Adatok
Zapek
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Több mint 400 lóerő, majd két tonna és közel öt méter gyönyörűség. A Maserati GranTurismo okozhatott volna gazdájának meglepetést egy sodrósabban vett kanyarban, nagyobb fékezés, vagy vehemensebb kigyorsítás alkalmával is. De nem ez történt. Egy parkolóban kopogtatott Murphy.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Külhoni (CH-USA) informatikus vagyok. Otthon szereztem matek-technika (TTK:-) szakpáron diplomát '94-ben, a többi hozzájött az évek alatt (a nyelvek is). Álmodtam, mint bárki, hogy frankó lesz a rendszerváltás, frankóbb, mint ami volt előtte. Más történt, de egyvalami azért igaz: nem kell ahhoz lopni, hogy legyen egy ilyen verdám! Mint egykori ex-szoci csóri, vidéki, koleszos álmodozó olvasom a honi autós firkálmányokat és verem a hátsóm a földhöz a GT-ben. Örülök, mert szerettem volna, már vagy 20 éve. Mindkettő összejött...
Szeretem a Maseratit mert stílusos olasz, igényes, állatul megy, Mások is szeretik a ritka és tapintható egyediségét, olcsóbb, mint egy F1 és nem kevernek össze vele a már hivatkozott "nemadózó" körrel (jóllehet ebben a rendszám is segít CH kicsit).
Mindemellett gratulálok annak, aki a piacgazdaságban a kommunizmusról ábrándozik! Ráadásul ehhez egy ilyen kicsinyes lúzer érvelést dob össze (belelát legfeljebb az élete klozetjébe és nem a rendszerekbe… persze amúgy meg a világ fogott össze, hogy csak leigázottak értekezhessenek a szar életkilátásokról... na ja!) Szerintem ő sem érti: se saját magát, se a környezetét, amibe azért így vagy úgy beilleszkedett és dolgozik valami miatt. De minek?! Ezért? A többi kommentelő is boldogabb lenne az ilyen gyámoltalan és mérgező szösszengetések nélkül. Kiváncsi lennék hány év után jutott el idáig? Élt-e az átkosban? Csak legalább egy ilyen: | kicsit?
Csak mellékesen jegyzem meg, hogy esélyem sem lett volna a rendszerváltott Hazám és a megnyílt kapitalizmus nélkül legálisan venni és (!) Szegedre hazamenni egy ilyen verdával. Emlékszem Anyám szülúfalujában az egyik fóliás nagyparaszt '86-ban mert venni az egyik iraki vendégmelóstól egy új azúrkék Mithsubishi Lancer-t, abban a pillanatban két titokszolga megjelent "véletlenül" és elkezdte faggatni hetekig vissza-vissza térve a kivagyiságára... Ezeken tán érdemes elgondolkodni kedves Fidel rajongó barátaim!
Amúgy pár szó a géprendelésről és magáról a gépről.
2007 decembert-t írunk előrendelés:
Factory Questioner: Your profile: TOTAL Houshold Income (a belépőszámot tessék figyelni!): "more than 100.000 €/year" és a kilépő összeg: "more than 800.000 €/year?"
A sok "mor than" azért árulkodik nagyjából, hogy milyen költségeket lehet majd kalkulálni. Így én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, hogy a poszt mibenléte kérdéses… Technikai hobbira persze, hogy drága minden, és ezt tudják a műhelyek is: nem véletlen, hogy a tulajaik majdnem úgy élnek, mint a kuncsaftjaik.
Most volt egy teljes vezérműrehab 7000 km után - mert ezt kéri a kicsike gépkönyve - 2800 közöspénz értékben, maszek tuningműhelyben. Hivatalosban ez duplája lenne és még, meg sem engedik, hogy megnézd a szétkapott motort… a maszek srác amúgy a Ferrari CH gyári csapat szerelője: tehát tud valamit. Amint látható verem a garast én is a fogamhoz, hisz bennem él a '89 előtti imprinting. Egyébként most lesz egy 9000 €-s lengés-csillapító tuning, ugyanis a gyáriak 250 felett kanyarban puhák, "úszik a segge" velük, s így nem egy M6 is kiröhögött már München -Frankfurt között…
Bocs a terjengősség miatt, de talán éreztetni tudtam, hogy nem tolvaly mindenki a aki lakkfekete GT-ben örül az Életnek. Amúgy marha jó látni, hogy a 99% érti-éli és nem félremagyarázza a szabadpiacok elveit. Nagy szó ez csak ennyivel a rendszerváltás után! Kívánom, hogy mindenki fogja meg az álmai tökeit és jól szorongassa meg őket! Megéri és nem feltétlenül törvénytelen;-)))! A piacok meg működnek minden töketlen kommentelő nélkül is :o).