Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zapek

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
kár-park Maseratival koccantott 2009.05.02 02:31:00
Több mint 400 lóerő, majd két tonna és közel öt méter gyönyörűség. A Maserati GranTurismo okozhatott volna gazdájának meglepetést egy sodrósabban vett kanyarban, nagyobb fékezés, vagy vehemensebb kigyorsítás alkalmával is. De nem ez történt. Egy parkolóban kopogtatott Murphy.…..
Zapek 2009.05.04 17:00:51
Uraim!

Külhoni (CH-USA) informatikus vagyok. Otthon szereztem matek-technika (TTK:-) szakpáron diplomát '94-ben, a többi hozzájött az évek alatt (a nyelvek is). Álmodtam, mint bárki, hogy frankó lesz a rendszerváltás, frankóbb, mint ami volt előtte. Más történt, de egyvalami azért igaz: nem kell ahhoz lopni, hogy legyen egy ilyen verdám! Mint egykori ex-szoci csóri, vidéki, koleszos álmodozó olvasom a honi autós firkálmányokat és verem a hátsóm a földhöz a GT-ben. Örülök, mert szerettem volna, már vagy 20 éve. Mindkettő összejött...
Szeretem a Maseratit mert stílusos olasz, igényes, állatul megy, Mások is szeretik a ritka és tapintható egyediségét, olcsóbb, mint egy F1 és nem kevernek össze vele a már hivatkozott "nemadózó" körrel (jóllehet ebben a rendszám is segít CH kicsit).
Mindemellett gratulálok annak, aki a piacgazdaságban a kommunizmusról ábrándozik! Ráadásul ehhez egy ilyen kicsinyes lúzer érvelést dob össze (belelát legfeljebb az élete klozetjébe és nem a rendszerekbe… persze amúgy meg a világ fogott össze, hogy csak leigázottak értekezhessenek a szar életkilátásokról... na ja!) Szerintem ő sem érti: se saját magát, se a környezetét, amibe azért így vagy úgy beilleszkedett és dolgozik valami miatt. De minek?! Ezért? A többi kommentelő is boldogabb lenne az ilyen gyámoltalan és mérgező szösszengetések nélkül. Kiváncsi lennék hány év után jutott el idáig? Élt-e az átkosban? Csak legalább egy ilyen: | kicsit?
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy esélyem sem lett volna a rendszerváltott Hazám és a megnyílt kapitalizmus nélkül legálisan venni és (!) Szegedre hazamenni egy ilyen verdával. Emlékszem Anyám szülúfalujában az egyik fóliás nagyparaszt '86-ban mert venni az egyik iraki vendégmelóstól egy új azúrkék Mithsubishi Lancer-t, abban a pillanatban két titokszolga megjelent "véletlenül" és elkezdte faggatni hetekig vissza-vissza térve a kivagyiságára... Ezeken tán érdemes elgondolkodni kedves Fidel rajongó barátaim!

Amúgy pár szó a géprendelésről és magáról a gépről.
2007 decembert-t írunk előrendelés:
Factory Questioner: Your profile: TOTAL Houshold Income (a belépőszámot tessék figyelni!): "more than 100.000 €/year" és a kilépő összeg: "more than 800.000 €/year?"

A sok "mor than" azért árulkodik nagyjából, hogy milyen költségeket lehet majd kalkulálni. Így én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, hogy a poszt mibenléte kérdéses… Technikai hobbira persze, hogy drága minden, és ezt tudják a műhelyek is: nem véletlen, hogy a tulajaik majdnem úgy élnek, mint a kuncsaftjaik.
Most volt egy teljes vezérműrehab 7000 km után - mert ezt kéri a kicsike gépkönyve - 2800 közöspénz értékben, maszek tuningműhelyben. Hivatalosban ez duplája lenne és még, meg sem engedik, hogy megnézd a szétkapott motort… a maszek srác amúgy a Ferrari CH gyári csapat szerelője: tehát tud valamit. Amint látható verem a garast én is a fogamhoz, hisz bennem él a '89 előtti imprinting. Egyébként most lesz egy 9000 €-s lengés-csillapító tuning, ugyanis a gyáriak 250 felett kanyarban puhák, "úszik a segge" velük, s így nem egy M6 is kiröhögött már München -Frankfurt között…

Bocs a terjengősség miatt, de talán éreztetni tudtam, hogy nem tolvaly mindenki a aki lakkfekete GT-ben örül az Életnek. Amúgy marha jó látni, hogy a 99% érti-éli és nem félremagyarázza a szabadpiacok elveit. Nagy szó ez csak ennyivel a rendszerváltás után! Kívánom, hogy mindenki fogja meg az álmai tökeit és jól szorongassa meg őket! Megéri és nem feltétlenül törvénytelen;-)))! A piacok meg működnek minden töketlen kommentelő nélkül is :o).