Regisztráció Blogot indítok
Adatok
chron

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szabolccsal érthetetlenül parasztkodott az Indesit telefonos szakembere, szegény ügyfél levelet írt, mi kitettük, a cég pedig posztunk miatt meghallgatta a hangfelvételeket, majd lecsapott a pokróc munkatársra. Levél lejjebb: Az onok oldalan talalhato “Az idegbeteg…..
chron 2009.07.01 18:44:30
Kedves Hozzászólók!
Olvasom a kommenteket, és őszintén szólva nem értelek Titeket… Mindenki arra vár, mikor akasztják fel azt az ügyfélszolgálatost.
Biztosan hibázott, mert bunkó volt, beszólt, ne adj Isten, valóban kinyomta a telefont. HIBÁZOTT…
Tegye mindenki a szívére a kezét, ki nem hibázott még soha életében a munkájában? Képzeljétek csak el, hogy ha az első panaszos ügyfél írása, rossz lépés, elhibázott feladat alapján Titeket is azonnal kirúgtak volna… Honnan tudjátok, hogy mi történt, történhetett aznap azzal az EMBERREL? Tudom, ez nem lehet kifogás, de azért gondoljatok bele, ha történt már Veletek rossz az életetekben, akkor az kihatott a munkátokra is, ugye? ...
Azon kívül pedig, ha egy idegen ember sztoriját egy csapásra elfogadjátok és igaznak tekintitek, akkor minimum járna a másik félnek is ugyanez, és illene elhinni, hogy valóban lehetett akár technikai problémája, és igenis megtörténtek a szükséges lépések… Ami nem az azonnali kirúgás lehet kizárólag.
De a következő hibátoknál kérjétek meg a főnökötöket, hogy rúgjon ki, nincs több esély, mert hibázni nem lehet. Ugyan már, aki dolgozik, az hibázik, mert EMBEREK vagyunk mind…
Arról pedig, hogy kit hogyan lehet kirúgni, olvassátok el a Munka Törvénykönyvének erre vonatkozó paragrafusait. Nem olyan egyszerű…
Persze egyértelmű, hogy mindenki próbálja meg a munkáját száz százalékosan végezni vagy még jobban! Legalábbis aki azért dolgozik, mert szereti, amit csinál. Aki meg nem, az keressen olyan munkát, amiben örömét (is) leli…