Regisztráció Blogot indítok
Adatok
qügyintéző

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az utazási irodák válságtrükkje, hogy a szokottnál is hülyébbnek néznek minket, azt képzelve, hogy azt sem tudjuk, erősödött vagy gyengült-e az euró a forinthoz képest. Eddig a  Neckermann specialitásának tűnt (hiszen nemcsak ebben, de ebben a nemrég írt posztban is velük…..
qügyintéző 2009.05.25 17:37:59
@Csutek:

Mi itt a QUAESTOR-nál a nyári utakat előző év őszén, a téli utakat pedig kora nyáron kalkuláljuk. 2008 ősze óta pedig brutálisan sokat vesztett az értékéből a forint.
qügyintéző 2009.05.28 19:19:17
Élve a blog és a szólás szabadág adta lehetőségekkel, szeretnénk tájékoztatni minden olvasót a történet folytatásáról. A bejegyzés megjelenése után egy hivatalos levélben köszöntük meg a főszerkesztőnek a nyilvánosság előtt adott visszajelzést szolgáltatásunkról. Egyúttal azonban kértük is, hogy a pontos és korrekt tájékoztatás jegyében korrigálják a blog címét, mivel az nem fedi teljes mértékben a valóságot. Álljon itt a levélből kiemelt idézet, melyre mai napig válasz nem érkezett.
A blog jó! Hiszünk a blogokban, a közösségi site-okban, a vélemény nyilvánítás szabad formájában. Azonban hiszünk abban is, hogy ez csak akkor működik, ha a korrektség, őszinteség és tisztesség alapszabályai nem sérülnek. Döntsék el, kedves blogtársak, hogy alábbiak alapján ezeket megillettek-e minket:

„Köszönettel vettük jelzésüket szolgáltatásunkkal kapcsolatban melyet a Homáron „A Quaestor is becsapja az utazókat az euró árfolyammal” címmel olvashattunk, amelyet - stílusától függetlenül - természetesen megvizsgáltuk. Ezt egyébként minden esetben megtesszük utasaink személyes kérésére is.
A bejegyzés alapja valós, de csalás semmiképpen nem történt, mint ahogy a blog címe állítja. (…)
Tisztelt Szily László! Ezúton felhívom a figyelmét arra, hogy a fenti bejegyzés címe, miszerint „A Quaestor is becsapja az utazókat az euró árfolyammal” nem fedi a valóságot. A fent leírt eset nem fedi sem az „egyszerű, naiv ügyfél becsapás”, sem az „utazási irodák válságtrükkje” kategóriát, hanem egy eljárási hiba, amelyet egy munkatársunk vétett, aki legjobb tudása szerint, a partneriroda felszólítására kívánta ügyfelét kiszolgálni. Hibáinkat minden esetben orvosoljuk szenzációhajhász címek nélkül is.
A Homár oldalon megtalálható és olvasható blog címe és állításai – amelyekre ügyintézőnk választ is adott a blogban - az üzleti jó hírnév rontására alkalmasak, így ezúton kérjük, hogy a címet módosítani szíveskedjen a történtek feltárására tekintettel. Leginkább az „Elismerte eljárási hibáját a Quaestor” cím fedné az igazságot.”

Köszönettel: QUAESTOR Utazási Iroda csapata

qügyintéző 2009.05.25 17:01:19
Olvasva a Homár mai bejegyzését, nem tartott sok időbe felismerni és beazonosítani a sajnos valóban megtörtént esetet. A QUAESTOR Duna Plaza-ban található fiókjából indult a történet…utas bejön, érdeklődik, elmondja, mit szeretne, mi pedig - ahogy büszkén hirdetjük is – minden igénynek eleget téve az utasnak legmegfelelőbb utat választjuk ki. Mivel a QUAESTOR Utazási Iroda a legjelentősebb utazásszervezők útjait is értékesíti, ezúttal az utasnak ez a Neckermann által szervezett út tűnt a legmegfelelőbbnek. Az út szervezőjéről az utast természetesen tájékoztattuk, illetve a szervező neve fel is van tüntetve a fénymásolt – válságban mindenki ott költségcsökkent, ahol tud -, de érvényes utazási szerződésben. Az út kiválasztva, a papírok aláírva, kifizetve, mindenki elégedett. Ezt követően érkezik azonban a Neckermann levele, melyben ott van feketén-fehéren a devizaárfolyam változás miatti díjemelés ténye. A tanácsadó is csak ember – gondolta, jobb a rossz hírt előbb megtudni, mint később, ezért ahogy megkapta a levelet, sietve hívta az utast és jelezte, hogy sajnos érvényesítenünk kell az áremelést. Biztosította emellett arról is, hogy természetesen a különbözetet a visszaérkezését követően is be tudja fizetni. Utazási tanácsadónk tehát azt gondolta, hogy a Neckermann által küldött feltételeket szabályosan érvényesítette az utas felé. Elmulasztotta azonban figyelembe venni a még a Neckermannál is felsőbb „hatalmakat”, azaz a 281/2008 (XI. 28.)-as kormányrendelet által megszabottakat, mely szerint a díjemelés csak maximum az utazás előtt 20 nappal érvényesíthető az utas felé. A hibára fény derült, a hibát elismerjük, de úgy véltük, az utast nem terheljük amíg – habár 8%-al drágábbnak hitt, de - jól megérdemelt pihenését tölti. Reméljük, hogy visszaérkezésekor személyesen is elnézését kérhetjük és ezúton is biztosítjuk, hogy a díjkülönbözetet természetesen nem érvényesítjük. Mi pedig felhívnánk nemcsak a szakma, hanem minden utas figyelmét az ügy tanulságára, hogy egymás működését segítsük a pontosan meghatározott árakkal és feltételekkel, különben előbb-utóbb mind a Homáron kötünk ki. Az utazási irodákba vetett bizalom közös érdekünk, mi pedig mindent megteszünk, hogy megerősítsük. Ez sarkallt arra, hogy a fentieket mindenkivel megosszuk. Tanulságul szolgáljon minden kedves utazni vágyónak: 20 napon belüli indulás esetén az utazásszervező, így az utazásközvetítő sem emelheti meg a részvételi díjat, azaz nem élhet árváltoztatás jogával semmilyen körülmények között.