Adatok
pkovacs70
0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Pénteken Michael Schumacher 2008 áprilisa után újra F1-autót vezetett, hogy felkészüljön visszatérésére. Az olasz Sky csatorna videóra vette.A 2006-ban visszavonult, 40 éves német 67 kört tett meg az istálló 2007-es autójával a házi tesztpályán Mugellóban. Közben folyamatosan…..
Súlyos gyanúnak adott életet KMate ismerőse, aki sufnituningolás közben a garancia lejárata utánra programozott váltohibát észlelt Volvojában. Látott már valaki hasonlót? Esetleg, aki ott vette, futott bele nagyívű garancián túl jelentkező anomáliába? Egy ismerősöm érdekes…..
pkovacs70
2009.07.20 13:01:12
@Bambano: Hehh, milyen igaz!
Fokozatmentes, dupla kuplungos...
Ha nincsenek fokozatok, minek a kuplung?
Fokozatmentes, dupla kuplungos...
Ha nincsenek fokozatok, minek a kuplung?
Egy hibrid száz bajt csinál. Talán a szerkesztőség történelmének eddigi legkomolyabb, vérre menő vitáját indította el a Honda Insight. Lassan két hete már, hogy nálunk járt, de még ma is egy harmincperces vitát hallgatott végig az egész harmadik emelet. Bende kontra Papp, Papp…..
pkovacs70
2009.07.09 20:20:18
@Imbolygó Hollander:
Maga a konstrukció nyilván modernebb, korszerűbb, "szilíciumszagúbb" dolog. Viszont a XXI. században ez egy hótegyszerű cuccnak számít, ami a futószalagon potyog le, könnyű előállítani, cserélni, valamint karbantartásmentes.
Maga a konstrukció nyilván modernebb, korszerűbb, "szilíciumszagúbb" dolog. Viszont a XXI. században ez egy hótegyszerű cuccnak számít, ami a futószalagon potyog le, könnyű előállítani, cserélni, valamint karbantartásmentes.
pkovacs70
2009.07.09 23:58:07
@Shadowbull:
"mivel kijelentetted, minden esetben jobb az elektromos meghajas."
Most erre mit mondjak? Ha nem akarok köntörfalazni, akkor csak egyszerűen annyit, hogy HAZUDSZ!
"Az elektromos meghajtású klímakompresszornak létjogosultsága a hibridekben van, ahol megfelelő kapacitású akku áll rendelkezésre a működtetéshez a benzinmotor álló helyzetében is."
Ez igy korrekt. "
Az a vicc, hogy soha nem is állítottam mást. ;-)
"Egyebkent meg az elektromos kormanyszervo sem mindig feltetlenul bevallalhato. Kis autokban, keves elektromos fogyaszto mellet nem okoz gondot, nagy autoban, sok elektromos kutyunel bizony nem olyan egyszeru biztositani a rendszer stabilitasat. Nem egyertelmu dontes, hogy legyen vagy ne legyen."
Ez sem igaz, mivel pl. a BMW szinte összes modelljében elektromos szervo dolgozik, méghozzá atom stabilan.
"mivel kijelentetted, minden esetben jobb az elektromos meghajas."
Most erre mit mondjak? Ha nem akarok köntörfalazni, akkor csak egyszerűen annyit, hogy HAZUDSZ!
"Az elektromos meghajtású klímakompresszornak létjogosultsága a hibridekben van, ahol megfelelő kapacitású akku áll rendelkezésre a működtetéshez a benzinmotor álló helyzetében is."
Ez igy korrekt. "
Az a vicc, hogy soha nem is állítottam mást. ;-)
"Egyebkent meg az elektromos kormanyszervo sem mindig feltetlenul bevallalhato. Kis autokban, keves elektromos fogyaszto mellet nem okoz gondot, nagy autoban, sok elektromos kutyunel bizony nem olyan egyszeru biztositani a rendszer stabilitasat. Nem egyertelmu dontes, hogy legyen vagy ne legyen."
Ez sem igaz, mivel pl. a BMW szinte összes modelljében elektromos szervo dolgozik, méghozzá atom stabilan.
pkovacs70
2009.07.10 07:08:17
@Shadowbull:
Nem ecsetelgettem elektromos kompresszort. Elektromos szervot mondtam, ami rohamléptekkel terjed.
Nem elfogadni kell, hogy úgy értettem, hanem visszaolvasni és megérteni, amit leírtam.
Köszi!
Ugye ott volt a mondatban a "szinte" szó(BMW...)
Nem ecsetelgettem elektromos kompresszort. Elektromos szervot mondtam, ami rohamléptekkel terjed.
Nem elfogadni kell, hogy úgy értettem, hanem visszaolvasni és megérteni, amit leírtam.
Köszi!
Ugye ott volt a mondatban a "szinte" szó(BMW...)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azért ezt ne értékeljük túl... Nem csak a két kocsit nehéz összehasonlítani. JANUÁRban vajon hány fokos lehetett az aszfalt?