Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Csuhas

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gabriella hónapok óta keményen küzd a Fibernettel, most végső elkeseredésében a Fogyasztóvédő és Érdekszövetség Alapítványhoz és a A tévé ügyvédjéhez, na meg a Homárhoz fordult. Az ügyfélszolgálat töketlenkedése/félretájékoztatása/ostobasága miatt tartozásra…..
Csuhas 2009.05.27 14:02:23
Régeben gondoltam rá, hogy én is beküldöm külön ügyként, de ha csak rágondolok a gyomorfekély ráme fenyeget, ezért hagytam a fenébe.

Fibernet: tudni kell hozzá, hogy itt, Szilasligeten vagy invitel van, vagy fibernet. Invitelhez viszont kb 50 méternyit fel kellene biontani a díszköves járdát. Ergo marad a Fibernet.

Ezév, azaz 2009 02. 25-én (igen, február) rendeltem meg az internetet, kabeltevcet, kutyafülét, mindenből a maxos csomagot, az újonan bérelt házba. Ma 05. 27.én még mindig nincs bekötve, ezzel kapcsolatban nem is kerestek. Arról nem beszélnék , hány telefonom , mennyi időm, pénzem fekszik a dologban.

Arról sem regélnék hosszan, hogy az NHH-nak csúfolt hatóság megkeresésemre azt válaszolta, hogy tegyek panaszt annál a szolgáltatónál aki ellen panaszom van, és ha ezen panasz beadása után 30 nappal sem történik semmi, akkor battyogjak be hozzajuk, illeték kutyafüle, és majd megnézik az ügyet.

Miután percekig kerestem az állam, valamint elszámoltam kétezerháromnszötvenháromig, lenyogodás céljából, úgy döntöttem szarok bele, és mobilnetezni fogunk... Méghogy annál tegyek panaszt aki ellen panaszom van... Normális ez a hatóságnak csúfolt képződmény? Ezért fizetem az adót, hogy ilyen balfasz hivatalokban lévő seggfejek kihúzzák nyugdíjig?

Elég annyi, hpogy mivel internetes cégem van, és innen dolgozunk 3-an, mindenkinek 10GB mobilinternet csomag havonta 36 szépen csengő magyar forintocska.