Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Simon Péter l Genertel Biztosító Zrt.

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Joooenak sikerült biztosításváltás közben koccannia egyet autójával, amit az újonnan választott Genertel 102 ezer forintos díjjal jutalmazott. Amikor ezt nem fizették és megpróbálták megreklamálni, felmondták a szerződést. Olvasónk szerint a Genertel a Bonus-Malus rendszerrel…..
Simon Péter l Genertel Biztosító Zrt. 2009.06.04 10:19:43
@az igazi, az egyetlen mamapicilánya/mpl:

szia,

az Ügyfélszolgálat menüpont alól éred el a Letölthető dokumentumok oldalt, ott termékenként megtalálod a biztosítási feltételeket, melyeket a velünk szerződést kötő ügyfelek a kötés során is megismerhetnek, valamint e-mailben is elküldjük e dokumentumokat.

üdv,
Simon Péter
Simon Péter l Genertel Biztosító Zrt. 2009.06.04 10:48:35
Kedves Mindenki,

hadd reagáljak két felvetésre, melyeket hozzászólásaitokban megfogalmaztatok:

1) a Genertel Biztosító kötelezős tarifája 2007. októbere óta tartalmazza a kármentességi kedvezmény intézményét. Nagyon leegyszerűsítve ez annyit jelent, hogy szerződés-kötéskor nyilatkoznod kell, az elmúlt 5 évben okoztál-e kárt ill. volt-e egyáltalán köteleződ ebben az időszakban. A Genertel a kármentes vezetést 30-50%-os kedvezménnyel honorálja.

2008-ban ezt a kedvezményt még úgy hirdettük meg, hogy, ha ügyfelünk kármentes vezető létére mégis kárt okozott, már év közben, az első kárkifizetés napjától visszavontuk a kedvezményt. 2008. január 1-je óta azonban - ügyfeleink érdekében - már károkozás esetén sem módosítunk év közben díjat.

Joooe esetében valószínűleg az okozhatta a gondot (utána kell nézzünk), hogy ő kármentesnek vallotta magát, meg is kapta a kármentességi kedvezményt, ez után balesetet okozott, majd a Genertel a korábbi biztosítótól már egy káreseményt tartalmazó igazolást kapott, tehát, valójában neki nem járt ez a kedvezmény, ezért károkozó ügyfél besorolásnak megfelelő díjat kapott. A biztosító tehát semmi mást nem tett, csak a meghirdetett tarifája szerint járt el, amitől nem térhet el.

2) A Genertel Biztosítót 2007-ben alapította hazánk 2. legnagyobb biztosítója, a Generali-Providencia Biztosító. A Genertel egy direktbiztosító, hazánkból ebben a kategóriában az első, ami annyit tesz, hogy ez a biztosító csak interneten és telefonon értékesíti termékeit, e csatornákon teljes körű ügyfélszolgálati tevékenységet folytat.

Biztosítónk modern technológiákat használó, ügyfélközpontú cég, ami akkor is igaz, ha a károkozó autósoknak magas díjakat nyújtunk. Nem építünk irodahálózatot, nincsenek tanácsadóink, így tudjuk megtenni azt, hogy a kármentes ügyfeleknek igazán jó díjat tudunk adni.

A Genertel jelenleg 115.000 ügyféllel rendelkezik, akiknek, egy most végzett kutatásunk szerint 96%-a elégedett biztosítónk szolgáltatásaival. Egy biztosítónál ez akkor is nagyon jó eredmény, ha természetesen még ezt az eredményt is lehet javítani. Ügyfeleink elégedettségét az is jelzi, hogy a tavalyi váltási időszakban ügyfeleinknek csak kis része váltott más biztosítóra.


üdv,
Simon Péter