Regisztráció Blogot indítok
Adatok
napika

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Homárnak egyszer régen sikerült UPC-nél tévéelőfizetést lemondani telefonon, elég vicces beszélgetés volt, csak sajnos nem rögzítettük. Lóránt internettől szabadult volna költözés okán, és arra a következtetésre jutott, hogy ezt emailben érdemes megtenni: Indítsunk egy…..
napika 2009.06.23 13:04:08
Nagyon egyet értek veled, abban, amit írtál. Sajnos én is nagyon megszívtam velük, elég régóta UPC vagyok, idestova 9 éve. Gondoltam itt az idő váltani. Ahol most lakom, szinte egyed uralkodó, ez a szolgáltató. De tavaly nyáron megtörtént a csoda, árkokat kezdtek ásni, a lakótelepen. Én kis kíváncsi ember lévén, megkérdeztem, mi végett történik, mind ez.
A Digi Tv kábeleit fektették le, és idén 1 hónapja már a lépcsőházba is felkerült. Király!! Gondoltam én, na itt az ideje, lemondani a UPC-it.
Áprl. 21 én, járt le a hűségnyilatkozatom szerintem, mint utóbb ez kiderült, ez nem így van!!
Felhívtam a 1221-et, a sok gombnyomás után, végre 4 gomb megnyomásával, a szerződés lemondását kérhetem. Ezt persze megint csak én gondoltam így!!!
Kicseng várakozok, a diszpécser hölgy bemondja, hogy több mint 5 percet kel várni, már letelt, öt perc, de a hölgy még mindig azt csacsogta, hogy még több mint 5 perc a várakozás. Türelmes ember lévén, még egy darabig vártam, de aztán, kezdtem, türelmetlen, lenni. A mikor már a sokadik, öt perc után is azt hallom, hogy még mindig öt perc, kezdtem, ideges lenni. Akkor már legalább húsz percet tartottam a vonalat. Csodák csodája, már a kis hölgy 4 percet mondott, elegem lett. Gondoltam, most akkor, másképpen közelítek, ismét felhívtam a 1221, megint gomb nyomogatás, csak most nem a lemondást választottam, hanem, a hibabejelentést. Itt egy kedves, férfi hang megkérdezte mi a baj, jaj én előadtam, a tévesen, mellényomtam a gombot verziómat, és ő egyből, készségesen, mondta, hogy ő majd, odakapcsol engem. Na gondolta, amikor ismét meghallottam, a diszpécser hölgy hangját, megint csöbörből, vödörbe kerültem, várakozhatok megint, vagy 20 percet.
De nem ez történt, kb. 2 percet vártam, és kapcsoltak. Na innen már csak egy lépés, gondoltam én a lemondás, de ezt megint csak én gondoltam így. Amikor elmondtam, hogy Áprl.21 én lejár a hűségnyilatkozatom, a kis hölgy, egyből mondta, hogy az majd csak, Jun. 30 jár le, mert amikor kötöttem, akkor valamilyen, bónuszról hablatyolt nekem, hogy az majd csak akkor jár le. Na akkor már elég mérges lettem, mert hiszen, nekem nem volt olyan szerződésem, amelyiken ez állt volna. Szó, szót követet, és a kis hölgy végül azt mondta hogy majd, telefonáljak be még egyszer,ahoz, hogy a szerződést megtudjam szüntetni, és majd néz nekem, valamilyen olcsóbb tarifa csomagot. Na akkor már, elegem lett teljesen, és lenyomtam a telefont. Nagyon, cifra szöveget is írhatnék, de azt inkább nem írnám le,amit gondolok, a UPC-ről.
De annyit azért leírok, hogy nagyon utálom őket!!!
Amikor előfizető vagy, addig kedvesek, veled, amikor viszont megakarom szüntetni a szolgáltatást, mindent kitalálnak, csak hogy tovább fizesd a nem kevés, havi számlát. Ennyit szerettem volna leírni. Úgy ahogy van, utálom, a UPC!!!!!!!!!
FÚJ!!