Adatok
phl
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kicsit csalós a cím, mert persze volt már félrefordítás a Top Gearből; például az "elfoglaltabb, mint egy püspök süvege", de mostanra annyit szedtetek össze belőle, hogy egy sorozat simán kitelik. Jó eséllyel indulhat a fordító a Helyszínelők és a Jóbarátok…..
phl
2009.10.14 21:30:14
erdekes, hogy meg senki nem reklamalta az "SOme say... Stig-mystery1+Stig-mystery2...all we know is, he's called the Stig..." felreforditasat. ha jol emlekszem, akkor ugy forditjak, hogy "...mi mindannyian tudjuk, hogy Stig-nek hivjak". eredeti ertelme a rejtelyes Stig-et ovezo mitosz epiteset szolgalja, mint azok a vicces Stig-tulajdonsagok is, amik utan jon: "allitolag ver helyett benzin kering az ereiben. meg sosem alszik. mi csak annyit tudunk rola, hogy Stig-nek hivjak..."
Az internetnek hála majd' mindannyiunknak kellett nicket, becenevet választania. Kinek szellemesen, kinek modorosan sikerült ezt megtennie. Van, aki titkolja az eredetit, és van, aki nem csinál belőle ügyet. Egyeseknek egy van, vagy egy sincs, mások több tíz néven futnak.
Így van ez a…..
Somi barátom pár fotója indította el a gondolatlavinát, amely végül is ezen poszt megírásához vezetett. Nem csoda, egy Bugatti Veyron mindig megmozgatja az ember fantáziáját. Ferdinand Piëch valóra vált lázálma mind a mai napig megosztja az autós társadalmat, ha nem magát a…..
phl
2009.04.16 21:23:27
@Ottopappa:
"Ha van valaki, aki elárulja, hol lehet kihasználni a 400 feletti tempót???.... De tényleg, mi értelme?"
bocsi, tenyleg nem kotozkodesbol irom, de az egesz dolog lenyeget nem erted csak...
mint az mar millioszor le volt irva, a Veyron egy hipersport, es a praktikum/kihasznalhatosag/ertelem az mar gyakran a sima sportkocsiknal sem szempont, nemhogy a szupersportoknal es plane nem a hipersportoknal...
minden iparagnak/stb. vannak buvos szamai, az autoiparnak a 21. szazad elejen ez a 400km/h-ra kepes sorozatgyartasu luxusfelszereltsegu granturismo volt. raadasul mindezt ugy, hogy hagyomany es muveszet is talalkozzon benne, ne csak a nyers ero. (igy illik Ettore Bugatti filozofiajaba, Enzo Ferrari meg a sport irant rajongott, az Enzo/F50/F40/stb. ezert inkabb brutalis sport tulajdonsagokrol szol, nem a luxusrol)
es ezzel elerkeztunk meg 1 ervhez, ami az esszeruseg ellen szol. a mutargyaknak nem szabad ertelmuknek lenni, onnan kezdve nem muveszetrol, hanem ipari dizajnrol beszelunk. a muveszet oncelu, csak ugy van.
"Ha van valaki, aki elárulja, hol lehet kihasználni a 400 feletti tempót???.... De tényleg, mi értelme?"
bocsi, tenyleg nem kotozkodesbol irom, de az egesz dolog lenyeget nem erted csak...
mint az mar millioszor le volt irva, a Veyron egy hipersport, es a praktikum/kihasznalhatosag/ertelem az mar gyakran a sima sportkocsiknal sem szempont, nemhogy a szupersportoknal es plane nem a hipersportoknal...
minden iparagnak/stb. vannak buvos szamai, az autoiparnak a 21. szazad elejen ez a 400km/h-ra kepes sorozatgyartasu luxusfelszereltsegu granturismo volt. raadasul mindezt ugy, hogy hagyomany es muveszet is talalkozzon benne, ne csak a nyers ero. (igy illik Ettore Bugatti filozofiajaba, Enzo Ferrari meg a sport irant rajongott, az Enzo/F50/F40/stb. ezert inkabb brutalis sport tulajdonsagokrol szol, nem a luxusrol)
es ezzel elerkeztunk meg 1 ervhez, ami az esszeruseg ellen szol. a mutargyaknak nem szabad ertelmuknek lenni, onnan kezdve nem muveszetrol, hanem ipari dizajnrol beszelunk. a muveszet oncelu, csak ugy van.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz