Adatok
Zsoberpapa (törölt)
0 bejegyzést írt és 20 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olvasónk teljesen kiakadt a kalauz flegmaságán és azon, hogy a pénzéért milyen silány szolgáltatást kap. Tényleg kiakasztó, ha a késés után érdeklődő kalauz flegma, majd még nekiáll az utassal szemtelenkedni...Tisztelt Ügyfélszolgálat ! Felháborító ami jelenleg a…..
Zsoberpapa (törölt)
2009.10.25 09:43:28
@anemo: "Egyedül az rj tartja be a menetrendjét mindig, csatlakozásra nem vár sehol, mindenhol elsőbbséggel rendelkezik..."
Railjet Budapest-Miskolc, Miskolc-Budapest szakaszon tudtommal nem jár. Railjet egyedül az 1-es vonalon jár, de ott általában minden vonat pontos. (Persze itt is vannak kivételek.)
Railjet Budapest-Miskolc, Miskolc-Budapest szakaszon tudtommal nem jár. Railjet egyedül az 1-es vonalon jár, de ott általában minden vonat pontos. (Persze itt is vannak kivételek.)
Zsoberpapa (törölt)
2009.10.25 16:03:38
@ressm: A Flirtnek szerintem sohasem lesz koszos. Már többször mondták, hogy minden Flirtre vigyázni fognak. Eddig tartották a szavukat. Volt, hogy egy szerelvényt teljesen összefirkáltak és vitték is egy teljes újrafestésre.
Megaszánalmas. Késik a vezér, ezért késik a vonat is. Előfordulhat ilyen eset. Nincs ilyenkor egy másik vezér, aki elvinné a vonatot? Nem kell ide sztrájk, hogy felboruljon a menetrend és nem kell semmi különleges helyzet. Elég az emberi butaság. De az utasok viselkedése se semmi.…..
Olvasónk vette észre, hogy a vonatinfo.mav-start.hu-n 1-2 hete más menetrendet mutat a Maestral. Ez lenne a jövő évi menetrend?
Szia Georgejr!
Egy érdekes dolgot vettem észre a vonatinfo.mav-start.hu lapon, amely 1-2 hete is megfigyelhető volt, de azt hittem, csak valami…..
Olvasónk helyzetjelentése a martonvásári vonatról. Ingyér szauna, némi ájulási ingerrel. "Isten hozott nálam öcsém ez a való világ...." (A szerkesztő spec ma 180 km távon rendezett versenyizzadást a műbőr ülésen utastársaival, manuál klíma be, allergia roham…..
Zsoberpapa (törölt)
2009.08.27 18:36:58
@zengo682: Azt hiszem, a Németországban közlekedő kocsitípus az ún. silberlingi kocsi, ami kinézetre majdnem hasonló a halberstadti kocsikkal + ugyanúgy van vezérlőkocsija is, mint a halberstadti kocsiknak.
A halberstadti kocsikat még az NDK-ban gyártották 1978-1982 között. Németországban a '90-es évek végén (asszem 1996-tól) kezdték kivonni őket.
Egyébként, ennek a kocsitípusnak is megvan a múltja. Amikor megszűnt az NDK, ezeket a kocsikat felújították, egy darabig REX (=Regional Express) kocsiként is alkalmazták őket.
A halberstadti kocsikat még az NDK-ban gyártották 1978-1982 között. Németországban a '90-es évek végén (asszem 1996-tól) kezdték kivonni őket.
Egyébként, ennek a kocsitípusnak is megvan a múltja. Amikor megszűnt az NDK, ezeket a kocsikat felújították, egy darabig REX (=Regional Express) kocsiként is alkalmazták őket.
Zsoberpapa (törölt)
2009.08.21 10:16:43
@5341 008-0 flirt: ez nem a Venezia. Így a képekből elnézegetve szerintem ez a sátoraljaújhelyi gyorsvonat lehet. Azt elég gyakran megállították Martonvásáron (nem tudom, miért). A sátoraljaújhelyi gorsvonattal már én is szívtam párszor. Igazából azt nem nagyon tudom megmondani, hogy a Venezia EN-re belföldön fel lehet-e szállni a klímás kocsira... Csak azt tudom elmesélni, ahogy én jártam: én is fel akartam szállni a klímás részre, de a kalauz azt mondta, hogy a belföldi utasok csak az első két kocsira szállhatnak fel, tehát: attól, hogy a külföldi rész már nem helyjegyes, még nem biztos, hogy belföldön felszállhatsz rá. (Pedig én - mivel ugye az InetrCity vonat nem áll meg nálunk - Balatonlelléről utaztam Budapestre.)
A Balaton környéki vonatközlekedés finoman szólva is kaotikus, de nem túristacsábító.A legviccesebb, hogy a szegedi IC-k 30 kilométerrel hosszabb távot átlag 40 perccel gyorsabban teszik meg, mint az említett vonalon közlekedő IC-k....Költői kérdés, hogy vajon miért megy mindenki…..
A MÁV-ot nem érdekli, hogy Balaton Sound van. Nem küld több kocsit, így Székesfehérváron már nem lehetett felszállni a vonatra. A kedves kollégák válasza: ez van, majd mennek a következővel. Na és akkor az ilyen emberekkel legyenek az utasok megértőek sztrájk alatt??? …..
Zsoberpapa (törölt)
2009.07.14 17:10:22
@Ákibard!: Az állomáson tavasszal, ősszel és télen valóban nem szoktak plusz kocsik lenni, de nyáron már láttam néhányszor 4-5 db kocsit pihenni, melyek napokig nem mentek sehová, aztán (valamiért) elvitték őket. Olykor-olykor Siófokon is vannak plusz kocsik, de ugye itt - a menetidő tartása miatt - már nincs lehetőség a felkapcsolásra.
Újabb botrány az intercityn: tegnap este egy órával hosszabb volt az út Budapestről Kaposvárra. Ezúttal a mozdony romlott el a déliben, ezért lecserélték. Azt azonban nem vezethette a masiniszta, ezért azt is lecserélték. Közben az utasokat föl-le szállították a vonatról. Csak…..
Zsoberpapa (törölt)
2009.07.09 19:56:31
@Zsoberpapa: Ja, most nézem, hogy az eset Hétfőn történt. Sorry, ezt benéztem, hozzászólásom első fele tárgytalan.
Az új menetrend kitolt a balatonszemesiekkel. Pedig igény lenne rá, de valamiért mégsem áll meg a gyorsvonat. Ha Budapestre akar valaki utazni, akkor kénytelen átszállásokkal megoldani 4:58 és 11:50 között, így a délelőtti átszállás nélküli utazás kilőve... Tisztelt…..
Zsoberpapa (törölt)
2009.06.01 14:54:28
Nem első eset, hogy 2-3 kocsi helyett egy kocsi közlekedik az esztergomi vonalon. Persze van, amikor elég az egy kocsi is, de nem a tanítási-, munkaidő végén. Külön jófejségi faktor, hogy mind a mozdonyvezető, mind a kalauz, csak röhög a sok utazni vágyó "lúzeren"... Ők…..
Zsoberpapa (törölt)
2009.05.01 10:48:16
@Redaz: egyetértek!
Zsoberpapa (törölt)
2009.05.01 10:56:24
@Megélhetési rasszista: a kalauz szinte sosem szeret végigmenni. Szinte mindig bent van a kabinban és beszélget a mozdonyvezetővel. Viszont az utóbbi időben a fővizsgálók nagyon ráálltak a 2-es vonalra. Állandóan a bérleteseket "szivatják"... Nem értem, miért nem mennek el távolsági gyorsvonatokra is jegyet vizsgálni? Én a Balatonon lakom és a 30-as vonalon szoktam utazni. Erre is szokott 1-2 érdekes eset lenni: jön a kalauz a nagykanizsai gyorsvonaton és kéri a jegyeket, majd meglát egy "érdekes figurát", akitől el sem meri kérni a jegyet (szerintem fix, hogy nem is volt menetjegye az illetőnek). Inkább távolsági vonatokon kéne fővizsgáló, nem azokon a vonatokon, ahol az utasok 80-90%-a bérletes és becsületesen megveszi a jegyét.
Zsoberpapa (törölt)
2009.05.01 11:08:57
@érdektelen: reggelenete Budapest felé forgalmasabban is a vasútforgalom a 2-es vonalon. Azért van külön pilisvörösvári, meg piliscsabai vonat is, ami valóban elosztja a forgalmat, de az Esztergom felé közlekedő vonat reggel általában nagyon gáz. Délután meg jönnek a "munkavonatok", melyek Ürömön és a Pázmáneumon meg sem állnak. Azért abban, hogy 10 percnél többet nem késnek, nem értek egyet. Tudok én már 25-30 perces késésekről is (legutóbb Szerdán és múlthét Csütörtökön délután is volt ilyen).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyébként a DB vagy az ÖBB biztos többet tudna adni. Csak a kérdés az lenne, hogy mennyi az az elfogadtható ár?