Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Janesz11

0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Last Barons megindult az elvémaxzsoltosodás útján. Vagy ha nem is az egész klub, de a beszerzési részleg mindenképpen. Három hónapja már egészen félkész volt a Cougar. A félkész ez esetben egy optimista félkész állapotot jelentett: az ülések áttömve-áthúzva, a…..
Janesz11 2011.06.12 22:54:10
@jürgen baromartz: :-)

A cikket már eleve úgy írta meg, h egyet ide, egyet oda: szapulta a kommentezőt, majd "dicsérte" (ezzel fel is adta a lasztit nektek), majd ugyanezt eljátszotta a szerelőkkel is.
A fényképek+írás abszolút elég, ahhoz, h kritikát lehessen megfogalmazni. Gondolom nem a véletlen műve, h pontosan azokat fotókat tette ki, amin látható a dzsumbuj, rendetlenség, igénytelenség, valamint betonra leb...ott 200eHUF-osváltó.
Ezzel megadta az alaphangot ide. Mivel televan @-a műhellyel, mert nincs kész a 40éves benzintemető, az elégedetlenséget veletek tolmácsolta a Last Barons felé. (Mondjuk én a helyükbe beperelném Kulcsár Szabolcsot - WR lánykori neve - hitelrontásért. Ugyanis, h ő így járt a kocsijával, még nem jelenti azt, h mások is így fognak, v így jártak).
A Last Barons meg neki állt itt magyarázkodni a kommentelőkön keresztül WR-nek és mosdatni a renoméját. Ezzel pont fordított hatást ért el. De WR ezt val'szeg tudta előre, tekintve, h a videót megnézve látszik, h szerelő-főnök nem egy szépirodalmon nevelkedett 150 IQ egyetemi adjunktus.
Pont ezt is akarta WR. Pontosabban én csinálnám így, ha lennék akkora tróger, h nyilvánosságot arra használjam, másokkal járattatok le egy másikat.

Az igazsághoz hozzátartozik az örök igazság: kettőn áll a vásár.
Gymkhana - a szó maga különösen idétlen, mégis muszáj lesz megjegyeznünk! Jelentése sportünnepély, eredetének kutatása során pedig visszarepülhetünk az időben egészen a lovas hadseregek korszakába. Egyfajta lovas ügyességi és képességfelmérő verseny volt, de az idők során…..
Janesz11 2011.05.14 19:44:46
@Zora242: Vannak véletlenek és vannak olyan versenyzők, akik több szakágban otthon vannak. Lehetne sorolni a példákat hosszasan.
A Pikes Peak video nem véletlen, mint ahogy az sem, h miért pont erre az onboard felvételre esett a választás: profi filmes készítette, másrészt Ari Vatanen ül a volánnál navigátor nélkül, legfőképp itt a legapróbb hiba és a versenyző a szakadékba köt ki.
Külön érdekes momentum, ez a B-és Peugeot 405 is kb.600 lóerős (900 kg-ra), mint Ken Block Fiestája, v Subaruja.
Én úgy tudom, h az autó akkor gyors, ha legkevésbé csúszik meg, (lehet vezetéstechnikai szerepe is a pályavonalától függően), míg az erőcsúsztatás csak látványos.Ez a gondom a drift jellegű versenyekkel,h a látvány a FŐ cél.

Remélem még megélem, h vki, v vkik ennyi energiát dobnak felélesszék a hegyi versenyeket... Szerintem könnyen meg lehetne viccelni gmk bémvéseit Pécs-Remeterét szakaszon egy VFTS-sel is. Ott nem igen van egyenes...
Az élet útján ott közlekedik a halál is. Ezt egy nagyon okos filmben mondja egy irtó bölcs ember, úgyhogy biztosan igaz lehet. Az mindesetre tény, hogy aki folyton jön-megy, olykor kockázatos szituációkba kerül. Elhárít, megold, megúszik ezekből tízet, húszat, százat, de…..
Janesz11 2010.04.05 12:20:51
@sosem: Csak magyar árút veszek!

" w124 2010.04.05. 12:09:19
@PeterBlau: ...ráadásul már most is fizetni kell az utak kb.80%-án.Nem 7.5t hanem 3.5t fölött.Nem "autópálya árszínvonalú"-t hanem pontosan azt!Nyitott kapukat dönget a srác! "

És még így ennyi útrongáló kamion van úton???!!! Akkor megduplázni a díjat!! Aztán irány a vasút!
Janesz11 2010.04.05 13:17:29
@PeterBlau: Én az árérzékenyekhez tartozom, nem kicsit.... De tisztában vagyok azzal, hogyha a külföldi sz@rt veszem meg kb.10-20%-kal olcsóbban, akkor azokat támogatom. Ha ráállnánk a magyar holmira, akkor magyar termelőket segítenénk és azoknak lenne esélyük lejjebb vinni a termékek árát.
De ez már egy másik blog témája lehetne.
Janesz11 2010.04.05 13:27:27
@Ideges48: Nem mondtam, h a vasútnak nem kéne hozzátenni a dologhoz. Nagyon is, csak hát az meg is térülne. Egyébként az infrastruktúra adott, de az állaga folyamatosan romlik, mert nincs használva-kihasználva. Egyértelmű, h azért nem költenek rá, h 20-30 %-kal kapacitással üzemeljen. Ez így bukó. Végén annyira leromlik, h horror felújítás, nincs forgalom. Következmény a vonalbezárás.
"Vasútlobbista": nem mondanám, minden estre olvastam a témában. Vitathatatlan tény, h vasút a legolcsóbb és legbiztonságosabb. Ami most legnagyobb hátránya, az a lassúság. Fentiek miatt. Ez orvosolható.

"ha kiszorítanák a teherfuvarozást, abból a pénzből amit a szgk-ik után fizetünk be ien utakra sem tellene... "

Komolyan, most telik rá? Minden építés, jelentősebb felújítás kölcsönből megy. Lásd építőipari körbetartozás.
A sztori a lehetetlenségig egyszerű – nem primitív, egyszerű. Van ez a Kowalski, akit két létező karakterből, illetve megtörtént esetből raknak össze. Az egyik egy San Diegói rendőr, akit kirúgnak a testülettől, a másik az ámokfutó, aki bekattan, és nem áll meg a…..