Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gonzago

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az alábbi történet elég hosszú, de a Naiv Ügyfél kérése ellenére nem rövidítettem le, mert annyira tanulságos, és igen szépen megmutatja, hogy a magyar bankok üzleti gyakorlata mennyire ügyfélellenes, kőkorszaki és mélyen kelet-európai. Hősünk, zé, egész extrém dolgokat…..
Gonzago 2009.07.10 11:00:28
@vd1992: Szia,
én csak egy egyszerű júzer vagyok, de :
8 (!!) éve használom a K&H e-bankját és eddig a világon semmi gondom nem volt. A 8 (!!) év alatt 3x cseréltem számítógépet, vagyis 3x kellett újra installálni az egész hóbelevancot.
Jelzem én külön szeretem, h nem egyszeres biztonsági rendszerrel dolgoznak, tekintve, h egy sima internet alapú cuccot seperc alatt fel lehet törni. Míg ha van vmi fizikai elem is a rendszerben, erre nem sok mód van tudtommal.
A csoportos beszedés jó móka, főleg, ha a szolgáltató is (és nem csak a bank!!) átvezeti a rendszerében, merthogy neki kell indítania a beszedést a számládról.
Ja, ha vkit érdekel, h melyik bank e rendszerét hányszor hekkelték meg, akkro csak simán rá kell keresni a hirkeresőn. Ott van fent minden cikk....
Ja és ha nem megy az internet, akkor van telefonos ügyfélszolgálat is, ha jól tudom, ott egy egyszerű kóddal 1 perc alatt lehet utalni. De azt annyira nem ismerem, tekintve, h az e-bank pár másodperc alatt mindent lerendez.....
Sok sikert...
g