Adatok
Csirke72 (törölt)
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A roncsautó program ötlete eleve úgy nézett ki, hogy az állami támogatás nagyjából 250 ezer forintra tervezett összege mellé az importőrök, gyártók is engednek az árból ugyanennyit. Az állam már döntött: nem kívánja felpörgetni ezt a hörögve haldokló ágazatot, és eddig…..
Csirke72 (törölt)
2009.06.04 14:03:20
@Zsoca-M5: Ezt azért nem igx mondanám.
Jómagam kb 40 autóm volt, ezekközül kimagaslóan yok voltak a japán autók, de jelenleg egy 5 éves amerikai terepjáróval járok, amibe 2,5 év alatt 140.000Km-t tettem bele és összesen 80.000 Ft-ot költöttem meghibásodásból eredendö alkatrészre. Inkább azt veszem észre, hogy az európai piac folyamatosan hamis propagandával próbálja károsítani az amerikai vagy olasz autók hirnevét és a német márkákat eröltetve elötérbe helyezni. Ha viszont feketén fehéren megnézünk egy független tengerentuli autó minösítést a németek az utolsó helyeken kullognak.
Mellesleg az álltalam vezetett terepjáró jelenleg is a legkedveltebb autó amerikában.
Németországban pedig 2007 kedvenc középkategóriás terepjáró dijat nyerte.
Utoljára annyit meg említenék, autómata szakszervizek mindig az amerikai autók autómatikáját hozzák fel pozitiv példának ellentétben a némettel, azaz ugy vannak tervezve, hogy ha lehet ki se kelljen szállni az amerikainak egy percre sem azaz atombiztos.Mindemellett egy amcsi autómata váltó max 300.000 Ft javítani, mig 1 audi A4 400.000 Ft-tól indul.
Jómagam kb 40 autóm volt, ezekközül kimagaslóan yok voltak a japán autók, de jelenleg egy 5 éves amerikai terepjáróval járok, amibe 2,5 év alatt 140.000Km-t tettem bele és összesen 80.000 Ft-ot költöttem meghibásodásból eredendö alkatrészre. Inkább azt veszem észre, hogy az európai piac folyamatosan hamis propagandával próbálja károsítani az amerikai vagy olasz autók hirnevét és a német márkákat eröltetve elötérbe helyezni. Ha viszont feketén fehéren megnézünk egy független tengerentuli autó minösítést a németek az utolsó helyeken kullognak.
Mellesleg az álltalam vezetett terepjáró jelenleg is a legkedveltebb autó amerikában.
Németországban pedig 2007 kedvenc középkategóriás terepjáró dijat nyerte.
Utoljára annyit meg említenék, autómata szakszervizek mindig az amerikai autók autómatikáját hozzák fel pozitiv példának ellentétben a némettel, azaz ugy vannak tervezve, hogy ha lehet ki se kelljen szállni az amerikainak egy percre sem azaz atombiztos.Mindemellett egy amcsi autómata váltó max 300.000 Ft javítani, mig 1 audi A4 400.000 Ft-tól indul.
Csirke72 (törölt)
2009.06.04 14:09:53
@Avant1: Szerintem te még nem vezettél ´jó minöségü autót. Egy 5 éves autónak megfelelö szervizelés mellett semmi baja sem lehet. Mint irtam nekem 5.5 éves a terepjárom 220.000km-el és ujszerü állapotú.
0 olajfogyasztás,0 zörgés,kiváló fogyasztás, autómata vajfinoman vált.
Persze ha egy opelt vagy valamilyen német presztizs gépet veszel 5 év mulva kuka.
Ez álltalános. Amugy ha egy 5 éves autót felujitasz még mindig jóval kedvezöbb mint 1 új hátizsák(Punto) 2Mioért.
Amugy eleve nonszensznek tartom, hogy egy Puto 2x annyiba kerül mint egy yol bejáratott 2004-es Audi A4 TDI.
0 olajfogyasztás,0 zörgés,kiváló fogyasztás, autómata vajfinoman vált.
Persze ha egy opelt vagy valamilyen német presztizs gépet veszel 5 év mulva kuka.
Ez álltalános. Amugy ha egy 5 éves autót felujitasz még mindig jóval kedvezöbb mint 1 új hátizsák(Punto) 2Mioért.
Amugy eleve nonszensznek tartom, hogy egy Puto 2x annyiba kerül mint egy yol bejáratott 2004-es Audi A4 TDI.
Elbúcsúzunk Talmácsitól? Korábbi világbajnokunk és menedzsmentje szerződést bontott Jorge Martínezzel – a két évre szóló megállapodást megoldhatatlan gondokra hivatkozva szakították meg. Le Mans-ban biztosan nem látjuk Gábort, az elmérgesedett vita miatt hoppon maradnak a…..
Néhány uniós képviselőnek nagyon bögyében lehetnek a motorok: több ország küldötteinek közös munkájaként tervezet készül, miszerint az Európában forgalomba helyezendő gépek ne lehessenek száz lóerőnél erősebbek. Korábban már volt próbálkozás hasonló intézkedések…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kérdezz meg 1-2 szervizt. A német a legszarabb autókat gyártja, csak az imiget fizeted meg. Jómagam 40 autóm volt és a leggyengébben a német prémium márkák Merci, BMW, Audi muzsikáltak.
Ami a németautokon jó javítási aránynak számit a magadfajta tudatlanok között, az az amerikai ill. japán autóknál
soha ill. 5x akkora idö ill km után jelentkezik hibának.