Adatok
zeph
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Biztonságosabb lett a budai bicikliforgalom verőere, a rakpartot a Széna térrel összekötő útvonal. A II. kerület 60 milliót költött a Budapesten még teljesen új típusú ajánlott kerékpársáv kialakítására. A festék egy héttel az átadás után már több helyen lekopott. A…..
zeph
2009.05.28 10:47:28
@metal: igaz, bocs
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
- A kopásról. Csak a járdán kopik a festék (igaz, az már nap után jelentkezett), elég sikertelenül vitték fel az anyagot (különösen este, lámpafénynél észrevehető), a lényeg azonban, hogy a gyalogosoknak nyilvánvalóbbá vált, hogy biciklisek vannak/jönnek, stb. De ebben még az újrafestett sárga csík is segít.
- Lényegesebb probléma, hogy sokan továbbra is a járdán mennek lefelé (biciklisek). Erre azért figyelni kéne.
- Az, hogy a lefelé menet hivatalosan is az útra került, csak jó: kevésbé balesetveszélyes, az autós lát (lefelé jövő) és a bicikliseknek is van idejük a jobbról-balról jövő szabálytalan autósokra felkészülni. Idővel majd megjegyzik/megszokják, hogy nem rutinból kell jönni, hanem ott vannak az elsőbbségadás kötelező táblák. De ezen az úton eddig is óvatoskodnunk kellett. (Egyébként az egyirányú tábla mellé teljesen mindegy, hogy kiteszik-e a kerékpárút jelzést vagy sem, lefelé eddig is lehetett ott menni, mert nincs a gyalogosoktól fizikailag elválasztott sáv, felfelé meg sem régebben, sem most…)
- Az igazi veszélyt/problémát ezen a felújításon (a festék mellett) az úttest megemelése jelenti szerintem: autós felugrat, gázt ad, gyalogos/kerékpáros eltalál. A kitaláló közlekedésmérnököknek javaslom az egy héten keresztül történő le-föl sétálást az adott szakaszon.