Regisztráció Blogot indítok
Adatok
UltimateUbul

0 bejegyzést írt és 247 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Cámpuszmadár küldte ezt a remek Hulk videót, ahol zöldre festett bodybuilder műugrót faragott szegény maciból. ..
Karotta Közlöny Sajtóközlemény 2010.06.02 23:28:00
Budapest, 2010. 05. 29.Azonnali közlésreA magyar blogoszféra két jeles kiadványa, a zamat.blog.hu és a karotta.blog.hu szerkesztősége ünnepélyes keretek között fuzionált. Az összeolvadás előkészítése során a felek feltárták a kínálkozó szinergialehetőségeket és…..
Motorkerékpár halad a vízátfolyás miatt leszakadt útburkolat mellett a 2122 számú közúton a Nógrád megyei Felsőtold közelében; a szakaszon félpályás útlezárást léptettek életbe. fotó: MTI..
Angéla csodás ajándékot eszelt ki nekem: beváltotta a legalább egy éve tett ígéretét és lement hídba. Tornászlány volt egykor a szentünk, pár év kihagyás után is simán hozta a gyakorlatokat. A fotókat nézve ugyan nem volt teljesen elégedett: „görbén áll a lábam, nem…..
Hetvennégy éves korában szombaton meghalt Dennis Hopper amerikai filmszínész. Halálát prosztatarák okozta. Legtöbbünk az 1969-ben forgatott, kultuszfilmmé vált Szelíd motorosokban ismerte meg, amelynek nemcsak egyik főszereplője volt, hanem a rendezője és forgatókönyvírója is.…..
UltimateUbul 2010.05.30 18:10:12
@Ratnet:
neked meg talán be kéne fognod a bagólesőt. 6ökör
UltimateUbul 2010.05.30 18:59:10
@Ratnet:
kb leszarom hogy még hány ember előtt akarsz hülyét csinálni magadból, kb ezért kéne, túrósfaszú hülyegyerek.
El vagy tévedve mióta kiestél anyádból, itt nagyon kevés mindegyik seggfej, hogy engem zavarjon. pacsi koma
Egy dolog, hogy Stohl András az előadás után kicsit mélyebben néz a tintásüvegbe, mint  kellene. Ne vitassuk el a jogát, hogy koccintson egyet, kettőt...na jó, tízet, egye fene. Bár a KRESZ mindenképpen tiltja, azért egy sör után még tán azon a hülyeségen is túltennénk…..
UltimateUbul 2010.05.09 15:39:35
@streetsta:
gyönyörű fazonokkal haverkodsz te is cimbora. Képen köpheted a legközelebbi herepartinál.
Tegnap, azaz vasárnap dobta be Csikós a szerkesztőségi levlistára egyik hű olvasónk kommentjét. Aztán dagadt a levelezés, gyűltek a hozzászólások, míg végül egy abszolút - a Totalcarra jellemző - belső levélváltás alakult ki belőle motorokkal, autókkal. Tanulságos kis…..
UltimateUbul 2010.05.03 22:08:52
@KuKori:
nyugi a kajáért meg a villanyért is rákényszerülsz az ölésre majd, ha egyáltalán még lesz kit megölni a közeljövőben...

Ez a droid vajon a lecsúszott forgatókönyv-írók közül való egyed? Merthogy munkanélküli ha ennyire ráér az tuti ;) benzint pedig lehet szintetikusan is, vagy etanollal pótolva stb...
UltimateUbul 2010.05.03 22:10:26
@akos696:
jó hogy a vérmérgezés elkerülte. Jó kis szarcsimbókok lógnak a vasvella hegyéről.
  Az alkatrész, amiről mindenkinek repkedő bankjegyek jutnak eszébe. Paradox módon, erre van igény. Megkaptuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
UltimateUbul 2010.04.29 08:59:45
@Gyurma73:
biztos az mint a nyomor, ember. olyan lesz mint a konzerv meg a konzervnyitó.
UltimateUbul 2010.04.29 20:31:24
@Johhnyz:
helyes, épp itt volt az ideje hogy kirobanjon a globális III. világégés ami végre pontot tesz a szánalmas emberiség többévszázados kínlódásának a saját korlátoltsága ellen.
Így is katasztrofálisan túlnépesedett a bolygó, az éhínségek majd rendet tesznek az ökológiai egyensúlyban.
UltimateUbul 2010.04.29 20:59:25
@Isgyu:
Te öregem, a teljesítményt meg a nyomatékot nem tekintve mintha az én 25 éves konstrukciójú G2-em motorját elemezgetnéd, pedig az baromira nem friss technológia! És a 4 sebes váltó ellenére se marad le végsebességben sokkal, 8,5-ben elmegy városban 6,5-ben vegyesen :DD
Nagyot alakítottak a dígók ezzel a 1.4 FIRE motorral, adtak a szarnak egy pofont.
Inkább veszem ugyanezt az őskövület beltartalmat 15 évesen fillérekért.
Japán kétségkívül a világ egyik legdrágább országa, mégsem botlunk lépten-nyomon kesergő kis japán emberbe. Ők valahogy megvannak odaát, a glóbusz másik oldalán, saját szigeteiken. Pár napja kaptuk ezt a fotót, melyen lényegében semmi érdekes nincs, fotótechnikai…..
UltimateUbul 2010.04.29 18:07:42
@S4mu3l:
Nagyon helyes hogy nem kínzod a motort hidegen, azt megköszöni.
Aztán a megoldás erre az elmebeteg üzemanyag függésre szimplán az ha nem kéne sehova utazni és mindjárt egy valag gond meg van oldva, nem kellenek haszontalan kocsik és nem kell bele üzemanyag.
Amúgy a légi közlekedést kéne beszüntetni egyszer és mindenkorra, a vulkánkitörés után kimutatták hogy nagyságrendekkel tisztább lett a légkör, a kegyetlen sok emissziós gáz nélkül amit a gépek kinyomnak magukból.
UltimateUbul 2010.04.29 18:09:52
@adt:
megszavazom az ötletet, volna sokkal jobb ehyle a félmilliómnak, minthogy tetves benzinre basszam el.
Én lennék a hímringyó villamosított izék legfőbb pártolója, csak mert megengedhetném magamnak.
Talán emlékeznek még, hogy 2008 novemberében született egy blogposzt egy párról, akik akkor már közel hét éve motoroztak, hiszen 2002 februárjában indultak a Honda Africa Twinnel Argentínából. Akkor a budapesti, Váci úti Karasna motoros bolt előtt beszéltem az utazókkal,…..
UltimateUbul 2010.04.29 14:45:27
@WSzabi:
te se vagy csak kicsit pihentagyú, kollega :)) Biztos rendszeresen karbantartják egymást, hogy ne jöjjenek elő a káros mellékhatások.
Ami azt illeti guszta darab a csaj hozzá, a válság elől meg jobb formát nem is találhattak volna a meneküléshez. Meg jobb gépet se.
Ami pedig el akar porladni, azt hagyni kell, hadd porladjon. Másnál. Ha nem egy Ferrarilamborghini, akkor lesz még olyan jobb is.És így az, ami megmarad, előbb-utóbb tényleg többet is ér. Már ha valakinek számít a befektetés is, és nem csak a pénzszórás egy zseniális…..
UltimateUbul 2010.04.29 07:48:13
@Csumpi Hálidéj:
Te se láttál még autgyárat belülrőd, de szerencsére én az egyik tetű német multit helyben igen (karikás, azóta letettem róla h olyat veszek), nos a folyamatok 70%-át nem lehet vagy nem éri meg beautomatizálni, mert olyan komplex hogy azt csak ember tudja hatékonyan megoldani.
Pl a motorokat szinte biztos h az utolsó csavarig emberek rakják össze, mint ahogy az egész autót is a részegységekből. Ezenkívül minden leányvállalatnál jó része helyi beszállítótól érkezik, akik meg indiai meg cigány fekete melósokkal dolgoztatnak, és arról nem is beszélve hogy a helyi angol nagyokosok bizonyos fokig szabad kzet kapnak abban hogy belenyúljanak itt-ott a konstrukcióba mikor valamit egyszerűsíteni, vagy gazdaságossá kéne tenni.
Pl ilyen volt nemrég ebben a helyi német multiban, a cél az volt hogy a gyártásköltségeket le kell faragni, és ha ez sikerül az azzal arányos jutalékot szétszórják a nép feje fölött aki megtervezi.
Ennek eredményeképp ahol csak lehetett komoly tized mm-ekkel lett vékonyabb minden lemezből gyúrt, nem statikai terhet viselő elem, pl olajteknő, meg sok előtte masszívabb elem. De vannak elemek amit elmebeteg módon üregesen öntenek ki, hogy anyagot spóroljanak, meg némi tömeget, dehát mint tudjuk ami nem nehéz abban nincs is "bent az anyag"
UltimateUbul 2010.04.29 07:51:29
@Csikós Zsolt:
Ahhoz képest a 90-es évek japánjai is vígan rohadnak, pláne egy jobb francia vagy német társukhoz képest akik ebben az időben kezdtek bűvészkedni a galvanizálással, nem is sok maradt épen ebből a korszakból.
Suzuki is vígan körberohasztja a felfüggesztését, csak 2000 elejétől tartja magát teljesen rozsdamentesen, bár ki tudja hogy 2015-re azok is ugyanúgy ementálivá rohadnak mint amik most 15 évesek.
UltimateUbul 2010.04.29 07:58:27
@Csumpi Hálidéj:
Hozzáfűzném, hogy nem is fogja egyik cég se beautomatizálni a kurva komplex folyamatokat ahova méregdrága milliónyi szabadságfokú szenzoros robotkarok kellenek, míg bagóért megveszi a kibaszott biorobotokat a munkanélküli központból, itt több olyan cég van, ami csak droidok bérbeadásával foglalkozik, átlag 3 hónapos melóra (mert épp 3 hónap a próbaidő ma magyarországon és nem kell vesződni egy valag járulékos papírral ha a 3.-ban teszik ki őket) és 3 műszakos rabszolgamelóra bagóért megveszi az erdélyi emigránst a 8 elemis alkeszt, félanalfabétát, hogy kalapálja össze a 2 milliós csodamotorjaikat.
Jah meg a kurva anyátok a kiglancolt fosputtonyaitokba, én meg megmaradok a műanyagkupac unalmas japcsiktól importált fapadosoknál, amit legalább finom japán lányok keze, meg fanatikus business-szamurájok raktak össze.
Sajonara
Belsőség A három puruttya 2010.04.25 06:55:58
  Kicsit nagyobb, kicsit egyénibb és kicsit kulturáltabb megoldásokat kerestünk, mint egy régi Swift, szigorúan félmillió körül. Nagyon-nagyon nem könnyű, és inkább csak másfajta kompromisszum. Vélemények az azonos című írásunkról...
UltimateUbul 2010.04.25 19:42:42
@Stock:
Hát még a CL változat virsli gumiainál is 2 kézzel kell tekerni a kormányt ha áll a kocsi, persze gurulva nem téma még tenyérrel támasztva sem, a gti papucsaival ennek a duplája lehet az érzés, viszont az kurvaélet hogy mindegyik változatban a közvetlen kormány szobrát lehetne megformázni róluk. A kevés dolog egyike a kormány amit szeretek a II-ben.
UltimateUbul 2010.04.25 22:07:35
@Magyar[HUN]:
Mi nem tetszik, faszarikám? Megint menszeszel az asszony otthon? ;)
Menj aztán dönts le egy "magyaroksörét" aztán attól megnyugszol :DD
Fastra 4 life!
UltimateUbul 2010.04.25 22:10:14
@kultúrpesszimista:
De ugyebár nem kapsz meg fél gurigáért egy kombi '99-es 2 literes primerát? Úgy hogy utána még a gatyád se megy rá az uzsoraszintű átírási költségekre?
Valahogy a vikike elfelejtette belerakni a kampánytémákba az autós szféra közterheinek az ésszerüsítését. Meg a regadó mérséklését, talán ennyire biztos volt a 2/3-ban?
Tudom, hogy sokan fanyalogni kezdenek most, páran talán szidni is kezdik a Totalcart, mert nem értik majd, hogyan kerül egy ilyen pimf dolog egy országos autós magazin hasábjaira. Kétszáz kilométer, oda-vissza, plusz kavarással sincs ötszáz… Táv ez? Tett ez? Érdemes akár egy…..
És a teljes Ponton DVD itt kapható még. Derűs videózást! (X) akiknek köszönhetjük:    …..
UltimateUbul 2010.04.24 00:25:39
@nem kéne...:
jahh lényegében "csak" újra kell fényezni, és krómoztatni. Meg némi gumianyag rá aztán vállalható állapotban is lesz. Tudom, elmebajosokkal nm vitázunk de akkor ennyiből minek nem lehetett normális kocsit venni, az özönvíz utánról jópár évvel?! jahh műa lökhárítóssal nem utaztatjuk a pereputtyot mert akkor nem hülyülnek el mint a felmenők...
UltimateUbul 2010.04.24 01:07:06
@nem kéne...:
nénikédről baz'meg, oda kéne figyelni. Neked címeztem amúgy?!
Az Oldtimer Expo harmadik napja is jól kezdődött. Ilyenkor, reggel még tart az otthoni hideg zuhany utáni sokk, az ember friss és szinte boldogan esik neki ismét a 12 autó polírozásának. A KGST-s gazemberek mindenféle külföldi valutával (többek között trinidadi dollárral is)…..
UltimateUbul 2010.04.19 16:55:28
@Bende Tibor:
Akkor a kordonozottak nem hozzátok tartoznak, pedig azok közt több érdekes volt. Pl az OT 30-30-as kispóknak olyan porszáraz volt a motortere h olyat még nem láttam, oda szívesen beturkáltam volna, ha szabadon van.
A Caprikon osztrák rendszám volt tehát valszeg nem TC-s áru egyik se. Az ezüst DB5 kivel volt?
És meg kell követnem ommmot, az Alfa élőben tényleg mellbebaszó vonalvezetésű, de egy DS meg egy Traction egy helyen már nagyobb csemege. Bocs, rühellem a dígó kocsikat.

@Csikós Zsolt:
Jahh láttam h kint van sörpad, de hogy vagy képes ilyen helyen sörözni? A pontom még a pörsenéseivel együtt is szép, de én nem vettem volna iylen modellt, de ez csak maszek ízlés, ha a marketingfogáshoz ez kellett akkor legyetek boldogok.
  Az autóbontó nem a világ biznisze, de sok autós számára az egyetlen lehetőség volt a youngtimerezésre. Vélemények az azonos című írásunkról...
UltimateUbul 2010.04.17 07:14:14
@Jamesblond:
épp ezt mondom, nem feltétlen kell bontóból cuccot gubizni, mikor a keresett modellből külföldön is rengeteg fut. Járóképes kocsit próbarendszámmal hazahozol, és beállítod az udvar végébe.
@Bajza:
Na megnézem én hogy Dutrához hol a faszba kapsz te bontóból cuccot. Max TSZ-ben otthagyott alkatrészt ami most került elő. Akinek dutrája van már rég egyedileg készíti forgácsológépen ami kell, vagy más típusból ülteti át amit lehet. Pl hidraulika, elektro, kormánymű.
Elkezdődött az OT Expo – mögöttem egy Lotus versenyautót túráztatnak az osztrákok, előttem pedig autók és öreg motorok kupacai. Nemrég nyíltak meg a kapuk, de már most másodpercenként változnak a fényviszonyok a folyamatosan villogó vakuktól; egyre érkeznek az emberek.…..
  ..
UltimateUbul 2010.04.16 18:33:21
@baowah:
Épp ezért neked nincs túlhatári akcentusod mert a csallóköz már majdnem kisalföld, volt is egy rakás ottani ismerősöm, de egyről se mondtad volna meg hogy nem kisalföldi.
Elnézésüket kérem előre is a szavakért, de azt, amin jelenleg utazunk a szakterminológia egyszerűen szopórollerként emlegeti. Felültünk rá lassan három hete és eddig csak dombnak fölfelé hajtottunk. Izadtságunk a szemünkbe folyt, majd ki is mosta gödréből, kollégáink idebent…..
UltimateUbul 2010.04.15 07:09:11
@joe1234:
én is megdöglök, a röhögéstől ;)
Mozgalmas időszak közepén van a szerkesztőség.  Egyesek az irodában éjszakáznak, alszanak, mások otthon sem. Gőzerővel dolgozunk, hogy az olvasónak is legalább olyan öröm legyen a szülinapi zsúrunk, mint nekünk. Nem félünk feladatokat felvállalni, egy-egy jó, vagy annak…..
UltimateUbul 2010.04.09 19:43:09
@szpsz911:
Bunkó vagy Bugsy, nem tudtad hogy a legpofátlanabb kritika mikor egy csajnak a melleit neked meg a farkad méretét minősítik?!
Amúgy is csak a fekete miatt nem látszanak a dimenzióji rendesen, de ha jobban megnéznéd láthatnád hogy nagyon formás cickói vannak a kiscsajnak. És egy kézzel többet tudsz betakarni és az ilyenen tényleg sokkal formásabb csúcs szokott lenni, nekem feltétlen egy ilyen mint egy lógó zsírosbödön.
Az arcából ami látszik az pedig nagyon guszta. És szeretem az ilyen barnákat :D
UltimateUbul 2010.04.09 19:44:14
A nyári hónapokra várja az MGE a relatív eladási számok javulását, miután az első negyedév elég siralmasra sikeredett. Főleg annak tükrében, hogy a márciusban forgalomba helyezett 4384 autó közül 500 fehér Ford Focus, kék csíkkal az oldalán. Sajtóinformáció2010.04.01.A…..
UltimateUbul 2010.04.04 09:57:56
@Motoros III.:
ha tényleg ennyi akkor van rá esély hogy nem jön elő komolyabb hiba, mert még ezek a burnyákok se tudják hazavágni ennyi idő alatt. Más kérdés hogy jóízlésű ember nem venne olyan kocsit amiben a hátsó ülés bűzlik a fél megye kokeró, csöves meg piti magyar zsebmetsző szagától elöl meg a szépreményű sündőrök hülyébbik fele fingta tele.
Én nem adnék érte 700e-nél többet még ha a skoda anyavállalata is ad rá garanciát hogy ez jó állapotban van. Komplett beltér csere azonnal...
Az ember keze önkéntelenül is ökölbe szorul, mikor ilyen levelet kap, mint amilyet ma reggelre én. Olvassák: Kedves István, A csatolt képen látható autó édesapámé… Volt… Tegnapig… Aztán valakik úgy gondolták, hogy a továbbiakban nincs rá szüksége.…..
UltimateUbul 2010.03.23 13:06:25
@anyahajókabinajtóhajtogató:
mivel hízlalod magad kollega? :D kipróbálom én is, mert kiestem a helyi sumo ligából ;)
Belsőség Vasárnap esti vezeklés 2010.03.21 19:42:00
Bezárt a Carstyling Tuning Show 2010. Rengeteg érdekes autó volt. Mégis készült pár kép, amiről valahogy lemaradtak az autók. Nem értem, hogy lehet. Csont és bőr (kattintásra galéria nyílik) Átnyújtanék ezekből egy kis csokrot ezekből, vezeklésül azoknak, akik nem jöttek…..