Regisztráció Blogot indítok
Adatok
NoNight

3 bejegyzést írt és 1228 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kezdjük ott, hogy az előző posztunk kérdésére Karácsony Gergely helyes választ adott a visszalépésével. Nagy kalapemelés érte. Nagy ellenszélben volt, a körülötte zsezsegő haszonlesőknek nem ez volt az érdeke, de ő képes volt felülemelkedni a szocik és minden más érdektámogatója nyomásán, amikor…..
Kitűnő volt a mesterterv, de tényleg. Persze kizárólag hatalomtechnikai oldalról nézve. De sose tudjuk meg, bejött volna-e, mert szembejött megint a valóság. A vírus. Az egyetlen ellenfél, akit nem tudnak lekaraktergyilkolni, aki valóságos és veszélyes. Nem hülyék a magyar tudósok, nyilván…..
NoNight 2021.02.28 15:10:01
@Dankházi Zsolt: Tényleg ilyen megbetegedési és halálozási számok mellett kell világvégét jósolni? Ráadásul minden betegre legalább tíz esik, aki kihordta lábon.

Csak azért érezzük súlyosabbnak, mert jóval tartalmasabb életet forgat fel nekünk, mint a spanyolnátha vagy a pestis. De pont ennek az életnek köszönhető az is, hogy nem bénít meg minket annyira. Ami meg még súlyosbítja a helyzeteket, az az emberi butaság és mocsokság - a félelem és gyűlöletkeltéssel meg a farokméregetéssel - de az megvolt eddig is.
Orbán Viktor beengedte a járványt és tudatosan hagyta addig terjedni, amíg az egészségügy az összeomlás szélére került. Ezért halt meg hetekig koronában közel 200 ember és még ma is szinte minden nap több mint 100. Ezek után tudja pont ő azt sugallni, hogy azért halt meg naponta 100-110 ember, mert…..
NoNight 2021.01.17 14:13:08
Az a legnagyobb baj, hogy mindenki úgy képzeli, a vírus elleni védőoltás - tök mindegy, hogy amerikai, angol, orosz, kínai, csádi, bhutáni, naurui - az egyetlen világmegváltó dolog. A spanyolnátha idején lett ilyen? Nem, mégis elmúlt a járvány. (Ugyanúgy, ahogy a madárinfluenza, a SARS meg a többi is. Ez most egy kicsit erősebb, de annyira nem, mint ahogy azt egyesek károgják.)

Abba nem gondol bele senki, hogy minden kimutatott fertőzöttre most már nem ötször hanem legalább tízszer annyi esik, akin átment a vírus, vagy semmilyen vagy komolyabb tünetek nélkül, vagy ha kutyául is volt, a háziorvosa - sőt, inkább annak az asszisztense - elhajtotta, hogy majd hívjon mentőt, ha már nagyon sz...ul van. Azoknak általában van antitestjük, tehát nem hogy nem kell őket beoltani, hanem nem is szabad.

És ezeket az embereket meg azzal szívassák, hogy ők ezért nem utazhatnak vagy mehetnek kulturális eseményre, mert nincsenek oltva?! Meg azokat, akik akarják az oltást - ha nem is azért, mert jónak tartják, hanem mert ha nem szúrják őket, akkor beleesnek ezekbe a korlátozásokba - de a sor végén vannak, mert nem öregek, egészségügyisek, pedagógusok, vagy más problémás betegségük sincs? (Nem jobb persze a kínai szemlélet sem, ahol az öregeknek nem adtak.)

Az oltásellenesség meg nemcsak a chemtrailes fényevők sajátja, akik szerint autista meg impotens lesz tőle az ember, vagy plusz végtagja nő... meg azoké sem, akik ennek is politikai színezetet adnak. Aki tényleg a tudományban hisz, az is lehet elég szkeptikus, egy olyan oltásnál ahol nincs tőle állandó védettség, csak segédeszköz, fékező hatás marad. Ettől még fontos dolog a járvány leküzdésében, de pont ezért nem kéne máshogy kezelni majd, mint az influenza ellenit... mind a propagálása, mind az ahhoz kapcsolódó rendelkezések tekintetében.
NoNight 2021.01.17 20:25:24
@arthurthedent: Igen, több volt a haláleset - a Föld akkori lakosságának arányában meg pláne - sokkal rosszabb szociális állapotok mellett és egy nagy háború után.

(A görbéje viszont hasonló, ott is ősszel-télen durvult be az enyhébb tavaszhoz-nyárhoz képest, aztán lassan alábhagyott...)

A mutáció pedig nem egyenlő az evolúcióval. Valami nem lesz se halálosabb se rezisztensebb csak azért, mert mutálódik.
Elképesztő dilettantizmussal navigálta bele magát a kormány a zsákutcába járványkezelés címszóval. Azt mondhatnánk, baromi vicces, és már csak egy szivart kérünk, csak hát sajnos emberek fognak meghalni és tönkre menni a balfaszság miatt.  November második hetében egyik napról a másikra lépett…..
NoNight 2020.12.07 21:22:22
@lobaszopiatej: De legalább tényleg lennének nyitva este 7-ig. Gyökér boltvezetők ehelyett már 18:30 és 18:45 között azt mondják, hogy onnéttól nem lehet bemenni, és nemcsak ott, ahol besűrűsödik a tömeg. Merthogy állítólag 19:00-ig ki kell blokkolni minden vásárlót. A nagy kankós lótúrót, ha a vevőt odaeszi 18:59-kor a fene, akkor még be kell engedni akkor is, ha a Jókai-összest odapakolja aztán a szokásos 10-es budipapír, 12-es ásványvíz, meg a kutyakaja mellé.

Persze 19:00-ig nyitvatartani csak jogosultság, de akkor mondják azt ki hivatalosan hogy nyitva 18:30-ig, és azt írják ki a bejáratra... hogy utána mikor húzzák le a rolót, az már szintén az ő dolguk.

Amúgy én is azt mondom, hogy az egyetemek és a kocsmák bezárása bőven elég lett volna, mert ezekben volt a legnagyobb tömeg és beleszarás. Tavasszal is elég volt ez, amikor ráadásul az idő is jobb volt... most nem poén enélkül a nyavalya nélkül se a köztereken bandázni.
NoNight 2020.12.08 18:08:47
@Kivlov: @Kivlov: Együtt élni, de meddig? A nagy pestisjárvány hét év volt, a spanyolnátha max bruttó kettő, ez az egész sokban hasonlít az utóbbira. Van egy olyan érzésem, hogy a végkifejletében is, azaz a természet majd az ellenkező irányból röhög a pofánkba, és a vírus ugyanolyan ütemben kushad el, mint ahogy jött. (Sokan tagadják a nyájimmunitás lehetőségét, meg hogy itt nem is végleges a védettség, de elég abba belegondolni, hogy a statisztikába bekerült fertőzöttek mellett mennyi lehet, aki kihordja lábon diagnózis nélkül - pláne némely háziorvos hozzáállása mellett - vagy teljesen tünetmentesen.)

A mindenhatónak tekintett oltás erre rásegíthet persze - nem vagyok egy chemtrail-hívő fényevő - de kötelezővé meg utazási feltétellé tenni, az mind felesleges szivatás lenne. A föld legveszélyesebb élőlénye továbbra is az ember marad, ezen nem változtat ez a vírus sem...
NoNight 2020.12.08 18:09:09
@Kelly és a szexi dög: Igen, magyar embernek magyar vírust!

A gond csak az, hogy a lengyelek, románok, ukránok se nagyon mentek külföldre, pláne hogy még tengerpartjuk is van, meg hozzájuk sem áramlottak tömegével a turisták, mégis bedurrantak újra. És a csehek se az idegenektől kapták el, jártam idén nyáron Prágában (is), egész nap olyan volt az óváros, meg a Károly-híd, mintha kora reggel lenne.

Nem kell ahhoz turista, meg külföldre járás, hogy ez terjedjen. Itthon derék honfitársaink ugyanúgy tömörültek júliusban és augusztusban a Balatonon, mint szeptemberben és októberben - amikor már be se erisztettünk nagyon senkit - a pesti kocsmákban, vagy a meccseken.
Az egyetlen jó, amit Bayer Zsoltról el lehet mondani, hogy őszinte. Nincs kétségem afelől, hogy amiket mond, azt valóban úgy is gondolja. Az esetek 99 százalékában ez talán hasznos a Fidesznek, hiszen kell egy nagydumás szélsőséges, akivel meg tudnak fogni néhány tíz, vagy rossz esetben százezer…..
NoNight 2020.12.05 10:40:27
@MAXVAL birсaman közíró: A perverzitás ugyan pszichopátia, de nem betegség, hanem lelki dolog annál meg még nem jutott el a tudomány a megfelelő szintre a válaszokban, csak magyarázatokat gyártanak a tudatlanságuk elfedésére, mindössze egy kicsit professzionálisabb köntösben, mint a vallás, meg az ezotéria.

Az lenne viszont nagyobb hecc, ha Zsótiról is kiderülne egyszer valami sötét perverz dolog... szerintem az sem esélytelen.
Ha nem a mi bőrünkre menne a játék, egész szórakoztató lenne a számháború a felek között. Még jópofább, hogy az egyik oldalon csak a Fideszes politikusok küzdenek, a másikon meg az ellenzékiek mellett ott az összes kormánynak dolgozó szakértő is, meg amúgy az egész világ.  Érvek, tények? Mármint a…..
NoNight 2020.10.19 22:01:49
@white999: A spanyolnáthának amúgy is érdemes utánanézni. Akkor nem volt globalizáció, de egy sokkal szarabb szociális helyzet egy durva háború utóhatásaival megtetézve igen. Amiben szétterjedt schengeni határok, sugárhajtású repülők és nagysebességű vonatok nélkül is. Aztán nagyjából hasonló lefutással - persze az említett körülmények miatt durvább esetszámmal és mortalitással - az is elcsitult úgy, hogy nem találtak rá oltóanyagot.

Persze az szar, hogy emberek halnak meg, vagy gazdaságilag kapnak egy gyomrost, és ilyen-olyan formában pszichésen is megvisel sokakat. De a félelem- és a gyűlöletkeltés mindig sokszor károsabb dolog, noha ahhoz minden alkalom jó alkalom, ezt már sok már témában (menekültek, terrorizmus) tapasztalhattuk.

Egy segít csak: most is élni kell, amennyire csak a lehetőségek engedik! És bízni abban, hogy hamarosan ismét jobb lesz... és így is lesz! ("Mindig ezek a negatív hullámok! Ha nagyon akarod, akkor ott lesz az a híd!")
Pont egy hónapja mondta a miniszterelnök, hogy a védekezés sikerét a halálesetek és a megmentett életek számában lehet mérni. Jelentem, utóbbi egy blöff, arra nincs adat, bárki azt mond, amit akar. Ellenben a lakosságarányos halálozásban kezdünk egész Európában a legszarabbul állni. Nem kellene…..
292 fertőzött egy nap alatt, ez a legfrissebb szám. Rekord. Messze az áprilisi csúcs felett. Európa legtisztább államából két-három hét alatt sikerült a közepesen fertőzöttek közé csúszni és a trend is ijesztő. De a legdurvább, hogy szinte csalogatta a vírust a kormány, hogy jöjjön vissza. Másfél…..
NoNight 2020.08.31 00:10:12
@Frady Endre: Ott a pont... gyanúsan a bejelentés előtti napokban szaladtak el a számok. Nem lepődnék meg, ha a határzár bevezetése után megint erősen csökkenne a fertőzöttek száma...

(még két dolog: 1. mindig azt szajkózzák, hogy ugyanannyi van, mint tavasszal - igen ám, de az amellett volt, hogy semmit nem lehetett csinálni; 2. Lengyelországban két hete beállt az új esetek száma napi 800-ra, mégis beérték azzal, hogy a durvább helyeken nem lehet rendezvényeket tartani meg sporteseményre menni, a csehek meg csak vontatottan vezetik most vissza a maszkokat... Szlovákiáról pedig még csak nem is szólnak a hírek)

A másik fele, hogy több helyen írják, hogy csökken a fertőzöttek átlagéletkora (nemcsak Magyarországon). Valószínűleg az is azért, mert több munkakörben megkövetelik a tesztet... hisz a magyar ember önszántából nem szívesen megy el orvoshoz, még akkor sem, ha már a tüdejét kiköpi... most meg aztán pláne nem.
Vannak ügyek, amelyeket jobb hagyni a francba, mert tuti bukók. Ezeket inkább agyonhallgatják azok, akik szarul jönnek ki belőle. De Magyarország más. Ha valami rájuk nézve nagyon ciki, az Orbán-propaganda annyira magabiztos, hogy a sunnyogás helyett az aljas, gonosz ellentámadást választja.  Mert…..
NoNight 2020.04.16 16:03:12
@a nagy hohohorgász: Ha már így megszólítottál (és tényleg engem, nemcsak félreklikkeltél): botsáska, de nem tudok eligazodni a retorikádban, hogy számodra kicsoda a "mi" illetve a "ti".

Felőlem te lehetsz a kúrmány oldalán nyugodtan, de aki nincs veletek, az nem biztos, hogy a másik oldalon van ellenetek... mert ahogy nagyon is jól írod, inter urin et faeces a választási lehetőség.

Én pedig kikérem magamnak, hogy máris ellenzékhívőnek sorolj be ez alapján. Azt hittem, elég világosan kinyilatkoztattam, hogy az sem tetszett, ami 2010 előtt volt... de már akkor is tudtam, hogy nem az lehet helyette jobb, amiből már szintén megvolt a tapasztalatunk az ezredfordulón.
Vannak olyan zenekarok és dalszerzők, akik kevésnek érzik az önálló szerzemények által alkotott albumokat és a lemezek révén egy egybefüggő, teljes történetet szeretnének elmesélni. Ez lehet egy komplett sztori, ahol a nóták kötött sorrendben mondják el a fejleményeket és ismertetik meg velünk a…..
NoNight 2020.02.10 18:42:12
@0dzsud0: És ha már Savatage és koncept, akkor Dead Winter Dead vagy Wake Of Magellan is.

Egyébként meg Top10 ebből... kevés is, meg túl szubjektív. Állítólag a Scorpions-tól a Humanity Hour I. is az... ami a legjobb XXI. századi lemezük. A Judas Priest Nostradamus-a is mestermű... de pont a szóban forgó csillagjósról rengetegen raktak már össze jó tematikus lemezeket, köztük a Haggard (mindjárt kettőt is) meg a Helloween.

És persze a műfaj egyik legjobbja, az Ayreon miért nem lett még csak meg sem említve?!...
  Nem tudom Te hogy vagy vele, de szerintem nincs Karácsony jellegzetes ünnepi zenék nélkül. Minden évben érdemes felfedezni az újakat, de a régi klasszikusokat is ér hallgatni. Ma elhoztam neked a kedvenc zenéimből egy válogatást és pár új zenével is gyarapodott a repertoárom. :D..
Régóta az első választás ez, aminek a végén mosolygunk. A várakozásokhoz képest sokkal jobb lett az eredmény, több szempontból is.  1. Két képviselőt küldhet a Momentum, rögtön a harmadik legerősebb erő lettek. 2. Mocskos mód megbüntették a választók a kétharmadhoz tevékenyen hozzájáruló,…..
Érdemes a mai gyerekeket színházba vinni? Megéri a családi hercehurcát? Kibírják egyáltalán mobil nélkül? Mit tehetünk, ha becsúszik egy sikamlós vagy rémisztő jelenet?..
Nincs ezen mit szépíteni: a fél ország azt mondja, hogy Orbán kell. Majdnem 50 százalék listán a Fidesznek, ez magáért beszél. Mi gondolhatjuk azt, hogy ez tragédia. Hogy 2018 április 8. a legszomorúbb nap a rendszerváltás óta. Ettől még a tény tény marad: a fél országnak ez kell. Kádár nyomdokain…..
NoNight 2018.04.09 14:14:48
@Mérnork: Persze, állásajánlat van dögivel. De azért, mert egy bizonyos szint felett még átlagjózsi is elmegy inkább akár hangya melót is végezni odakintre, nemhogy szakmunkát.

Az itthon maradt átlagjózsi meg biztosan jól érzi magát, legalábbis addig, amíg nem betegszik meg. Az oktatás pusztulását kevésbé veszi a szívére, legalább a gyereke nem lesz okosabb nála, és nem baszkurálja...
Nem vagyok kárörvendő, véletlenül se. Nem lesz attól jobb hely ez az ország, hogy Demcsák Zsuzsa végre méreteset perecelt. De a jelenségről érdemes beszélni. Már csak azért is, mert ez az ember még bukni sem tud tisztességgel, eljátszotta, hogy ő mond fel. De ezen az előzmények ismeretében már nem…..
Szemmel látható, hogy a kormány gyűlöletkampánya új irányt vett: bár Habony Árpád egy csecsemőről is simán el tudja hitetni, hogy a haza ellensége és valójában Brüsszel vagy Soros (vagy mindkettő) által felbérelt ügynök, ám éppen a Soros-ellenes kampány mutatta meg, hogy mennyire könnyű a röhej…..
NoNight 2017.08.01 18:19:35
@Zsoltbacsi: Én is jártam párszor Lipcsében, igaz, a menekülthullám (akik viszont pont nem az NDK-s részekre mentek tömegével, ahonnan még a bennszülöttek is elmennek, és a törökök is inkább csak azért vannak ott, hogy lehessen döner kebabot enni...) előtt behatóbban. Vannak persze lármás és problémás részek, de ez minden nagyvárosnak a problémája, főleg, ahol még egyetem is van, és általában a rendezvények is bevonzzák mindig a bajos arcokat.

Akik pedig kommentelnek, azok ne számítsanak már etalonnak... a németeknél sem kell egy kis gyűlölködésért a szomszédba menni - és ez már 5-10 éve is így volt - az viszont nagy különbség, hogy nem ez fröcsög minden állami kötődésű médiából.
Tizenhat ember, legtöbbjük diák. Ennyien haltak meg a veronai busztragédiában. Még nem tudni, ki, vagy mi volt a felelős, de a magyar kormány elintézte, hogy még egy ideig a tragédián csámcsogjon mindenki az egyéb, neki kellemetlen ügyek helyett. A gátlástalan, érzéketlen pofátlanság szókapcsolat…..
NoNight 2017.02.16 12:55:19
Imádnivaló ez a pongyola megfogalmazás...

Először is "diákokat szállító busz"?! Mi az, hogy "diák"?! Az egyetemisták még annak számítanak?! Azok is, akik levelezőn végzik harmincon vagy még többön túl, munka mellett, családfenntartóként?! És az óvodások, azok nem olyan fontosak?

Meg aztán bármelyik menetrendszerinti járat vihet kis- és fiatalkorú utasokat. Sőt, olyanról is hallottam már, akik volános járattal szerveztek osztálykirándulást. Most az micsoda?! Vagy még triviálisabb dolog, az, amivel iskolába járnak a tanuulók minden reggel. Ugyanolyan busz, mint a többi, akár a BKV-n belül is. Ha az nekimegy valaminek, felborul, vagy beleütköznek, akkor is lehet elég halott és sebesült. (Én legfeljebb csak gyerekbiztos buszokról hallottam, amikbe beapplikáltak gyerekülést, meg mindenhol volt biztonsági öv.)

Az is jó kérdés, hogy ez kire vonatkozik?! A Botosani-Lisszabon menetrendszerinti román buszra is, amelyik átcsattog Magyarországon? Vagy más különjáratú külföldi buszokra. És mi van, ha ezt ezzel megfogja egy rendőr? Leállítják az éjszakai járatot, ha 18 éven alatti, vagy hallgatói jogviszonnyal rendelkező utas van rajta?!

Vagy még jobb hecc: ki ellenőrzi azt, hogy mit csinálnak odakint a buszok?! Mindenhol megy egy ellenőr, mint a légimarsall az usák repülőn?! Vagy bekérik utólag a tahógráfot?! Netán kiadják az EU összes állami rendfenntartó szervének, hogy ezt nézzék?! Sok szőrszálhasogató baromságot leszabályoztak már uniós szinten, de ez már azon a határon is túlmegy. Különben is, mi van, ha nem tagállamba mennek, és ott üt be a baj...

Szomorú dolog persze, ha olyanok halnak meg, akiknek nem kéne, de ha emiatt elkezdünk a saját fejünk után kapkodni és hülyeségeket beszélni meg csinálni, az pláne nem jó. Az már valóban csak döglégy a szarkupacon, hogy ilyen politikai nekrofíliát nyomnak pártunk és kormányunk nagyjai, mind a szerencsétlenség méretét és súlyát felfújva... és az egész országra ráerőltetve.
Vagy összejön a Momentumosoknak a kellő számú aláírás az olimpia-népszavazásról vagy nem, de az azért meglehetősen gáz, hogy egy egy ekkora kurva nagy város, ahol a kutatások szerint a lakosság kétharmada nem támogatja a magyar rendezést, alig vagy sehogy se fog összejönni 140 ezer nyomorult…..
Igen, persze, nyilván én voltam a fasz, hogy karácsony előtt 8 nappal úgy gondoltam, most is legyen egy online rendelési kör. Hiszen már egy csomó játék is sokkal olcsóbb a webshopban mint a boltban, ráadásul ki lehet kerülni a tömeget is, triviális. Fél szemmel már láttam híreket arról, hogy a…..
NoNight 2016.12.27 11:27:19
Most prédikálhatnék én is arról, hogy kurvította el a konzumidiotizmus a karácsonyt, hogy a keresztény ideológia háttérbe szorítása után maradt "szeretet ünnepe" is egy mekkora képmutatás, de nem ez a lényeg.

A webshopokról is kifejezhetném a fenntartásaimat, hogy amit a legtöbben megspórolnak az áron, azt a fizetés vagy a szállítás költségein vesztik el, meg a látatlanba vásárlás buktatói, satöbbi satöbbi... de hagyjuk, én más értékrend szerint élek, egyrészt nem vásárlok ész nélkül, illetve sok mindennek egészen a gyári boltig utána tudok menni személyesen Európa nagy részén belül, ha pedig mégis online veszek valamit, akkor vagy személyes átvétel, vagy a külföldi áruk egy részét le tudom szállíttatni a kinti haverokhoz.

A postát meg senkinek sem kell bemutatni, a sokat szidott állami mammutok közül ez az egyetlen, amely sem a monopóliumából nem tud élni (mint a közműcégek), sem pedig abból, hogy kényelmesebb vagy környezetbarátabb a versenytársaihoz képest (mint a MÁV, BKV).

Inkább csak jöjjön az én történetem, ami egy kicsit más az alaphelyzethez képest. Oroszországból - annak is egy kicsit távolabbi részéből, nem Moszkvából - rendeltem egy nagyobb adag könyvet, mert sok haverral összeállva olcsóbb volt az alapár és a szállítási költség is. A cucc felét az illetékes elvtárs EMS-sel, a másik felét az orosz állami postával adta fel december legelején (!), mert így jobbak voltak a költségek (és sikerült vámhatáron belül maradni). Az EMS-es kevesebb, mint egy hét alatt befutott hozzám, amikor az állami postás még mindig Moszkvában várt a szállításra másfél héttel ezelőtt, és karácsony előttig még nem is érkezett meg. Persze a ruszkiknak van mentségük, ők biztos az ortodox karácsonyban gondolkoznak... :-PPP
Alapvetően tök mindegy, hogy milyen jelzőt biggyesztenek az okosok a kiépülőfélben levő rendszerre, az orbáni autokrácia, a haveri kapitalizmus elképesztő károkat okoz. Az is tök mindegy, hogy a főnök valóban azt hiszi, hogy amit művel, az végső soron jó az országának is, vagy pontosan tisztában van…..
NoNight 2016.11.02 11:37:56
Nekem is vannak emlékeim arról, hogy mindenki más összefogott a helyi gyűlöletes figyuszjelölt ellen, és sikerült is azt taccsra tenni... de egy ilyen elgondolásban én sem hiszek.

A jobbiknak olyan értékrendje, gondolatvilága van, amibe nem fér bele az, hogy a baloldaliakkal leálljanak - és most nemcsak amiatt, hogy esetleg mást gondolnak a nőkről, a buzikról, a cigányokról, az egyházakról, az EU-ról, a Közel-Keletről, (az oroszokat többségében mind szeretik, de más-más okból), a mezőgazdaságról vagy akármiről, hanem azért is, mert folyamatosan el akarják számoltatni a régi nómenklatúrát, és nemcsak az 1990 előtti ügyeikről - és cserébe azok sem tudják elfogadni a jobbikos észjárást.

De mégis, tegyük fel, hogy sikerül közös jelöltet állítani a figyuszossal szemben, és ezzel lenyomják a narancsosokat 50% alá. A nagy barátság viszont csak eddig fog tartani. Akármennyi is lesz a többség, és akármennyire is sikerül olyan megegyezést találni, hogy egyénin és listáson is elég jó legyen az összes pártnak, utána máris szakadnak legalább kétfelé (vagy akár háromfelé is, mert mondjuk bejut az lmp és egyikből sem kér, vagy a böszmét utálják ki maguk közül), és olyan forgatókönyvet nem tudok elképzelni, hogy akár egy baloldali koalíciónak, akár a jobbiknak meglegyen a többsége.

Egy ilyen parlamenthez, ahol senkinek sem lesz meg a többsége, és senki nem lesz képes egy-két valóban fontos törvényt leszámítva együttműködni a másikkal, nem kell ellenzéki összefogás. Meglesz ez magától is '18-ban, ha a figyusz ennyire ássa el magát továbbra is. Lesz elég szavazókör, ahol a jobbik kerül az első helyre, vagy inkább balra voksolnak az emberek, de a végeredmény így is kb. ugyanaz lesz.
NoNight 2016.11.02 16:13:25
@DFK: Én meg azt nem hiszem, hogy egy ilyen után a jobbik állna össze a figyusszal. Nagyon nem szeretem a vadmagyarkodást, de az már az én gyomromat is forgatja, ahogy most narancsék ezeket teszik meg bűnbaknak az elhasalt menekülthiszti miatt, és a lejáratásukhoz minden mocskos eszközt felhasználnak, náluk nagyobb antikrisztusnak csak Juhász Pétert tartva...

@daito: Pontosan ezt szoktam mondani én is, hogy ha valaki új arcként próbálkozik a politikai szintéren, három sors juthat neki:
1. Megfojtják a már porondon lévők, mert látják, hogy veszélyes rájuk.
2. Hozzáhasonul elődjeihez, mert rájön arra, hogy így érhet el eredményeket - az már mindegy, hogy az eredmény elsősorban a köz vagy a saját javát szolgálja.
3. Belefásul az egészbe, és hagyja a büdös francba, rossz esetben csak azután, hogy az egészsége is ráment.