Adatok
pallai
3 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
„Aki élő, folyamatosan alakuló, az adott korra és közegre reflektáló zenének tartja a dzsesszt, azaz elvárásai vannak a műfajjal kapcsolatban, az a tehetségbörze három napja alatt nagyon rosszul érezhette magát. Ilyenek azonban kevesen lehetnek, mert a két hétvégi napon…..
Szeptember 10.-én, csütörtökön a Trafóban növekvő irritációval hallgattam német és dán csapatok (Erdmann 3000, illetve Lotte Anker Quartet) céltudatos erőlködését, nehogy - akár egy félhang erejéig is - amerikaiasnak vagy jazzesnek tűnjék a zenéjük (pedig egyébként milyen…..
pallai
2009.09.14 18:41:53
Legnagyobb szívfájdalmamat szeretném megosztani a jazz kedvelőkkel és műsorom, a Jazz csemegék hallgatóival. Élünk egy olyan városban, amelyben az egy négyzetkilométerre eső, világszinten játszó jazzmuzsikusok száma megüti talán a new-yorki mércét is. Ezzel együtt…..
pallai
2009.05.22 11:25:30
@telekkonyv: Kedves Telekkönyv!
Már régóta szerettem volna reagálni írásodra.Sajnos azonban az elmúlt hetekben eléggé feszített tempóban kellett külföldön dolgoznom. Biztos igazad van abban, hogy egy mai tizenéves fülével, aki eddig csak presszó rockot hallgatott otthon, és Tankcsapda koncertre jár a haverokkal az én műsoraim unalmasak, érdektelenek és hallgathatatlanok (természetesen te nem ilyen kifejezéseket használtál, de ez az igazság). Egyetértek, hogy nagyon jó lenne megszólítani őket is, próbáltam is szólongatni a szélesebb, a jazz iránt addig érdeklődést nem tanúsított közönséget 1999 és 2003 között a Jazz Veríték Nélkül c. műsoromban. Lehet, hogy a tankcsapdás generációnak már akkor is öreguras volt a hangvételem.
Noha profi rádiós voltam évtizedeken át, sőt nyolc évig egy londoni gimnáziumban tanítottam, az egykori londoni dokknegyed legsötétebb bugyrában négy évig ifjúsági klubot is vezettem, tehát valamikor meg tudtam szólítani a fiatalokat, de az régen volt. Kiöregedtem. Az ember nem tud kibújni a bőréből és nem tud úgy tenni vagy hangzani, mint aki még nincs 71 éves. 2003-ban ezért választottam a Jazz Csemegékben hallható előadásmódot. Közelebb áll hozzám. Ne feledd, hogy a miénk sajnos egy öregedő ország, ahol a 40-50 éven felüliek túltengenek és ők talán elviselik azt, amit a műsoraimban művelek. Mindamellett, ha találsz valakit, aki még elég fiatal ahhoz, hogy megvalósítsa a mindkettőnk által szükségesnek vélt hangváltást, én nagyon szívesen segítek neki, amennyiben az illető azt igényli.
üdv
Péter
Már régóta szerettem volna reagálni írásodra.Sajnos azonban az elmúlt hetekben eléggé feszített tempóban kellett külföldön dolgoznom. Biztos igazad van abban, hogy egy mai tizenéves fülével, aki eddig csak presszó rockot hallgatott otthon, és Tankcsapda koncertre jár a haverokkal az én műsoraim unalmasak, érdektelenek és hallgathatatlanok (természetesen te nem ilyen kifejezéseket használtál, de ez az igazság). Egyetértek, hogy nagyon jó lenne megszólítani őket is, próbáltam is szólongatni a szélesebb, a jazz iránt addig érdeklődést nem tanúsított közönséget 1999 és 2003 között a Jazz Veríték Nélkül c. műsoromban. Lehet, hogy a tankcsapdás generációnak már akkor is öreguras volt a hangvételem.
Noha profi rádiós voltam évtizedeken át, sőt nyolc évig egy londoni gimnáziumban tanítottam, az egykori londoni dokknegyed legsötétebb bugyrában négy évig ifjúsági klubot is vezettem, tehát valamikor meg tudtam szólítani a fiatalokat, de az régen volt. Kiöregedtem. Az ember nem tud kibújni a bőréből és nem tud úgy tenni vagy hangzani, mint aki még nincs 71 éves. 2003-ban ezért választottam a Jazz Csemegékben hallható előadásmódot. Közelebb áll hozzám. Ne feledd, hogy a miénk sajnos egy öregedő ország, ahol a 40-50 éven felüliek túltengenek és ők talán elviselik azt, amit a műsoraimban művelek. Mindamellett, ha találsz valakit, aki még elég fiatal ahhoz, hogy megvalósítsa a mindkettőnk által szükségesnek vélt hangváltást, én nagyon szívesen segítek neki, amennyiben az illető azt igényli.
üdv
Péter
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Pallai Péter