Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Pavel1988

0 bejegyzést írt és 1366 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Massimiliano Allegri a római döntetlen után a DAZN munkatársainak értékelte a mérkőzést, és már a Salernitana elleni meccs fontosságáról is beszélt. „Kockáztattuk ma a meccs elvesztését, egy olyan meccs elvesztését, amit nem tudtunk megnyerni, különösen a második félidőben, ahol több kedvező…..
Pavel1988 2024.05.06 10:33:15
@Thuglife!: Akkor azt a felszabadítást benéztem.
Igen, egyik meccsen gólt fejel, a másik öngólt rúg vagy éppen odapasszolja a labdát Lukakunak. A helyezkedési hibái annyira általánosak, hogy már fel sem kapom rá a fejem.
Teljesen hektikus a csávó, soha nem lesz Juventus szintű játékos. Akkor lesz újra erős a Juventus amikor a Gatti féle játékosaink mentő cserék lesznek.
Pavel1988 2024.05.06 16:10:12
@Thuglife!: Labdacipelések között is van különbség.
Igen, Gatti ostoba játékos. Rendre rossz döntéseket hoz és lassan gondolkodik. A technikai hiányosságait mindenki látja, nekem nem ez a fő bajom vele (Chiellininek is volt bőven).
Akinek ilyen alapvető hiányosságai vannak az ne álljon bele egy ilyenbe a 93. percben. Ennél a szituációnál nem nyerni akart, hanem nem volt jobb ötlete.
Pavel1988 2024.05.06 16:58:43
@Thuglife!: Valamiért az az érzésem, hogy nem áll szándékodban értelmezni azt amit írok.
Gatti ár/érték arányáról egy szót sem írtam, 9m euróért jött és ennyit egyébként ér is.
A Lazionak vagy a Torinonak kellett volna megvennie, kb ilyesmi csapatokban lenne az Ő helye.

Gattit, Weaht és Locatellit hoztam példának, de írhattam volna rajtuk kívül Sandrot, Pogbát, vagy Kosticot is.
Borzasztó játékosok alkotják ezt a keretet, ez alól kb 4-7 kivétel van.
Ez vegyül azzal, hogy Allegri elvesztette az öltözőt és amúgy alkalmatlan arra, hogy középszerű játékosokból álló csapatnak legyen az edzője.

Viszont alapvetés, hogy egy csapat erősségét elsősorban a keret minősége határozza meg. Ezért emelem ki rendre a hozzászólásaimban, szerintem ez a fő oka a Juventus vergődésének. Aztán ott van az is amit sokan írtok, hogy nem megfelelő az edző személye sem.
A mai nap folyamán Romeo Agresti több játékos kapcsán is friss és feltehetően megbízható értesüléssel szolgált, az egyik ilyen játékos Dean Huijsen, és az újságíró szerint a Juventus nem következő évben számít a fiatal védőre, hanem 2025 nyarától számol a jelenleg mindössze 19 éves spanyol…..
Pavel1988 2024.05.03 16:16:18
@Shyr Kahn: @gomorra21: Annyi azért látszik a példákon, hogy nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy egy britt nem tud beilleszkedni a Serie A-ba.
Én eleve azzal kezdtem, hogy a PL-ből kitaszított játékosok gyakran találják meg számításaikat a Serie A-ban. Greenwood szerintem ez a kategória, azzal én is tisztában vagyok, hogy egy prime PL játékos nem fog a Serie A-ba igazolni.
Épp emiatt ne keverjük a kategóriákat, olyan játékosokra lehet lecsapni akiknek nagyon jó képességeik vannak, mégsem férnek be a top6 Pl csapatba de túl jók vergődni egy West Hambbe.

Hallottam Spenceről, Doigról és Smallingot példának is hoztam. Spence szerintem egyébként nagyon jó lesz, pár hónapja érkezett mégis kiválóan játszik Genovában. Smalling Mourinho alatt a Roma legjobb játékosai között volt.
Abraham a sérülése előtt bőven kiemelkedő kategória volt, nagyon messze volt az átlagostól (abban a Romában amelyiknek támadójátéka is alig volt).

Arra próbálok kilyukadni, hogy szerintem nincs olyan, hogy britt játékos nem tud beilleszkedni a Serie A-ba. Mindenki egyedi eset, ha Greenwoodot kilökte a Premier League akkor bőven lesz motivációja külföldön felépítenie önmagát, elvégre elment a Getafeba is:) A képességein pedig szerintem felesleges vitatkozni, 2 éve még wonderkid kategória volt.
Pavel1988 2024.05.03 16:51:31
@Shyr Kahn: Akkor viszont mi két külön témáról írunk.
Morata, Zirkzee és Greenwood összehasonlítását nem értem. Látszik, hogy képben vagy és akkor Te is tudod, hogy teljesen más poszt/szerepkör az angol.
Inkább Greenwood/Zhegrova/Soule lehet itt a dilemma.

"Arra próbálok kilyukadni, hogy szerintem nincs olyan, hogy britt játékos nem tud beilleszkedni a Serie A-ba.". Én ezt így értettem: csak azért mert britt még nem garantált, hogy nem tud beilleszkedni. Találtunk példát mindkét végkifejletre.

A játékosok személyiségét pedig én is nagyon fontosnak tartom, viszont egyáltalán nem tudom megítélni Greenwood hol tart ebben a tekintetben. Lehet, hogy pszichológushoz járt az elmúlt 2 évben és rendbe tette magát de asszonyverő is maradhatott. Abban bízom, hogy ezt az aspektust is kellően megvizsgálják.
Pavel1988 2024.05.03 17:02:23
@gomorra21: Ez egyébként egy jó szempont amit írsz, nem szívesen látnám a Juvét dobbantónak. Viszont itt is van egy dilemma. Tévez, Vidal, Pogba is olyan játékosok voltak akikről utólag kiderült, hogy pont így gondolkodtak a Juvéról.
Akkor ez most feltétlenül rossz?
Kell a csapatnak egy olasz mag, szerintem ez Calafiorival, Cambiasoval, Gattival, Locatellivel és egyik olasz kapussal megvalósulhat. Kellenek az igazi spílerek, én is nagyon szeretném ha találnánk olyan olaszt akinek minden vágya a Juvéba jönni. Viszont ha nincs meg benne a kellő minőség akkor előbb választok egy Greenwood szintű tehetséget.
A Milan elleni mérkőzést követően a Tuttosport szerint a mester két szabadnapot adott a keretnek, mert nagyon feszült a helyzet, elégedetlenség, csalódottság és keserűség jellemzi a csapatot, és így remélhetőleg ki tudnak kapcsolódni a játékosok. A keretbeli elégedetlenséget jól mutatta például a…..
Pavel1988 2024.04.29 14:28:41
@Pedro32: Én egy percig nem vitatom Allegri felelősségét, egy konok f*sz aki azt hiszi a foci semmit nem változott az elmúlt évtizedben.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy a "játékosok egytől egyig alulmúlják magukat" és azzal sem ahogy kikiáltják bűnbaknak.

Rabiot élete formájában játszik amióta Allegri az edző, csak nézzétek meg az értékeléseit egy független értékelő weboldalon ha szemmel ez nem így tűnt.
Mckennie, Kean, Rugani, Cambiaso, Bremer, Danilo és De Ligt is fejlődött Allegri kezei alatt.
Aki alulmúlja magát az Locatelli és Chiesa, mivel nem a saját posztjukon játszanak. Itt mindenképp van felelőssége Allegrinek, ezzel a kerettel 3-4-3-at kéne már játszani.
Nézzétek meg Chiesa micsoda káoszt csinált balszélen a Milan ellen, Mckennienek is jobban áll ha szélen játszik. Emellett Locatelli és Rabiot is jobban érezné magát dupla 6-os rendszerben.

@Lanzafame: Szerintem csak azért emlékszel így erre a keretre, mert akkor még elhittük sok olyan játékosnak, hogy tényleg jók akikről azóta kiderült mennyire nem azok.
Barzagli már 38 éves volt, Bonucci levitézlett és Sandroról is lehetett már tudni, hogy nem az akinek az első 2 évében tűnt.
Cancelo, Bentancur, Bernardeschi, Kean, Emre Can valamiért top matériának tűntek. Kiderült, hogy közülük senki nem volt az.
A keret maradék része leszállóágban levő játékos volt, a Ronaldo faktor volt a fő katalizátora ennek a "Bl esélyes" narratívának, amit én is elhittem annak idején.

@venember83: @Rikoo: Én úgy emlékszem, hogy az Ajax labda nélkül szétszedte a Juventust, nagyon nagy mellénnyel játszottak a játékosaink. Jól emlékszem, itt lett világos Cancelo mennyire nem tud védekezni és itt fogalmaztam meg először, hogy Bernardeschit és De Scigliot soha többet nem akarom Juventus mezben látni.
A párharc vége az alázás kategória volt, a 2. félidőben úgy alakítottak ki helyzeteket ahogy épp kedvük tartotta.
Nicolò Schira friss értesülésekkel számolt be Michele Di Gregorio kapcsán, az újságíró értesülései szerint Cristiano Giuntolit a kapus Angelo Peruzzira emlékezteti, s a Juventus elképzelése az, hogy a Monzától csatlakozik az olasz hálóőr a következő idényre, s ő lesz Mattia Perin utódja, tehát…..
Pavel1988 2024.04.26 12:27:43
@Leram7:
Szczesnyért kapott pénz a felszabadult fizetése lenne, ami bruttó 12 millió euró/év.

Láttam idén kb. 7 Monza meccset és szorosan követtem a játékukat, főleg Colpani miatt. Elsőre bevallom kikerekedett a szemem azon amit írtál, ezért ránéztem mit mutatnak a főbb statok.

Di Gregorio lábbal a Serie A 3. legjobb kapusa Sommer és Maignan után. 74%-os passzpontosság, meccsenként átlagosan 34 passzal amiből 7 hosszú labda.
Szczesny 26-ot passzol, 71%-os pontossággal és 6 hosszú labdával.

Védéseket tekintve(ami a lengyel nagy erőssége, irónia nélkül): Di Gregorio 109 védést produkált idén, Szczesny 72-t és ez 81%-os védési hatékonyságot jelent, Szczesny esetében 76%-osat.
Tizenegyesek: Di Gregorio 5/2 védett, Szczesny 3/1 védett.

Erre írod Te, hogy visszalépés és nem ér 20 milliót.
Pavel1988 2024.04.26 17:38:29
@Rikoo: @Leram7: Riko leírta a lényeget. Ehhez annyit még, hogy Carnesecchi isérdekes opció lenne és nagyon valószínű, hogy közülük fog kikerülni a következő kapusunk.

Kettejük között különbség, hogy Carnesecchi juventínó, Di Gregorio meg Inter szimpatizáns. A minap volt egy podcast ahol az utóbbi egy Buffon vs Handanovic "ki volt a jobb" játékban Handanovicot jelölte meg.
Di Gregorio lábbal sokkal jobb és még a védések terén is sokkal jobban teljesít, szerintem korábban lenne kezdő szintű kapus egy Juventus kaliberű csapatnál. Az sem mindegy, hogy az Ő ára 20 millió, Carnesecchié 40.

Carnesecchi mellett szerintem 2 érv van a szurkolói hovatartozása mellett.
1, Fiatalabb, így magasabban lehet a potenciálja.
2, Magasabb 5 cm-el, 191 cm-es magasságával pont ideális méretekkel rendelkezik.
A Juventus egy korábbi játékosa, Alen Bokšić a La Gazetta dello Sport riporterének nyilatkozva osztotta meg gondolatait a zebramezesekről ,s természetesen szó esett a Torinóban töltött évekről és a jelenlegi csapatról is. "Ha a Juvéra gondolok, az első kép a Borussia Dortmund ellenében elveszített…..
Luciano Moggi a minap a Libero Quotidiano hasábjain osztotta meg véleményét a Juventus jelenlegi helyzetéről és a Massimiliano Allegrit illető kritikákról. „A pletykák szerint Massimiliano Allegri mellékszereplő, aki továbbá felkészületlen is, de érdemes tisztázni pár dolgot, mielőtt a 31. forduló…..
Pavel1988 2024.04.10 12:27:14
Ritkán értek egyet Moggival nyilatkozatainak tartalmával, most viszont teljesen.

Allegri engem azzal irritál a legjobban, úgy beszél, mint egy politikus. Persze megértem miért teszi, egy Juventus edző azonnal 10x annyi támadást kap sikertelenség esetén, mint bármelyik más csapat edzője. Ettől függetlenül baromira fárasztó.

Én a blogon tudom nagyjából követni milyen érzelmek és kritikák futhatnak át egy szurkolón az edzővel kapcsolatban, ezek többségével nagyon nem tudtam egyetérteni.

Moggihoz hasonlóan én is azt érzem, hogy egy átlag szurkoló a hibák 90%át Allegri nyakába varr, megfeledkezve az abnormális körülményekről és arról milyen kéréssel érkezett Ő ide.
Allegri azzal az elvárással érkezett, hogy juttassa be a BL-be a csapatot és adjon lehetőséget a next gen fiataljainak(mint utólag kiderült). Ő ennek igyekezett megfelelni, szerintem ez sikerült.
Innentől kezdve lehet kritizálni őt a stílusáért, a dühkitöréseiért de a nap végén Ő a vezetőség felé tartozik elszámolással, nem a szurkolók felé.
A vezetőség tartozik elszámolással a szurkolók felé, az Ő feladatuk megfogalmazni egy megfelelő víziót és ehhez toborozni olyan emberi erőforrást ami ezt szerintük végre is tudja hajtani.

Allegri a szócső a szurkolók felé, szerintem emiatt keverik sokan a szezont a fazonnal. Ugyanaz a jelenség, mint amikor az ügyintézővel kiabálsz amikor nem működik otthon az internet.
Pavel1988 2024.04.10 18:43:29
@gomorra21: Persze, hogy van ebben felelőssége, én sem érzem úgy, hogy Allegrivel kéne folytatnunk.
Megtudtunk részleteket, Allegri és Giuntoli is nyilatkozta korábban, hogy ezzel a két elvárással szerződtették.
Ő ezeknek próbált megfelelni, azt nem kérték tőle ezek szerint, hogy legyen jó foci és egyúttal nem is kellett ennek a szempontnak megfelelnie. Ezt az elvárást a szurkolók támasztották felé.

De amennyiben a vezetőség azzal a szándékkal választotta Allegrit, hogy majd Ő jó focit fog játszatni akkor úgyszint a vezetőség érdemli a kritikát.
Mindenki tudta mire lehet számítani Maxtól, ennek ellenére és épp ezek miatt döntöttek mellette.
A Juventus francia középpályása, Adrien Rabiot jelenleg nemzeti csapatával készül, s sajtótájékoztatón nyilatkozva beszélt a jövőjéről. "Semmit sem döntöttem még el a jövőmmel kapcsolatosan. Igaz, hogy az előző szezonban a Juventusnál maradtam, annak teljes tudatában, hogy nem szerepelünk majd…..
Pavel1988 2024.03.20 15:40:21
@Attilio79: Amiket írsz azok 2 éves narratívák Rabiot kapcsán. Tavaly egészen káprázatos szezont zárt, idén is magasan kiemelkedik ebből a Juventusból és a Serie A 10 legjobb játékosa között van. A blokkolásokat kivéve az összes védekező mutató tekintetében az élmezőnybe tartozik. Ezek mellett átlag feletti a kulcspasszainak a száma és a labdacipelésekben is kiemelkedő. Egy komplett középpályásról beszélünk, aki akkor teljesedne ki igazán ha kapna maga mellé egy olyan karaktert aki előrefele kiegészíti.

@venember83: Nyilván nem pótolhatatlan, kb 40-60 millió eurós átigazolási díjból lehet olyan játékost szerződtetni aki hasonló szinten van, valószínűleg fiatalabb is pár évvel. Cserébe valószínűleg fele ekkora fizetéssel is beéri.
Rabiot egy olyan játékos aki alapembere lehetne egy bajnok csapatnak is, itt az a kérdés melyik poszt lesz a prioritás?

@gomorra21: A szív alatt mire gondolsz? Rabiot futóteljesítmény és konzisztencia szempontjából messze a legjobb ebben a keretben. Valóban nem látni tőle a Gatti féle őrjöngést, egészen neutrális sokszor az arckifejezése.
Ez kizárja, hogy nagy szívvel játszik?
Pavel1988 2024.03.20 17:04:08
@gomorra21: Az idei évtől kb. automatikus sárgalappal jár ha odamegy valaki reklamálni a bíróhoz.
Ebben Barella volt nagyon penge, idén már Ő is elengedte.
Én pont azt látom, hogy Rabiot adja a játék ritmusát, ha elindul felfelé a csapat akkor azt Ő indukálja. Elkéri és viszi fel a labdát.
Nyilván nekem sem Ő az álom kapitányom de az is nyilvánvaló, hogy nélküle még gyengébb ez a Juventus.
A La Gazzetta dello Sport friss hírei szerint a Juventus továbbra is szerződéshosszabbításokon dolgozik, zajlanak a vezetőség szintjén a kiértékelések, s ennek tanúbizonysága Dušan Vlahović ügynökének torinói látogatása, és a lap szerint a felek elkötelezettek a folytatás mellett, és szeretnék…..
Pavel1988 2024.03.12 11:26:27
@Rikoo: Én Fergusont nem látom igazán kiemelkedőnek, Koopmeiners kategóriákkal jobb játékosnak tűnik nekem. Jelenleg a szerepkörük is elég hasonló.
A Juventus híres arról, hogy szereti megvásárolni azokat a játékosokat akik jól játszottak ellenük. Koopmeinersnek sajnos megint feljebb ment az ára, ha nem lenne elég baj a 2 vasárnapi gólja.
Pavel1988 2024.03.12 12:54:25
@venember83: Bennem is ez az érzés dominál Fergusonnal kapcsolatban. Nekem a Bologna hasonló megítélés alá esik jelenleg, mint az Atalanta a játékosaik valós tudását tekintve.
A Bolognánál is azt látom, hogy a rendszer emeli fel az egyéneket, ez alól Zirkzee kivétel és az Atalantából pedig pont Koopmeiners aki engem meggyőzött.
Persze ez nem cáfolja Riko véleményét, azt elhiszem, hogy mentalitás tekintetében kiemelkedő a skót. Kérdés, hogy egy Juventusban ez mennyire lesz elég?
Juventus FC blog Mercato 2018.09.29 19:48:50
08.12. HIVATALOS: Filip Kostić 2026-ig tartó szerződést írt alá a klubbal, átigazolási díja 12+3 millió euró 08.10. HIVATALOS: Nicolò Fagioli 2026-ig hosszabbított a klubbal. 07.20. HIVATALOS: 41+8 millió euró fejében Glieson Bremer csatlakozott a Juventushoz, 2027-ig kötelezte el…..
Pavel1988 2024.03.05 14:23:30
@venember83: Én úgy tudom tavaly ugyanolyan fizetésért hosszabbított amilyenért előtte játszott. Amennyiben rosszul tudom az nyilván más megvilágításba helyezni a dolgot.
Rabiotnál azért érzem ezt más helyzetnek, mert az utóbbi 1.5 évben rászolgált a bizalomra, az előtte levő 3 évben pedig nem.
Így én nem szívesen adnék neki 4 éves szerződést, Ő amúgy sem egy jól értékesíthető játékos, hogy magunkhoz kelljen láncolni. Ha találunk jobbat akkor meg nyugodtan menjen el ingyen.
Pavel1988 2024.03.06 17:15:54
@Rikoo: A hírek szerint Mikel Merino Giuntoli kiszemeltje. jövő nyáron fog lejárni a szerződése.
@venember83: Értékesítésre én is kíváncsi leszek de pár játékos eladásában én elég biztos vagyok.
Arthur a Serie A egyik legjobb középpályása idén, ha a Fio nem fizeti ki a 20 milliós kivásárlási árat akkor megteszi majd más.
De Winternek ha jól tudom 12 milliós kivásárlási ára van, a Genovában alapember és Dragusin eladása miatt lesz is rá pénzük.
Rovella ugyan rossz biznisz, de 17 millió euróért kötelező lesz megvennie a Lazionak.
Kaio Jorge és Iling iránt sokan érdeklődnek, szerintem értük is kapni fogunk szemmel látható összeget.

Ez 50-75 millós összeget jelenthet, a Bl pénz mellett ennek elégnek kell lennie ahhoz, hogy Giuntoli kreatívkodhasson.
Jelenleg szerintem Rugani, Sandro és Szczesny akiknek teljesen irreális a bérük, az első kettő úgy néz ki el lesz intézve.
Az én álmom, hogy történjen meg ugyanez a lengyel szerződésével is, adjuk el inkább jelképes összegért de ne kísértsen tovább Paratici szelleme.
Pavel1988 2024.03.06 19:21:18
@Rikoo: Soulét és Huijsent azért nem írtam, mert Juve szurkolóként fájna ha nem kapnának legalább 1-2 évet a bizonyításra.:)
Akkor is ha Soulé szerintem jobban tenné ha más csapatot keresne magának.

Arthurnál szerintem nem lesz gond a fizetéssel, olvastam pár nyilatkozatot tőle. Jár pszichológushoz, újra boldog és élvezi a futballt. Biztos nem lesz egyszerű bértárgyalás de szerintem már felfogta, hogy melyik polcra tartozik.
A Juventus számára a Bologna csapatánál szereplő Riccardo Calafiori lehet az elsődleges kiszemelt a védelem megerősítésére, amire már csak azért is szükség lehet, mert a Manchester United a pletykák szerint nyáron ajánlatot tehet a torinóiak brazil védőjére, Gleison Bremerre. A zebramezesek a…..
Pavel1988 2024.03.06 19:09:46
@JuveMI: Bremer egy állat, nem erős a párharcokban hanem kb. verhetetlen.
A passzjátéka valóban nem túl jó, de a labdát nagyon jól fel tudná Ő vinni a középpályán túl, Allegri szedte ezt ki a játékából.
Nekem korábban a legnagyobb aggályom az volt vele kapcsolatban, hogy nem tud majd 4 védős rendszerben játszani. Ugyan még nem bizonyította az ellenkezőjét, de Ő akkorát fejlődött az elmúlt évben, hogy szerintem semmi gond nem lenne ezzel.
Én nagyon megnéznék egy Bremer-Huijsen párost, jól kiegészítenék egymást.

@Leram7: Scalvini az egyik legnagyobb tehetség, de őt kb. Bremer árából lehetne elhozni. Az Atalanta biztos nem fogja eladni 60-70 millió alatt, megvannak ők pénzügyileg a Hojlund transzfer óta és van ott bőven más értékes portékájuk akiből nagy pénzt láthatnak.

Én egyébként a Bologna keretében egyetlen kiemelkedő játékost látok, gondolom mindenki tudja kiről van szó. Ferguson, Calafiori és a többi nekem mind olyannak tűnnek akiket Motta rendszere emelt fel de egyébként semmi különleges nincs bennük.
A Juventus a Napoli ellen számos helyzetet dolgozott ki, és a kiváló helyzetek nyomán simán nyerhette volna a meccset, ám Dušan Vlahović nem tudta értékesíteni ezeket, és a szerb csatár hibái tudatában állt a DAZN mikrofonjai elé. „Őszintén mondhatom, hogy az összes kihagyott helyzetet bánom. Ha…..
Pavel1988 2024.03.04 10:13:28
@venember83: Üdítő amit írsz és örülök, hogy ezzel a kommenttel kezdődtek meg a másnapi reakciók és nem Allegrizünk.

Nekem Miretti és Locatelli játéka nagyon tetszett, Rugani kitűnően játszott és Bremer-Sandro párost is dícséret illeti.
A tizenegyesig 1-es xg-t engedtünk a Napolinak, ami teljesen rndben van. Hiába domináltak, ezekből nem jöttek ki helyzetek és elképesztő szerencsével nyerték meg a meccset(annak ellenére, hogy mezőnyben ők tűntek jobbnak).
Alcaraz viszont elveszett volt, túl körülményesnek tűnt és rettentő lassan hozta meg a döntéseit.

Nagyon szimpatikus ahogyan Vlahovic vállalta a felelősséget, valami tényleg átkapcsolt nála és a kis hisztis gyerek kezd vezérré válni. Nyáron simán elcseréltem volna Lukakura, most remélem sikerül hosszabbítani vele.
A nagy meccseken idén sok ziccert ront, de az összes reakciója arra utal, hogy őt ez nagyon mélyen érinti és így nem is tudok rá haragudni.
A legnagyobb csatárok pont arról híresek, hogy átvétel nélkül lőnek ha a 16-oson belül kapják a labdát, én pont ezt hiányolom nála(emlékezzetek csak Trezeguetre). Körülményes labdaátvétel aztán toporgás nem fér bele, épp ezért nekem rossz pont, hogy így értelmezi a kihagyott ziccerét.
Pavel1988 2024.03.05 13:59:04
@Wizzurah: Chiesa eladása mellett érvhez hozzátenném azt is, hogy 8 millió körül szeretne keresni és nem igazán akarja meghosszabbítani a szerződését.
Nagy kedvencem volt, de amióta itt van állandó probléma a pénz. Nem igazán kedvelem az ilyen játékosokat, akkor sem ha a pályán amúgy szimpatikus a vehemenciája.
Szerintem amúgy jelenleg egy másik olasz csapat lenne számára a realitás. Az Interben úgyszint nincs posztja, marad a Napoli-Roma-Milan hármas.

Úgy érzem az edzőkérdés fogja eldönteni a sorsát, ha Motta jön akkor marad. Allegri esetén pedig biztosan távozik a nyáron.
Pavel1988 2024.03.05 14:20:22
@gomorra21: Semmi nem biztos, én azokból a hírekből/pletykákból tudok következtetni amik nyár óta konzisztensen jönnek.
Én Giuntoli törekvéseiről olvasok, de valahogy szeptember óta nincs hosszabbítás.
De amúgy jogos a kérdés, mert Chiesa ügynökétől még nem olvastam nyilatkozatot.
Az Udinese elleni vereség meglepetésként érte a szurkolókat, ám az bizonyos, hogy a mester távozással kapcsolatos pletykái nem meglepők, hiszen pár hónapja a sajtó folyamatosan a mester sorsát firtatja. A La Gazzetta dello Sport értesülései szerint az elmúlt fordulókban bebizonyosodott, hogy…..
Pavel1988 2024.02.16 11:25:53
@Ethan Hunt:
Nehéz lenne kommenteket kiemelni és nem is szeretnék, illetve nem is olvasok el minden kommentet.
Egyszerűen sok Allegri ellenes írást olvastam és nagyon gyakran éreztem ezeken azt, hogy felületesen nézik az eseményeket(akinek nem inge..).
Saját meglátásom szerint az elmúlt 5-6 évben a Juventus egy teljesen alkalmatlan munkakörnyezet volt, én ebből indulok ki.
Én ezt elfogadtam, mivel nem nagyon tudok mást tenni. Amikor egy vállalatban/szervezetben káosz van akkor az első feladat lenyugtatni a kedélyeket és minél több folyamatot rendbetenni, csökkenteni a veszteséget. Nem arra kell fókuszálni, hogy rekordévet teljesítsünk és makulátlan legyen a vállalat rövid időn belül.
A Juventusnál sincs ez másképp, 2021-ben Allegri egy romjaiban heverő vállalatot, csapatot és játékoskeretet kapott kézhez.
Eltel 2.5 év, csökkent a bérkeret és folyamatosan javultak az eredmények és a játék is(aki nem így gondolja nézzen vissza pár meccset az előző két szezonból).
2022-ben 70 ponttal zárt a Juventus, 23-ban 72-vel zárt volna, idén még többel fog.
Persze ezen a ponton rengeteg kritikát be lehet dobni Allegrire ami degradálja a nagy képet, de ettől az még igaz és tény marad amit leírtam.
Erre értem a teljes képet, nem 1-1 meccs után kell ítéletet mondani. Csak nézd meg hány komment jön a cikkek alá egy nyertes és egy vesztes meccs után, ez mindent elmond arról mi kapja el a legtöbb szurkoló figyelmét.

Jürgen Klopp mondta, hogy egy edzőt még 2 év alatt sem lehet megítélni. Az a 2.5 év amit írsz még mindig nagyon kevés.
Mindenki tudja mik történtek ennél a csapatnál az elmúlt pár évben, a calciopolit kivéve ez a legnehezebb időszaka a csapatnak amióta én élek. Hiába tudja itt mindenki mik voltak ezek a nehezítő körülmények, úgy érzem mégis rendre elfelejtik.
Allegri kapott instrukciókat és elvárásokat a munkájához, egyikőnk sem tudja mik voltak ezek. Nagyon kevés háttérinformációt tudunk, itt meg sokan próbálják összerakni a képet az alapján amit látnak heti 1-2 meccsen, emellé hoznak összehasonlításokat amik jellemzően a világ jelenleg legjobban működő klubjaival történnek.
A hétvégi rangadót követően a pletykalapok továbbra is a Juventus építkezésével foglalkoznak, és a Calciomercato friss értesülései megerősíteni látszanak az eddig is többször felmerülő pletykákat, miszerint a Juventus értékesíteni szeretné Matías Soulét, hogy a klub tőkét gyűjtsön a nyári…..
Massimiliano Allegri az Inter egygólos győzelme után a DAZN mikrofonja előtt értékelt, s először arról kérdezték, hogy ezzel az Inter bebiztosította-e magának a scudettót. „Ezt nem tudom megmondani, de nekünk folytatni kell az utunkat, a mai nehéz meccs volt, tudtuk, hogy ez lesz egy erős csapat…..
Pavel1988 2024.02.05 12:06:08
@Apuleius: Gattinak hatalmas helyezkedési hibái vannak, ez rendre akkor jön elő amikor nagycsapattal találkozunk.
Nagyon jó mentalitása van és fejlődött előrejátékban de én sem látom, hogy védekezés tekintetében valaha meg fogja ütni ezt a szintet.
Főleg úgy, hogy szerintem jövőre is Allegri lesz az edzőnk és 4 védős játékra fog átállni a csapat, itt mégjobban kijönne a lassúsága és a már említett gyengesége. Nem kell eladni őt, éve 2000 percet simán kaphat kisebb horderejű meccseken így is, mindezt alacsony fizetésért tenné és nagyon jó mentalitást hoz az öltözőbe.

Rabiot nagyon kiemelkedik erről a középpályáról, én nem feltétlenül engedném el egyébként(bármennyire is látom a korlátait). Korábban az volt a fő bajom vele, hogy nem tudtam megmondani melyik szerepkörben jó igazán, Allegri viszont kiváló box-to-box középpályást nevelt belőle. Az ilyen játékosok tipikusan akkor működnek jól ha van mellettük egy "playmaker". Álcáráz és Miretti ilyen profilú játékos, Samardzic is. Az utóbbit én jobban támogatnám, Miretti nagyon messze van még ettől a szinttől, Álcárázt meglátjuk. Nem könnyű ilyet találni olcsón, szerintem ez a poszt jelentené Gattié mellett a másik nagy erősítést.
A szélsővédő poszt is ilyen, Cambiaso igazi top játékos matéria, minden adottsága megvan, hogy kiváló legyen. Mellette viszont bőven van üres hely, ide is találni kell játékosokat.

Hozzád hasonlóan én sem cserélném el a Juve projektet az Interére, ők kicst abba az irányba mennek, mint a Juve a 2010-es évek közepén/végén. Kezdenek nagyon belecsúszni a magas fizetésekbe idős játékosoknál és el fog jönni az idő amikor nem 90%-ban válnak be ezek a játékosok, hanem 50 vagy alatta.
Massimiliano Allegri az Empoli elleni döntetlen után a DAZN stábjának értékelt, s természetesen a legfőbb kérdés az volt, miért Arkadiusz Milik kezdett az elmúlt időben jó formát mutató Kenan Yıldız helyett. „Arkadiusz Milik kiválóan érezte magát, míg Kenan Yıldız nem játszott jól Leccében, és…..
Pavel1988 2024.01.29 15:07:18
@babo0410: Lehet hajtogatni, hogy ez a Juventus ezért nyerni kell, de az elmúlt 5 évben valahogy nem ezt láttuk és azóta Allegri az első edző aki legalább a győzelem halvány ízét visszahozta a klubnak.

Szczesny-Gatti-Bremer-Danilo, Cambiaso-Mckennie-Locatelli-Rabiot-Kostic, Vlahovic-Chiesa
Legyen ez az alap kezdőnk, itt minimum 2 poszton olyan játékos játszik aki max. egy középcsapatba férne be, nevezetesen ez nálam Kostic és Gatti. Nekik nincs is olyan cseréjük aki jobb lenne náluk, a padon itt már tehetséget látunk vagy a kiöregedett ALex Sandrot, esetleg Ruganit aki meg maximum Udinese szint.

A többiek közül Chiesa láthatóan max félember. Mckennie, Rabiot és Locatelli pedig olyan játékosok akiket már Allegri emelt arra szintre, hogy (talán)Juventus szinten játsszanak.

Amennyiben közülük kidől valaki, -csatárposzton kívül- nincs minőségi csere. Miretti sztem Serie B szint, a többiek meg -ahogy írtam- egy középcsapatban lehetnénk elfogadható játékosok.
A korábbi vezetőség hibája, hogy félreismerte ezeket a játékosokat és túlfizette őket. Ebből a veremből kell kimászni, Allegri első évében egy 4. hely lett ebből, a másodikban 3. lett volna a pontlevonás nélkül, idén ez úgy néz ki 2. hely lesz.

Sok kritika jogos Allegrivel kapcsolatban, nekem sem Ő az álomedzőm. Viszont ha valaki nem látja, hogy a Juventus fejlődik akkor szerintem nagyon felületesen nézi a mérkőzéseket.
A Juventus továbbra is tartja nagyszerű 2024-es formáját, s vasárnap este a Lecce otthonában aratott 3:0-ás győzelmet. Az újabb három pont begyűjtésében ezúttal is főszerepet vállalt Dušan Vlahović, aki két góllal járult hozzá a Juventus győzelméhez. "Boldog vagyok, hogy segíthettem a csapatot,…..
Pavel1988 2024.01.23 12:34:32
@LacaGLJuve: Napoliban szerintem nagyon más elvárásoknak kell megfelelni, a tehetségek megtalálásához más skillek kellenek, mint a komolyabb átigazolások lebonyolításához.
Ettől függetlenül én is nagyon bizakodó vagyok vele kapcsolatban és el nem cserélném most senkire.

@Alessandro Dybalinyo: Jelenleg a Juve átlagosan 48.5%-ban birtokolja a labdát. Valóban defenzívebb csapatban kell játszania Vlahonak, de ne essünk túlzásokba.
Martínez azért nagyon stabilan hozza a 30 kanadai pontot évente és összejátékban is sokal jobb, jóval magasabb szinten van még.
@Leram7: Vlaho és Kean is a kapkodás szüleménye volt, jelenleg ennek pont az ellenekzőjét látom a vezetőségen, ezért bennem megszűnt az aggodalom ami a korábbi években elég erősen ott volt.
Thuram nagyon is sérülékeny játékos, a sérüléseinek hossza az előző idényekben:
20/21: 94 nap
21/22: 104 nap
22/23: 36 nap

Egyébként jelenleg a Juventus és az Inter nagyon hasonló összeget költ fizetésekre, talán pár millióval magasabb ez a szám a Juventusnál.
Így valóban igaz, hogy jobban gazdálkodtak a pénzükkel, jóval erősebb keretet tartanak fent ugyanabból az összegből.
Pavel1988 2024.01.23 15:56:55
@Wizzurah: Miért ne tudnának eladni?
Lautaroért simán bezsebelhetnek 100 millió feletti összeget is, mellette Di marco, Barella és Calhanoglu is kelendő lesz.
Bármennyire nehezemre esik leírni, de ez a jó forma évek óta tart, akkor is ha nem jött össze a bajnoki cím.

Elég lesz eladni egyet a felsorolt játékosok közül, hogy Marrotta kilóra megvegye a legnagyobb tehetségeket a Serie A-ból.
Pavel1988 2024.01.23 20:30:15
@Wizzurah: Örülök, hogy a végén ezt írtad, én is azt érzem, hogy elég közel van a véleményünk.
Csak az érveid szerintem nem cáfolják, hogy sok pénzért el lehet adni ezeket a játékosokat.

Di Marco: Szerintem sem kiemelkedő játékos, védekezni nem igazán tud, de vannak olyan skilljei ami miatt jó sok pénzt fizethetnek érte.

Lautaro: Kb. márciusig ugyanezen a véleményen voltam, én azóta érzem, hogy nála beérett valami. A játékosok fejlődése nem lineáris (mint pl. a Fifában), hanem lépcsőzetes. A legnagyobb hibája az volt, hogy nem volt egyenletes a teljesítménye, évadonként 1-2x képes volt bő 1 hónapos gólcsendeket produkálni. Akkor rátalált valamire, ebben az évben szerintem ezt láthatjuk kicsúcsosodni. Sokkal nehezebben lekövetkető a labda nélküli mozgása, mint azelőtt és ezt nagyon kevés védő tudja levédekezni.
Nem állítom, hogy ez tény lenne és biztos jó lesz a Premier Leagueben ha eladják oda nagy pénzért, de a Serie A-ban Ő klasszis csatár.
Nyáron lesz 3-4 klub(Newcastle, Chelsea, Arsenal, Real biztosan) aki klasszis csatárt akar majd igazolni. Szerintem a fő verseny Osimhenért fog menni, Ő telitalálat és nem lehet jobb matériát venni jelenleg center posztra. Viszont róla biztos lemarad majd minimum 2-3 csapat, ők Lautaro felé fordulhatnak és így kiszedhetnek belőle nagy pénzt.

Barella: Ő az ahol nem értünk egyet, szerintem kiemelkedő játékos és ezt másik ligában is tudná igazolni. Mindene megvan ami ahhoz kell, hogy valaki nagyon jó legyen ezen a box-to-box poszton. Szerintem Frattesi leigazolás már a Barella utáni kornak szól egyébként.

Calhanoglu: Szerintem is túl van a csúcson, azonban ez nem jelenti azt, hogy egy szaudi klub nem fizetne ki érte egy komolyabb összeget.

Marrotta munkáját pedig érdemes kontextusban értelmezni és megnézni milyen managereknek kellett megfelelnie az átigazolásokkal. Conte, Allegri és Inzaghi egyaránt a "tapasztal" játékosokat favorizálja, így nagyon nehéz átverni azt egy vezetőségen, hogy fiatal játékosba fektessenek komolyabb összeget.
Nyáron már azért elhozta Frattesit és Carlos Augustot, akik szerintem egészen kiváló tehetségek.
Massimilano Allegri a DAZN munkatársának értékelt a Lecce elleni 3-0 után, ám a mester elmondta, a vezetés tudatában sem volt izgalmaktól mentes a meccs. „Volt egy pillanat, amikor megijedtem, ilyen pillanat bármikor előfordulhat a meccsen, de más kívülről látni ezt. Természetes, hogy egyes…..
Pavel1988 2024.01.22 14:07:53
@Evoken: Emlékszem erre, tényleg szépen vitte fel azt a labdát. Ugyanakkor ott is volt 2 jó lehetősége passzolni, amivel nem élt és inkább elvitte egészen a vonalig, ahonnan már nem lehet jól centerezni ezen a szinten.

A nagyobb baj, hogy a csapattársai is láthatóan kerülik a vele való összejátékot, nem bíznak benne.
Gianluca Di Marzio értesülései szerint a Juventus továbbra is tervez Lazar Samardžić szerződtetésével, azonban csak júniusban, s ezért lehet előnyben jelenleg a Napoli a középpályás kapcsán, ugyanakkor a vezetőség győzködi a játékost, hogy ne írjon alá a déliekhez, és egyelőre sikerült lassítani az…..
Pavel1988 2024.01.11 11:50:56
@venember83: Úgy tudom teljesen mást ajánl a két csapat. A Napoli kifizetne 25 millió euró körüli összeget, a Juventus pedig kölcsönvenné apróért és kivásárlási kötelezettséggel.
Az Udinese a kiesés ellen küzd, Samardzic pedig a legjobb játékosuk. Azt feltételezem, hogy van már kiszemeltük a pótlására, akit el tudnának hozni a 25 millió egy részéből, a szotyiért kölcsönadásból pedig aligha.

Azt nehezen tudom elképzelni, hogy szimplán szivatni akarnak minket. Cairo mondta, hogy a klubok közötti utálat nem létezik a tárgyalóasztalnál, ott csak a pénz számít. A Juvénak egyébként is jó kapcsolata van az Udinesevel amennyire én tudom.
Pavel1988 2024.01.11 13:30:10
@babo0410: Nyilván sokat számít az is mennyire nézhető egy csapat focija, de az eredmények lesznek mindig az első helyen a legtöbb szurkolónál.
Egyszerűen az adja az élmény nagy részét ha nyer a csapatod.
Te most egy nagyon kicsi minta alapján ítéltél, majdnem mindegy mit mond pár ember a környezetedben.

A játékunk képe minimálisan változott, az eredmények viszont nagyban. A korábbi években foghíjas lelátókat láttam a nagy rangadókon kívül, idén a Salernitana elleni olasz kupa meccsen is teltház volt.

Allegrit lehet utálni(én sem vagyok oda érte), de ezzel a kerettel ennyi pontot szerezni nagy eredmény.