Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jungboy25

0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Dió nevű olvasónk hívta fel a figyelmemet az alábbi kommentre. Ti végig csinálnátok az alábbi tortúrát havi bruttó 180 ezerért?Szeretném megosztani a tapasztalataimat okulásul.Kiindulási helyzet: rendelkezem egy okleveles közgazdász diplomával és két posztgraduális szakirányú…..
Jungboy25 2009.07.15 15:06:56
Helló mindenkinek.Én nem doglozom az EDS-nél viszont vannak infóim róla és a fizetésről is.a 180 bruttó kamu, a cég direkt lejáratása.280bruttó és van az 300bruttó is kétnyelvű ügyfélszolgálatisoknak..Én dolgoztam ügyfélszolgálaton német :B und W hungary kft.Német vodafone projekten.Nagyon fontos a produktivitás,hisz ebből élnek a cégek.Szerződésben foglalva,h egy hívás fogadásáért pl hány EU-t fizet a megbízócég az alvállalkozónak,ahol épp modjuk az ember telefonál egy proejekt keretében.pl Német vodafone.Nagyon nagy pénzekről van szó.Egy projekt kis létszámmal pl 80 emberrel vagy 60 emberrel így meghatározott napi hívásmennyiség fogadásával több ezer Eu-t tud keresni saját maga részére a megbízó cég fizeti ugyebár.Ezekenéla multiknál nagyon éles a verseny.Nagy stressz tűrésre és precizításra van szükség,mind nyelvileg stb...Épp azért van van meghatérozva,h ki mennyit munkaköziszünetet vegyen ki és mikor és azis megvan határozva,ha a megbízó azt akarja,h az nap pl 60 ember 2000 vagy 3000 hívást fogadjon 8 órán át és bonyolsítsa ezt le,akkor nem lehet kési egy percet sem a munkahelyről és nem lehet túlhúznia szüneteket sem.jókat beszélgetni és kvázni,mert nagy pénzekről van szó.A hívás szám csökkenésével egyenesen arányosan csökken a napi bevétel is.Ezért van arra szükség,h a dolgozok betartsáka szüneteket.Aki erre nem képes,az ne menjen ilyen helyre dolgozni.Idegenyelvű Call Centeres melóért jó fizukat lehet keresni.Egy nyelvvel Budapesten 120-130 nettót lehet keresni.Vannak helyek ahol kicsit többet.Az Edsnél nemis lehet egy nyelven telefonálni! így eleve nem állja meg a helyét a 180 bruttó.mivel kétnyelv kell minimum így 250ezer bruttótól 300bruttóig fizetnek.Tuti,h stresszes.Énis tudom..Német vodafone projekten a Buw-hungary kftnél Pécsen volt,h naponta 60 ember és ebből kb 5en voltunk 8 órábana többi 6ban.bevállalták a Teamleiterek,h napi 2000-3000 hívásokat fogadjunk.A multiknél ez erről szól.Vannak helyek ahol lassabb az iram,de ott meg több perc jut egy ügyfélre.a köztesidőben nem lehet több szünetet kivenni.Aki nem szeret sokáig ülni egy helyben annak ez nem jó meló.Bár lehet állni is közben:-)
Jungboy25 2009.07.15 15:27:08
Ja és még valami:-) minden munkahelyen a produktivitás a legfontosabb.Hisz erről szól az élet.Helyt kell állni.A céget nem érdekli,h kinek mije fáj.Ha fáj valamid menj dokihoz.H anem bírod munkát mondj fel és csinálj mást.Most épp ápolói munkakörben doplgozom ápolóként.Nem szeretia vezető ha degeszre zabáljuk magunkat.Elvárja a folytamos munkát,nem kell megszakadni sem,de minden munkahelyen folymatosan kell dolgozni.Nem tudom ezen miért csodálkoznak ennyien.Mutassatok egy munkahelyet ahol órákig lehet űlni kvzni,bájcsevegni.Nagyon ritka,talán nemis létezik.A Call Centerekben amúgy eza folytamatosság azért érezhető anniyra mert mindent regisztrála gép.Tudod percre,másodpercre pontosan mennyi szüneted van még és mennyit vettél ki.Mert ebben a szakmában a produktivitás tényleg mérhető és mérik is.Annó nálunk is sokan panaszkodtak,h nem lehet nyugodtan wcre menni ,meg nem lehet nyugpdtan ezt meg azt meg amazt.Viszont az az igazság,h egyik sem mondott fel? miért is?:) mert megvannak fizetve.Igaz robotolni kell a telefonosoknak szó szerint.Viszont kapsz cserébe versenyképesfizut+ versenykéeps cafetéria.Nem hasonlítható össze a magyar telemarketinges cégekkel...Nyelvileg pedig társalgásból nagvyon nagyon jó leszel.Kiválló munakkörülmények.Igényes tiszta környezet.Csapatjátékosság.közöspartyk,amiket a cég áll.Jó fej teamk dolgoznak együtt.Azért amennyire nagyok az elvárások,mellette sokat kell röhögni az ügyfeleken..Jó vicces dolgok születnek:)Pl Despota aki ezta cikket írta,nem dolgozott az Edsnél.Énsem,de miért kell lejártani ,illetve megpróbáni lejártani ráadásul hamis infókkal,megpróbálni lejáratni bármelyik multicéget is akik több száz pályakezdőnek adnak állást már évek óta.és több száz embernek adnak munkát székhelyenként.Igaz szigorú elvárásokkal,de hosszútávú munkát biztosítanak neked,ha helyt állsz.Amúgy sztem eza baj itt ebben az országban.A magyar mentalitás.Sok pénzt akarunk,de jó sok kényelmet is.Nem hiába tartunk ott ahol tartunk.A fiatalok többsége örül,h kamatoztathatja a nyelvtudását és fejleszheti nemis akárhogyan és óriási multik részeként tevékenykedhet.Sztem örülnünk kell,h Budapesten és,h szerte az országban amerikai és német és bármilyen egyéb nagy multik ide települtek és jó megélhetést és fejlődést biztosítanak pályakezdők részére is.Pláne a a mai világban ahol az átlag ember fizetése nem haladja meg nagyona 90 bruttót és cafetériáról meg fizetett ünnepről sokan nemis hallottak még.
Peace
Június negyedikei bejegyzésünkre érkezett az alábbi válasz az EDS Magyarország Kft-től. Természetesen a jövőben is készséggel közöljük az érintettek viszontválaszait. A blogot jegyző jelölt(csak a posztot jegyzi / Despota) állításai több ponton nem fedik a valóságot,…..
Jungboy25 2009.07.15 14:51:48
Helló mindenkinek.Én nem doglozom az EDS-nél viszont vannak infóim róla és a fizetésről is.a 180 bruttó kamu, a cég direkt lejáratása.280bruttó és van az 300bruttó is kétnyelvű ügyfélszolgálatisoknak..Én dolgoztam ügyfélszolgálaton német :B und W hungary kft.Német vodafone projekten.Nagyon fontos a produktivitás,hisz ebből élnek a cégek.Szerződésben foglalva,h egy hívás fogadásáért pl hány EU-t fizet a megbízócég az alvállalkozónak,ahol épp modjuk az ember telefonál egy proejekt keretében.pl Német vodafone.Nagyon nagy pénzekről van szó.Egy projekt kis létszámmal pl 80 emberrel vagy 60 emberrel így meghatározott napi hívásmennyiség fogadásával több ezer Eu-t tud keresni saját maga részére a megbízó cég fizeti ugyebár.Ezekenéla multiknál nagyon éles a verseny.Nagy stressz tűrésre és precizításra van szükség,mind nyelvileg stb...Épp azért van van meghatérozva,h ki mennyit munkaköziszünetet vegyen ki és mikor és azis megvan határozva,ha a megbízó azt akarja,h az nap pl 60 ember 2000 vagy 3000 hívást fogadjon 8 órán át és bonyolsítsa ezt le,akkor nem lehet kési egy percet sem a munkahelyről és nem lehet túlhúznia szüneteket sem.jókat beszélgetni és kvázni,mert nagy pénzekről van szó.A hívás szám csökkenésével egyenesen arányosan csökken a napi bevétel is.Ezért van arra szükség,h a dolgozok betartsáka szüneteket.Aki erre nem képes,az ne menjen ilyen helyre dolgozni.Idegenyelvű Call Centeres melóért jó fizukat lehet keresni.Egy nyelvvel Budapesten 120-130 nettót lehet keresni.Vannak helyek ahol kicsit többet.Az Edsnél nemis lehet egy nyelven telefonálni! így eleve nem állja meg a helyét a 180 bruttó.mivel kétnyelv kell minimum így 250ezer bruttótól 300bruttóig fizetnek.Tuti,h stresszes.Énis tudom..Német vodafone projekten a Buw-hungary kftnél Pécsen volt,h naponta 60 ember és ebből kb 5en voltunk 8 órábana többi 6ban.bevállalták a Teamleiterek,h napi 2000-3000 hívásokat fogadjunk.A multiknél ez erről szól.Vannak helyek ahol lassabb az iram,de ott meg több perc jut egy ügyfélre.a köztesidőben nem lehet több szünetet kivenni.Aki nem szeret sokáig ülni egy helyben annak ez nem jó meló.Bár lehet állni is közben:-)
Jungboy25 2009.07.15 14:52:22
Helló mindenkinek.Én nem doglozom az EDS-nél viszont vannak infóim róla és a fizetésről is.a 180 bruttó kamu, a cég direkt lejáratása.280bruttó és van az 300bruttó is kétnyelvű ügyfélszolgálatisoknak..Én dolgoztam ügyfélszolgálaton német :B und W hungary kft.Német vodafone projekten.Nagyon fontos a produktivitás,hisz ebből élnek a cégek.Szerződésben foglalva,h egy hívás fogadásáért pl hány EU-t fizet a megbízócég az alvállalkozónak,ahol épp modjuk az ember telefonál egy proejekt keretében.pl Német vodafone.Nagyon nagy pénzekről van szó.Egy projekt kis létszámmal pl 80 emberrel vagy 60 emberrel így meghatározott napi hívásmennyiség fogadásával több ezer Eu-t tud keresni saját maga részére a megbízó cég fizeti ugyebár.Ezekenéla multiknál nagyon éles a verseny.Nagy stressz tűrésre és precizításra van szükség,mind nyelvileg stb...Épp azért van van meghatérozva,h ki mennyit munkaköziszünetet vegyen ki és mikor és azis megvan határozva,ha a megbízó azt akarja,h az nap pl 60 ember 2000 vagy 3000 hívást fogadjon 8 órán át és bonyolsítsa ezt le,akkor nem lehet kési egy percet sem a munkahelyről és nem lehet túlhúznia szüneteket sem.jókat beszélgetni és kvázni,mert nagy pénzekről van szó.A hívás szám csökkenésével egyenesen arányosan csökken a napi bevétel is.Ezért van arra szükség,h a dolgozok betartsáka szüneteket.Aki erre nem képes,az ne menjen ilyen helyre dolgozni.Idegenyelvű Call Centeres melóért jó fizukat lehet keresni.Egy nyelvvel Budapesten 120-130 nettót lehet keresni.Vannak helyek ahol kicsit többet.Az Edsnél nemis lehet egy nyelven telefonálni! így eleve nem állja meg a helyét a 180 bruttó.mivel kétnyelv kell minimum így 250ezer bruttótól 300bruttóig fizetnek.Tuti,h stresszes.Énis tudom..Német vodafone projekten a Buw-hungary kftnél Pécsen volt,h naponta 60 ember és ebből kb 5en voltunk 8 órábana többi 6ban.bevállalták a Teamleiterek,h napi 2000-3000 hívásokat fogadjunk.A multiknél ez erről szól.Vannak helyek ahol lassabb az iram,de ott meg több perc jut egy ügyfélre.a köztesidőben nem lehet több szünetet kivenni.Aki nem szeret sokáig ülni egy helyben annak ez nem jó meló.Bár lehet állni is közben:-)
Jungboy25 2009.07.15 14:52:52
Helló mindenkinek.Én nem doglozom az EDS-nél viszont vannak infóim róla és a fizetésről is.a 180 bruttó kamu, a cég direkt lejáratása.280bruttó és van az 300bruttó is kétnyelvű ügyfélszolgálatisoknak..Én dolgoztam ügyfélszolgálaton német :B und W hungary kft.Német vodafone projekten.Nagyon fontos a produktivitás,hisz ebből élnek a cégek.Szerződésben foglalva,h egy hívás fogadásáért pl hány EU-t fizet a megbízócég az alvállalkozónak,ahol épp modjuk az ember telefonál egy proejekt keretében.pl Német vodafone.Nagyon nagy pénzekről van szó.Egy projekt kis létszámmal pl 80 emberrel vagy 60 emberrel így meghatározott napi hívásmennyiség fogadásával több ezer Eu-t tud keresni saját maga részére a megbízó cég fizeti ugyebár.Ezekenéla multiknál nagyon éles a verseny.Nagy stressz tűrésre és precizításra van szükség,mind nyelvileg stb...Épp azért van van meghatérozva,h ki mennyit munkaköziszünetet vegyen ki és mikor és azis megvan határozva,ha a megbízó azt akarja,h az nap pl 60 ember 2000 vagy 3000 hívást fogadjon 8 órán át és bonyolsítsa ezt le,akkor nem lehet kési egy percet sem a munkahelyről és nem lehet túlhúznia szüneteket sem.jókat beszélgetni és kvázni,mert nagy pénzekről van szó.A hívás szám csökkenésével egyenesen arányosan csökken a napi bevétel is.Ezért van arra szükség,h a dolgozok betartsáka szüneteket.Aki erre nem képes,az ne menjen ilyen helyre dolgozni.Idegenyelvű Call Centeres melóért jó fizukat lehet keresni.Egy nyelvvel Budapesten 120-130 nettót lehet keresni.Vannak helyek ahol kicsit többet.Az Edsnél nemis lehet egy nyelven telefonálni! így eleve nem állja meg a helyét a 180 bruttó.mivel kétnyelv kell minimum így 250ezer bruttótól 300bruttóig fizetnek.Tuti,h stresszes.Énis tudom..Német vodafone projekten a Buw-hungary kftnél Pécsen volt,h naponta 60 ember és ebből kb 5en voltunk 8 órábana többi 6ban.bevállalták a Teamleiterek,h napi 2000-3000 hívásokat fogadjunk.A multiknél ez erről szól.Vannak helyek ahol lassabb az iram,de ott meg több perc jut egy ügyfélre.a köztesidőben nem lehet több szünetet kivenni.Aki nem szeret sokáig ülni egy helyben annak ez nem jó meló.Bár lehet állni is közben:-)