Regisztráció Blogot indítok
Adatok
csaba1975

0 bejegyzést írt és 26 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
László akciós mobiltelefonját túl akciósan adta el neki a Vodafone. Amikor felhívták az üzletből, azonnal bement, és mivel további 11 ezer forintot szerettek volna kisajtolni belőle, inkább visszaadta. Legközelebb. Tudom hogy sikeres ember már nemlehetek hiszen 3 db vodafone…..
A Homár sosem értette igazán, hogyan képesek a mobilszolgáltató csak a túlsokadik szervizlátogatás után cserélni a telefonokat, amikor azok nyilvánvalóan a legritkább esetben javítanak rajta bármit. A Pannonnál vett SonyEriccson C702-es történetéből kiderül, nem elég, ha 4x a…..
Csaba a Vidanet egyre csalódottabb ügyfele. Sem a cég ügyfélszolgálata, sem a vezetősége nem foglalkozik a panaszával, előbbi ráadásul teljesen hülyének is nézi minden alkalommal. Mi a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságot ajánljuk.(Update: a poszt eredetije májusban jelent meg a…..
csaba1975 2009.06.29 18:58:32
@N.Ádám:
Én nem letolvajoztalak csak így be tudott mindenki azonosítani(amennyiben te voltál az).
ezt meg tudod magyarázni?

www.kisalfold.hu/forum/vidanet_ugyfelpanaszokat_ide_irjatok/1000041/2002959/?action=kifejt

ugyanis abban a fórumban is volt szó rólam!
csaba1975 2009.06.29 19:02:24
N.Ádám írta a kisalföld.hu-n

#1. Szerző: N.Ádám 2009-05-21 - 16:04 ó.
Sziasztok!

A ViDaNet Zrt nevében ezt a kérést tenném közzé:

Aki olyat tapasztal, hogy félretájékoztatták, esetleg ügyfélhez nem méltó kiszolgálást kapott akár ügyfélszolgálaton, akár szerelőtől, az névvel, címmel, azonosítóval és elérhetőségi telefonszámmal írja meg a
vidanetforum@kabelnet.hu címre. Mindenképpen kell pontos időpont, kivel beszélt az ügyfél, milyen számról hívta az ügyfélszolgálatot, valamint, hogy őt milyen számról hívták.
Továbbá olyan eseteket is várunk pontosan leírva, melyek hetek, hónapok óta húzódnak eredmény nélkül.
Minden panasz kivizsgálásra kerül és aki hibázott az felelősségre lesz vonva!

Kérünk mindenkit, hogy egyedi hibákkal és hibabejelentésekkel NE írjon erre a címre, mert annak a hivatalos bejelentése a 1203-as ügyfélszolgálati telefonszámon vagy pedig írásban kell történnie! Továbbá nem tudunk elfogadni ebbe a topikba küldött panaszt.

Köszönjük!
További szép napot kívánok!

Tisztelettel:
Németh Ádám
vidanetforum@kabelnet.hu
csaba1975 2009.06.29 19:38:51
@N.Ádám:

A főnököm mert már ő is ki volt kattanva!
De ezennel teszek rá nagy ívben.Nem tud senki sem nagyban eredményt elérni úgyhogy mindenkinek azt javaslom, hogy csak a saját panaszával foglalkozzon a céggel szemben.
Én befejeztem már nem érdekel!