyomod a féket, akkor nem emelkedik a fordulat csak kb 2500-ig, de hogy alapjáratra essen, olyat eddig nem tapasztaltam. Amúgy nem kell pörgetni klíma töltés közben, szépen beszivattyúzza alapjáraton is. Ha pörgetik, hamarabb töltődik át a gáz. De ez is töltési módszer kérdése, ha gázként töltik be a hűtőközeget akkor egyszerűbb az autó kompresszorával "szívatni", de valójában a klímás kompresszorával, álló motorral is feltölthető.