Regisztráció Blogot indítok
Adatok
haveromjeno

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hogyan is kerültem én ebbe a projektbe? Régóta legyeskedek az autózás világa körül, hol mélyebbre, hol távolabbra repülve tőle, így találkoztam újra Lógival (Gergővel, az elektromos MX-5 projekt mérnökgárdájának vezetőjével). Évfolyamtársak voltunk az egyetemen, de ott még nem jött ki, hogy ennyire…..
haveromjeno 2018.05.07 05:25:02
+1
Az eddigi kézbesítési rekordot a GLS tartotta, amikor benézték a Dunakeszi József utcát a fővárosi József körúton keresték, de ez még annál is durvább. Nem elég, hogy a rossz irányba küldték Zsuzsi csomagját többezer kilométerre, utána még el is hagyták. Két hónappal…..
haveromjeno 2014.02.17 21:47:26
@hagyma: Akkor most egy kicsit más szempontból hagyma válaszai: (Ééééés csupán abból válaszolok, amiket itt szoktam olvasni tőletek.)

A levélíró:

1. Megvárja, hogy valami legyen végre a csomaggal, majd amikor futárszolgálat bejelenti, hogy elhagyta. Bejelenti a kártérítést. Megkapja(?). Annak árából megint legyártja és újra feladja.
-> homáron ez így csapódik le a vevő részéről: "X hónapja megrendeltem a csomagot KIFIZETTEM, az eladó a futárszolgálatra mutogat. ÉÉÉN még mindig nem kaptam meg!!!"
-> tipikus homár válasz: "Vadász vadász, miért rendelsz külföldről?!" "Csak olyan cégtől szabad rendelni, amelyik..." "Nem szabad előre fizetni..." "ALDIból kell rendelni..." "Amerikában nem történik ilyen."

2. Önköltségen legyártja újra a terméket, majd feladja ugyan ott az új csomagot, ahol előzőleg elkeverték.
-> tipikus homár válasz: "Vadász vadász..." "Csomagot csak az ALDIban"

3. Önköltségen legyártja újra a terméket, feladja egy ÚJ helyen, benyújtja a kártérítést előző helyen.
-> imént látott homár válasz: "Ebben az esetben is hülye vagy." "Amerikában nem történik ilyen, ott már rég lelőtték volna aki elhagyja a csomagot." "Használj rendes futárszolgálatot, Postát - a kommunista ősszervezetet - megszüntetni." (Várj, hiszen nem is Postán adta fel!)

Úgy látom utólag mindenki okos, de a levélíró OTT és AKKOR próbált cselekedni annak érdekében, hogy az üzlete renoméja ne romoljon annál is jobban, mint amennyire a futárszolgálat már elb*szta. Lehet vitatkozni, hogy ez volt-e a legjobb megoldás, de a homáron csupa olyan történetet lehet olvasni, amelyik a legrosszabb.
Miszerint a cég sz*rik az egészbe, nem válaszol egy levélre sem, Te meg mint megrendelő sz*psz a pénzed nélkül az Írországi csomagra várva.

Sok sikert kívánok a posztolónak, hogy legalább 0-ra kijöjjön az eset végén, és még többi ilyen céget/cégvezetőt/dolgozót kívánok!!!
haveromjeno 2014.02.18 10:39:31
@joska61: "Szerintem levélben közel állok a csúcshoz. Esztergomban adtam fel egy levelet a családnak 1985 nyarán, és még nem érkezett meg."

Első gondolatom:

McFly úr!

Maga Marty McFly?

Igen.

Van itt valami az ön számára.

Egy levél.

Egy levél nekem?

Az nem lehet.

- Maga meg kicsoda?
- Western Union.

Az irodából sokan reménykedtünk abban,
hogy maga fényt deríthet a dologra.

Ez a boríték az elmúlt 70 év alatt...

a mi birtokunkban volt.

Azzal a kifejezett utasítással adták
át nekünk,

hogy egy Marty névre hallgató,
önnel megegyező külsejű...

fiatalembernek kell kézbesítenünk,
pontosan ezen a helyen,

pontosan ebben a percben,
1955. november 12- én.

Fogadást kötöttünk arra,
hogy vajon megjelenik-e ez a Marty.

Úgy tűnik, én vesztettem.

70 évet említett?

Igen. Egész pontosan 70 év, 2 hónap,
12 nap. A hatodik sorban írja alá!

Itt.
Bandi teljesen kiábrándult a lipótis szendvicséből, mert a XIII. kerületben már benzinkúti stílusban nyomják. Legalább nem 990 forint. A mai reggelim, beletenyereltem egy szép magyaros gesztusba 290 Ft-ért, én marha...1. kép: amit a fogyasztó a hűtőpultban lát2. kép: és ami a…..
A legjobb gyártókkal is előfordul, hogy az élővilág tojik az ISO szabványaikra, és kamikázeakcióikkal elcsúfítják a olcsó termékeiket. A nápolyiáról ismerhető szlovák IDC nincs a legjobb gyártók között: Undorító, gusztustalan!!! Ne vegyetek ilyet! Senki! Soha!…..
Kellemes feltámadást kívánunk azoknak, akiknek elegük van kábeles szolgáltatójukból, de nem tudnak semmit tenni, mert nincs a környéken választék. A világszerte ismert jelenséget bő másfél perces kamureklámban foglalta össze az ExtermelyDecentFilms: A reklám szövege…..
UPDATE 03/24: A Bank of Cyprus és a Laiki is bevezette a napi 100-120 eurós pénzfelvételi limitet. A központi bank 100 ezer eurónál gazdagabb ügyfelei várhatóan 25-40%-kal lesznek lehúzva, más bankokban lehet, hogy 5% veszteséggel megússzák. A múlt heti koncepció, hogy a…..
haveromjeno 2013.03.23 17:35:55
@igi1: Jah. Milyen szörnyű, hogy nem azt olvasgatom, hogy belelépet, meg aldi reklám.... Igazad van. Én kérek elnézést.
haveromjeno 2013.03.23 15:06:38
@bandras: Köszönöm a magyarázatot, igen, némileg félreérthetően fogalmaztam, én pl a magyar bankmentésre gondoltam.

Szerintetek ez ellen hogyan lehetne itthon védekezni? Mármint a 350Ft os euro ellen, meg hasonlók.
Érdemes esetleg a bankban tárolt pénzt átváltani euróba? Vagy az is dőlni fog?...
Lehet, hogy egy Lilikének tett könnyelmű ígéretét kellett beváltania Apának? A képet hatja küldte, aki a pesterzsébeti felüljárónál fényképezte a furcsa feliratot, s mint írja "kifelé menet amúgy a buszból is láttam még egyet, az meg egy üres óriásplakátra volt…..
1. ábra: helytelen kompozíció Hihetetlen, de a kátyúkárok több mint felét a megfelelő dokumentáció hiánya miatt nem fizetik ki. Érdemes az utcával együtt felismerhetően lefényképezni a kiszemelt gödröt, és az a tuti, ha még rendőrt is hívnak a hatósági…..
haveromjeno 2013.03.04 11:22:36
@Manci néni, a szomszéd: Kerülgetik az olyan szerencsétleneket, akik az utat nézik a forgalom helyett. Meg ugrálnak félre a gyalogosok a zebrán, hiszen nem látja előre, hogy zebra közeleg, hiszen csak maga elé bámul, hogy nehogy megsérüljön a kocsija.

Nyilván, ha előre látom a hatalmas lyukat, akkor kikerülöm, de nem minden helyzetben van időd arra is, hogy aprólékosan végignézd - az amúgy is foltozástól tarka barka úton -, hogy melyik kátyú akkora, hogy már ki kelljen kerülni. Mert valamelyikbe mindenképpen belemész... Nem repülsz az út felett. (Az egyik másik film... :P)
Naiv ügyfél túl olcsó biztosítást kötött lakására, amihez a Signal Biztosítónál nem jár ügyfélszolgálat, ami hónapok alatt egy darab igazolást át tudna küldeni a hitelező banknak: Lakásbiztosítót váltottam cirka egy éve, de az elmúlt 3 (szűken véve másfél) hónap…..
Zoltán közelharcot folytatott 5 méter anyagért az Eurotextillel, de végül alulmaradt: 5 napja rendeltem az Eurotextil webáruházából 5 méter elasztikus szatén anyagot, e- mailben visszaigazolták ahogy kell, ár, mennyiség stimmel, minden rendben, vártam a terméket. Három nappal…..
Az idei második nagy hóesésnél leszólhatott valami fejes, hogy nem tud hazamenni a dombra, mert hirtelen évtizedes rekordja keletkelett az egy mellékutcára jutó hókotrószámnak. Persze volt, akire úgy rátolták a havat, hogy alig bírt kijönni a házból, másoknak meg lezúzták…..
haveromjeno 2013.01.30 12:40:08
@agresszív kismalac: Hello! Megnézted az idézett index cikket? Ott vagy 1m (ha nem több) van a nyom és a tükör között. (és szerencsére a kocsik többi része nem sérült meg)
Megelőlegezzük, hogy alábbi naiv ügyfél nyerte a legrégebben meg nem kapott karácsonyi ajándék versenyünket, minthogy október 15. óta vár a T-Home-ra. Igaz, akkor alapvetően előfizetői csomagot akart váltani, amivel 28 napig egyáltalán semmi nem történt, de akkor is. Január…..
Ki gondolta volna, hogy még mindig gőzerővel működnek az elvileg 2011-ben hatóságilag felszámolt szipolynet-csomagok a Telenornál? Természetesen a legjobb, ha az ügyfél megkérdezése nélkül kötik egy éves hűséggel céges flottán belül, ami lehet akár a Magyarországi…..
haveromjeno 2013.01.21 13:12:22
@Zaci: Nem szoktam szeretni ezen a fórumon azokat, akik a posztoló helyesírásába kötnek bele, de ez a szóhasználat már nekem is túlzás. Ha már a Magyarországi Evangélikus Egyház flottájáról beszélünk...
György még reménykedik, hogy egyszer kap egy másik készüléket a folyamatosan meghibásodó Nokia C3-01 helyett: Van egy garanciális NOKIA C3-01 típusú mobiltelefonom, ami már sokadszor ugyanazt a hibát produkálva romlik el. Felhívtam a márkaszervizt és megkérdeztem, hogy mi a…..
Bence furfangosan kiderítette, hogy a Kémény Zrt. nem az önkormányzat rendelete szerint meghatározott díjat szedi be. A bruttó összeget ugyanis még 25%-os áfához találták ki, a cég pedig a 27%-os áfát a visszaszámolt nettóhoz adja hozzá. A Fogyasztóvédelmi hatóság szerint…..