Adatok
Maurusz
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lassan finisébe ér a szegedi villamostender, elsőként a három, párhuzamosan futó hazai kiírás közül. Pár napja kiderült, hogy négy cég jelentkezett a felhívásra, a spanyol CAF, a cseh Inekon, a lengyel PESA, és a svájci Stadler. A hazai villamosprojektek sorsát követők…..
Maurusz
2009.03.29 21:20:56
Amint látom itt minden második ember a projekt alapjait sem ismeri. Szóval a szegedi 2-es jezésű villamos útvonala: Indóház tér-Boldogasszony sgt.-Aradi Vértanúk tere-Széchenyi tér-Kossuth Lajos sgt.-Rókusi körút-Vértó(Makkosháza). Ide kerül a kilenc új villamos, az 1-es is megmarad Indóház tér-Rókus vá. között csak 12-15 percesre ritkítják. Lényegében véve a 2-es sűrítőjárata lesz. Itt várhatóan csuklós KT4-es Tatra villamosok járnak majd. A 3-3F kérdése feladja a leckét az SZKT-nak, ugyanis eredetileg a szóló T6A2-esek mentek volna ide, amik felszabadulnak az 1-esről. A gond az, hogy ha megépül az új buszállomás a "kisvillamos" már nem lesz elég oda, ráadásul tervben van (szóba került) a 4-es sűrítése is, amihez viszont új járművek és pályafelújítás kéne, és ha a 3, 3F felszívja az összes villamost marad a 12 percezős tömegnyomor a 4-esen :-(((((
Maurusz
2009.03.30 08:06:04
@szegedi_kozlekedes: Ez így biztos nem fog bekövetkezni, az FVV gyilkolja a pályát, akkor felesleges lenne felújítani. A 4-esre is csak elvétve eresztenek ki Bengálit 2006 óta. Nem jött jókor az sem, hogy 208-ast leamortizálta az a busz, és sajnos a javítása többe kerülne, mint a teljes felújítása volt :-( Gyanítom az SZKT szerez majd valahonnan 2-3 használt KT4-est és azokat is bedobja, de lehet nem is kell szereznie, hiszen van még a telepükön egy két lepusztult KT4, ha azokat kipofozzák talán lesz elég villamos.
Maurusz
2009.03.30 08:11:23
@szegedi_kozlekedes: A 2, 83, 83A meg is fog szűnni Makkosháza-Mars tér között. A 90-90F páros viszont megmarad, elvégre más területeket tárnak fel, mint a leendő 2-es villamos. Amúgy a 2-es továbbépítése idővel elképzelhető, olyan verzió is van, hogy Tarján Víztorony térig járna, de erre nincs pénz, meg talán utas sem elegendő. (ki szállna fel a 2-esre Tarjánban, ha a 10-es trolival harmadannyi idő alatt beér majd a központba?)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz