Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Wiza

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Aki Marco Matterazzi hátvéd útját keresztezi, legyen indián vagy fehér, buddhista vagy katolikus, bebongozott LMP-s vagy cigányevő jobbikos, az mind jól tudja, hogy fel fogják rúgni, mint mint fiatal MSZP-s a poharat. Akji savas kádba merül, az jól tudja, hogy fel fog oldódni. Aki a…..
Wiza 2009.07.08 12:05:33
Már én is többször megjártam a Tisztelt T-Home-mal.

A múlt év utolsó negyedévében többször kerestem meg Őket telefonon, mert díjcsomagot szerettünk volna váltani. Az internetelőfizetésünket is hozzájuk szerettük volna vinni. Az ügyintézés hónapokon keresztül nem indult el, mert minden alkalommal egymástól egészen eltérő felvilágosítást kaptam az ügyfélszolgálatuktól. Ezek az információk arról szóltak, hogy miért is nem tudok én még náluk előfizetni (hozzáteszem, hogy addig is az Ő előfizetőjük voltam telefon és TV ügyben). A technikai feltételek adottak voltak, de szerintük előbb le kellett volna mondanom az eredeti internet-előfizetésemet, majd megrendelni az újat. A régi megszűnéséig Ők nem kezdik meg az átállítást, a szerelést. Ez azt jelentheti bizonyos esetekben, hogy 3-4 hétig internetelérés nélkül maradhatunk. Majd olyan felvilágosítást is kaptam, mely szerint a T-Kábel előfizetésünket is le kell mondani, így előfordulhat, hogy az új rendszer üzembehelyezéséig (ez lehet néhány hét) nem fogjuk tudni használni a TV-t. A kb. 3 hónap alatt 6-7 alkalommal beszéltem az ügyfélszolgálatukkal, alkalmanként min. 20-30, sokszor 40 perces várakozással, de nem jutottunk előbbre. Majd végre egy olyan kollégájukkal hozott össze a sors, aki nagyon segítőkészen egy telefonhívás alkalmával minden segítséget megadott és néhány lépésben elintézte, hogy végre előfizethessünk a kívánt csomagra és a régi internetelőfizetésünk is felmondásra kerüljön. Az előzőekben erről (a felmondás menetéről) is teljesen valótlan felvilágosítást kaptunk. Néhány nap múlva megindult az új internet (T-Online) működése, a beállítás is sikeresen megtörtént.

Majd előzetes időpont egyeztetés után - végre megjelent két kollégájuk, akik a végső beszerelést (TV, telefon, internet) végezték. Ennek eredménye az lett, hogy az addig működő telefonunk immár nem működött, s ugyanígy az addig működő internet sem. A TV adása többször hosszú percekre fagyott le. Férjem egyik este hosszas a gyorsszervizükkel folytatott telefonálás eredménye képpen el tudta indítani az internet működését, telefonunk azonban hetekig nem volt. A gyorsszervíz munkatársa közölte, hogy ez a munkálat 1200,- Ft-ba fog nekünk kerülni, s szorult helyzetünk végett férjem ezt elfogadta.

Azonban tekintve, hogy a szerelő urak úgy hagyták itt a munkát, hogy arról később kiderült: három dologból kettő nem működik, nem látom be, hogy az esti hibajavításért miért terhel bennünket költség. Ezt megreklamáltam, nem is kellett végül kifizetnünk, hurrá!
A telefon hibáját többször bejelentettem, de a részükről nem történt semmi. Majd egy szombati vagy vasárnapi napon - kb. 3-4 hét elteltével - előzetes bejelentés vagy bármilyen egyeztetés, jelzés nélkül megjelent egy szerelő kollégájuk és orvosolta a hibát. Ezt az említett hónapot persze hiánytalanul kiszámlázták felénk. Tekintve, hogy a szolgáltatás, amit nyújtottak enyhén szólva is hiányos volt a számlázott időszakban, kértem, hogy a következő számlánkon ezt jóváírni szíveskedjenek. Úgy ítélem, hogy abban az esetben, ha az ember egy csomagban vásárol meg bizonyos szolgáltatásokat, úgy joggal várhatja el, hogy a csomag minden eleme működjön. Kaptam is 1500,- jóváírást, hú!


Azt is igen felháborítónak tartom, hogy a T-Kábel előfizetéskor a SET TOP BOX-ot készségesen a lakásunkra tudták szállítani, azonban az előfizetés lemondásakor (megjegyzem, náluk van az új előfizetésünk is) nekem kell T-Pontot felkutatni és visszavinni a készüléket. S amíg ezt nem teszem meg, addig Ők számláznak. Szívesen kértem volna minderről telefonon felvilágosítást (pl. hogy hova kell vinnem a készüléket), de újabb kb. 30 perces vonalbanvárakozás után sem sikerült élő emberrel beszélnem. A lakhelyemhez legközelebb eső T-Pont nyitvatartása persze tökéletesen alkalmazkodik minden ember munkaidejéhez (8,00-17,00). Ez nem könnyíti meg az ügyintézést.