Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hirado

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Persze, hogy megint szex a téma, de ezért nem feltétlenül az én szegényes fantáziám a felelős. Egy örömszerző terméknek mindig könnyebb egy vicces reklámot készíteni, talán nem csoda, hogy szemben a gépolajkencével ebben a témában több izgalmas hirdetés születik. Ezúttal a…..
addict Whoopie Goldberg bepisil 2010.03.07 11:00:00
Hála istennek csak egy reklámban, amiben viszont elég váratlan módon Mona Lisát alakítja. A film a Poise nevű betétnek készült, amelynek gyártói azt állítják, hogy minden harmadik nő egy úgynevezett LBL (light bladder leakage) nevű problémával küzd, amelynek lényege, hogy…..
A blogot ezen a héten is a Reklámkonferencia támogatta hirdetésével. Ez most igazán aktuális, mert a rendezvény hamarosan a kezdetét veszi, így azok, akik még gondolkodnak a részvételen, most még elhatározhatják magukat. Persze alapvetően az ügynökségi döntéshozókon múlik,…..
hirado 2009.09.09 13:54:09
@Fecskefüst: Azért, mert gáz, hogy egy szakmai rendezvényt kiskorú csajjal adnak el, aki szexin néz a kamerába. Biztos ami biztos, ott van a múzsa rúzsos csókja is. Érted… ;)

A múzsa mint téma nem rossz, de amit köré építettek elég pontatlan. Ahogy Bulgakov is írja—a miénk, nem az eredeti—, nem a múzsa tűnt el, hanem a bátorság. Meglétét bizonyítják az elscamesedet fesztiválok.

Szóval lehet szervezni a múzsáról konferenciát, csak kár úgy beállítani mint eltűnt vagy megnémult szűzcsaj. Akkor már legyen rabláncon, kikötve, megerőszakolva. Vagy kuporodjon össze egy nagy fiókban. Valami gondolat kéne bele.
Román Balázs az ehavi Kreatív magazinban elég durván lehúzta a Raiffeisen bank imidzsfilmjét, ami csak azoknak lehet furcsa, akik idáig esetleg elkerülték a Raiffeisen új szpotját. Merthogy ez a film egyszerre zavaros, unalmas és látszólag tökéletesen felesleges. Azt, hogy miért is…..
Az Apple reklámjai klasszikusan vagy nagyon termékfókuszúak, és szinte semmi mást nem tesznek, mint bemutatják a termékelőnyöket, vagy kifejezetten jópofák és viccesek. Az első sorozatba tartozik szinte az eddigi teljes iPhone kommunikáció vagy éppen a Macbook Air borítékos…..
hirado 2009.06.09 20:08:11
Nekem sem tetszik nagyon, de szerintem nem egymagában érdemes megítélni ezt a darabot.

A tavalyi kampányból kiindulva az lehet a taktika, hogy van egy „image” spot, ami az iPhone jelenséget reklámozza, aztán az év során potyogtatják a feature-demókat.

Az Apple-nek valószínűleg nem kis szerepe van abban, hogy év közben a sajtó tele van találgatásokkal, szivárogtatással, kémfotókkal a következő generációs termékről. Pont mintha a Föld legégetőbb kérdése ez volna. A Google-on az iPhone mint keresőszó vetekszik a szexel. Ezt értem én iPhone jelenség alatt, és szerintem ezt próbálja tudatosítani a spot. Éppen úgy ahogy a tavalyi is:
www.youtube.com/watch?v=E5mzbBmefD4

Tavaly még vegytiszta volt a képlet, a 3G-t csak úgy mellesleg hozzáteszik, később részletezik. Idén kissé bekavar, hogy nemcsak kimondják: „now with video”, be is mutatják.

Viszont arra gondolok, hogy ha tényleg a videó lenne a fókuszban, akkor így hívnák a készüléket is. Az eredeti szándék szerintem az image építés, és az, hogy olajozzák a gossip-marketinget. Az ominózus videós mondat inkább a kreatívot támaszthatja alá.
A Microsoft a sokmilliós image-kampány lecsengése után egy új érvvel próbál a vásárlókra hatni, és azt igyekszik bebizonyítani, hogy egy Mac mögött nincs plusz érték, és csupán a logót fizettetik meg az emberekkel. Aki pedig hajlandó ugyanazért a dologért többet fizetni, csak…..