Adatok
GlobalPlaza Dimitry
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A félreértések elkerülése végett leszögezzük, ez nem a napi borzasztó szóvicc blog. Egyszerűen csak így fogunk szurkolni mostantól. És persze vuzuzeláról posztolni majdnem olyan kifizetődő, mintha alig felöltözött szurkercsajokat mutogatnánk. Bár a csatárunk, Gekasz majd…..
GlobalPlaza Dimitry
2010.06.22 08:51:36
Hajrá Görögország! Kicsi az esélyetek de ne adjátok fel VuvutEllas! Ha többet akarsz tudni a Vuvuzelláról, ezt olvasd el: www.globalplaza.hu/hir/vuvuzela-vasarlas
Megint egy kis keresőoptimalizálás, mondhatnánk, de most azért annyire nem. Sokkal inkább keresőmanipulálás az, amiről beszélni szeretnék. Ez pedig konkrétan az eltérített találatok esete a keresőkben.Egészen pontosan arról van szó, hogy rövid távon nyerő stratégia lehet nagy…..
GlobalPlaza Dimitry
2009.04.07 14:51:17
Kedves Konrád és Olvasók!
A www.globalplaza.hu tulajdonosa vagyok. Szó sincs keresőmanipulálásról. Egyszerűen csak arról van szó, hogy az oldalunk, amely az 14 áruházlánc, hipermarket akciós újságjainak a termékeit mutatja be, 2004-ben indult, amikor még a Tesco-nak nem volt magyar weboldala és nem is mutatta be az akciós termékeit. Tehát majdnem 5 éve a Tesco előtt van a linkünk. A mi oldalunk most is felhasználó barátabb módon mutatja be a termékeket, mind a látogatók, mind a google szempontjából. Élünk azzal a lehetőséggel, amit az internet és a google szabályai megengednek. Ugyanezt megtehetik a nagyok is. Valószínű a Tesco-nak is kifejezetten jó (és a többi áruháznak is), ha még egy + terjesztési pontot kap akcióinak amit havonta több mint 400 000 látogató, potenciális vásárló keres fel…. Ez nem gerilla, csak relevancia, egy kis tudás, ötletesség és időfaktor kérdése. Egyébként nem csak a Tesco-t „előzzük” meg, hanem pl.: Cora akció, Auchan akció, Media Markt akció, Saturn akció, Sony Centrum akció, Photo Hall akció, stb. óriás cégeket is. Igyekszünk, amivel eddig senkinek semmi baja nem volt.
A www.globalplaza.hu tulajdonosa vagyok. Szó sincs keresőmanipulálásról. Egyszerűen csak arról van szó, hogy az oldalunk, amely az 14 áruházlánc, hipermarket akciós újságjainak a termékeit mutatja be, 2004-ben indult, amikor még a Tesco-nak nem volt magyar weboldala és nem is mutatta be az akciós termékeit. Tehát majdnem 5 éve a Tesco előtt van a linkünk. A mi oldalunk most is felhasználó barátabb módon mutatja be a termékeket, mind a látogatók, mind a google szempontjából. Élünk azzal a lehetőséggel, amit az internet és a google szabályai megengednek. Ugyanezt megtehetik a nagyok is. Valószínű a Tesco-nak is kifejezetten jó (és a többi áruháznak is), ha még egy + terjesztési pontot kap akcióinak amit havonta több mint 400 000 látogató, potenciális vásárló keres fel…. Ez nem gerilla, csak relevancia, egy kis tudás, ötletesség és időfaktor kérdése. Egyébként nem csak a Tesco-t „előzzük” meg, hanem pl.: Cora akció, Auchan akció, Media Markt akció, Saturn akció, Sony Centrum akció, Photo Hall akció, stb. óriás cégeket is. Igyekszünk, amivel eddig senkinek semmi baja nem volt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz