Regisztráció Blogot indítok
Adatok
airbus320

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Swiftes konzekvenciák 2009.06.29 17:55:00
Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..
airbus320 2009.07.01 02:25:31
Végigolvastam az összes kommentet és tényleg nekem is tele a hócipőm azzal, hogy fikázzák a swiftet. Én trabant 601 limuzinon tanultam meg vezetni, 4 év után sikerült átülnöm egy null km-s 1.0 swift 3 ajtós GS-be elektromos ablak sport ülés stb... Hát mit mondjak kerestem sokat akkor tájt autót nem igen volt amit kedvezőbb hitel és vételár feltételekkel adtak volna. A trabanot 250.000 Ftért számították be 70 ezerért vettem :-) Az első úton 2 személlyel lementünk Egerbe meg vissza 4,9l/100km volt a fogysztás bejáratós motorral. Trabant 7l/100km. Használtam 4 évig 120 ezer km-t tettem bele ez idő alatt. 1 probléma volt vele ami miatt szervízbe kellett vinnem kiment egy ellenállás a motortérben emiatt nem müködött a fordulatszám mérő. Igaz 1,5 évesen elkezdett zörögni a sok kopogós műanyag miatt, és hogy fapados, de megbízható alkatrész hozzá kb annyiba kerül mint a Trabihoz. Jártam vele sokat autópályán, és ami miatt váltottam az a klíma hiánya, lehúzott ablak=nagy szélzaj. Autópályán 140km/h folyamatosan nem volt probléma ekkor 4000f/perc a motor fordualtszáma. kb 165km/h volt a végsebessége. Most egy Lexus IS200-t vezetek már 4 éve, nem kell elmesélnem gondolom a különbséget,de ettől nem rosszabb autó a Suzuki.Barátnőmnek van most egy 1.3 as swiftje és nagyon sokszor azzal járok ebben már van klíma. Szóval jó kis autó ez nem kell fikázni. Netről letölthető a szerelési kéziköny és gyakorlatilag saját magad is megoldhatod a szervízt könnyedén ha van kis gyakorlatod, és szerszámaid.