Regisztráció Blogot indítok
Adatok
policy

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Amikor a felújított állomások, megállóhelyek szétverése mint téma előkerül, akkor Barosstelep megállóhelyről is szó esik. A felújított állomások közül a vandálok ezt verték szét, már az első héten. Barosstelep megállóhely az érdi fejlesztések keretein belül épült a…..
policy 2009.04.15 10:51:14
Régóta olvaslak titeket, de most kénytelen voltam billentyűzetet ragadni. Egyrészt egyetértek, hogy nagyon hamar sikerült lepukkaszatni Barosstelep megállót, bár azért úgy három hónapig nem rombolódott le. A MÁV vigyázhatna jobban - különösen ha nem is saját forrásból, hanem EU támogatásból készít valamit. Szükség lenne kamerákra és a rendőrség, polgárőrség együttműködésére is. Talán a MÁV-ot arra is lehetne kötelezni, hogy a tönkretett megállót, állomást X időn belül hozza újra helyre, ez esetben valószínűleg nagyobb lelkesedéssel őriznék, vigyáznának rá. Egyébként meg nyakleves annak, aki szétbarmolja a megállókat...

Néhány gondolat a feltételezett értelmetlenségéről. Véleményem szerint egyáltalán nem kihasználatlan. Gyertek ki reggel 6 és 8 között! Ilyenkor nem egy-két utas van, hanem feketélik a megálló az emberektől. Ugyanez van délután is a leszállókkal. Csúcsidőn kívül persze, hogy nincs sok utas.
Írjátok, hogy kevés vonat áll meg, igaz, de remélhetőleg előbb utóbb több fog - többen használnák, ha nem egy órás ütem lenne csúcsidőn kívül. A megálló jövője esetében nézzétek meg a főmterv által készített S-Bahn koncepciót,eszerintlényegesen több vonat áll majd meg itt.

Közel van a 33-as busz megállója, ez volt a kedvenc érven. A 33-as, vagy leánykori nevén a 3-as busz a Nagytétény-Móricz távolságot ha nincs dugó, olyan 40 perc alatt teszi meg (irgalmatlan zötykölődés árán). Ez a reggeli órákban 30 perccel simán megnőhet. A vonat 20 perc alatt a Déliben van, még ha állni kell rajta (ami gyakran előfordul reggel - ennyit a kihasználatlanságról), akkor is jobb, mint a busz (ex-terhes feleségem ajánlásával). Az eredeti tervek szerint egyébként a NAgytétény-Diósd állomás helyett készült a Barosstelep megálló, de a helyiek tiltakozása miatt a régi bezárása egyelőre nem történt meg. Szerintem sok értelme nincs a Nagytétény-Diósnak, mert eléggé kiesik a település lakott részeitől, de aki használja annak biztosan fontos.

Természetesen sokat lehetne javítani a szolgáltatásokon. Csak néhány ötlet: jegyautomata és bringatároló (őrzött) a megállókba, régi vonatok lecserélése, késések megszüntetése. De! Igenis kell a barosstelepi megálló. Sőt, én biztos vagyok abban is, hogy a Budafok-Hárost is sokkal többen használnák, ha nem úgy nézne ki, mint egy patkányfészek. Ráadásul most kezdik, Budafok-Belváros és Budafok-Háros esetében is a P+R parkoló építését.

Mióta megvan a Barosstelepi megálló, azóta gyakrabban hagyom itthon az autót is, ami a 33-as esetében szinte elképzelhetetlen lenne.