Regisztráció Blogot indítok
Adatok
heki93

0 bejegyzést írt és 13 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokan sokszor hajlamosak csak a sikertörténeteket meghallani a külföldi munkavállalás kapcsán, pedig jócskán akadnak árnyoldalak is. A mai posztból kiderül, a londoni munkavállalás is jócskán szolgálhat nehéz pillanatokkal, legyen szó a munkáról, a magánéletről (bérelt…..
heki93 2013.04.19 20:41:59
@szerengeti:
Nem tudom, a jobsite.co.uk oldalt ismered-e, de ez az egyik legjobb jobsite. A titka, hogy minden nap legalabb egyszer fel kell menned ra es nyomni egy save-et, mert ezzel frissitesz es a talalati listara kerulsz, ha valaki a te kepessegeidnek / tapasztalatodnak megfelelo dlgozot keres.
heki93 2013.04.19 20:46:21
@szerengeti:
Neki minden gondot okoz, ez sajnos egy nagyon negativ post, de nem szabad figyelembe venni. Szerintem az alapveto gond, hogy sokan olvassak a kulonbozo negativ postokat es azt veszik alapul, pedig sok pozitiv pelda is van. :)
heki93 2013.04.19 20:54:48
@Amarante:
Teljesen igazad van :)
Belsőség Mi az, hogy torlódás? 2010.11.27 16:02:00
Csütörtök este voltam olyan szerencsés, hogy az M1-esen jöhettem Budapest felé. A navigáció azt jelezte, hogy fél tízre otthon leszek, ha minden így megy tovább. Ekkor az autópálya feletti elektronikus tájékoztató táblán olvasom, hogy: Baleset, torlódás. Ja, ha csak torlódás,…..
heki93 2010.11.27 21:12:58
A német példát én sem értem. Sokszor járok arra és elmondhatom, hogy a közlekedési kultúra teljesen más ott, mint idehaza. Év elején, a legnagyobb fagyok idején is volt szerencsém végig menni Németországon, de a fagyok és hó ellenére a top-on voltak az út kezelői, a rendőrök. Szóval szerintem ne hasonlítgassuk a két országot. A csütörtöki esetre visszatérve nekünk is volt "szerencsénk" az 1 éves babánkkal beragadni a dugóba. Mi csak 1 óra 45 percet bírtunk, állásban és való igaz, sem az útkezelők, sem a rendőrök nem voltak a helyzet magaslatán. Nagyon lassan ment a helyszínelés, nem tettek annak érdekében semmit, hogy a bent ragadtak haladjanak valamerre. Amikor az első kocsik megfordultak, még vacilláltunk, bevállaljuk-e, végül megtettük. Mivel forgalom nem volt a teljes terelés miatt, nyugodtan lehetett vészvillogóval haladni szembe az autópályán. Ha pedig jött volna a német barátunk által emlegetett mentő, akkor simán elfért volna a 2 üres sáv valamelyikében. Nem kellett volna az autók által használt leállósávot használnia. Kiemelem azt is, hogy a kocsik normál tempóban haladtak fegyelmezetten a kihajtóig. Én úgy gondolom, hogy mindentől függetlenül a töketlen magyar rendőrségnek kellett volna kezelnie a problémát, segíteni azokat (szgk-kat), akik el tudták hagyni a pályát, pl. a leállósáv biztosításával. Az 1-es úton tök normális volt a forgalom, a tereléstől függetlenül. De hát ez Magyarország, ez a jól megszervezett magyar közlekedési hálózat!