Regisztráció Blogot indítok
Adatok
p-parker

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Továbbra is csak kis történetek lesznek a dmctalkról, mert továbbra sem mozdultam ki az autóval. Miután hétfői bejegyzésemre érkezett egy igazán finom kritika, ezúttal igyekszek érdekesebbeket válogatni és kihagyom a tonnaszámra fellelhető "Egy kiscsávó észrevette az autót,…..
p-parker 2016.03.06 22:18:22
Még az áprilisi veteránautós találkozón találkoztunk Dobos János Vissza a jövőbe-rajongóval, aki pár héttel korábban járta végig Kaliforniában a film forgatási helyszíneit. Megegyeztünk, hogy a híres októberi dátum közeledtével megosztja majd élményeit a Delorean-blog olvasóival is, és a napokban…..
(Újabb részletek a most megjelent Vissza a jövőbe-könyvből, az első rész ide kattintva olvasható). Miután eldőlt, hogy az időgépet egy Deloreanbe kell beépíteni, a kocsi filmbeli megjelenésének megtervezése elsődleges fontosságúvá vált. A forgatókönyv negyedik változatában csak annyi szerepelt…..
p-parker 2015.07.28 21:41:58
@HUN_Sector: Ezt csak azért érzed így ( és mi is :D ) mert az nőtt a szívünkhöz !Ha egy másik valósult volna meg ,akkor ezt látnánk gagyinak ...
„Nincs szükség utakra: a Vissza a jövőbe-trilógia készítése” címmel jelent meg egy új könyv az első film bemutatásának 30. évfordulójára. Színészek és stábtagok emlékeznek vissza a filmforgatás(ok)on történtekre, igaz, pont a Deloreanekről viszonylag kevés szó esik. Van azért néhány érdekesebb…..
p-parker 2015.07.22 10:16:25
@scuynat: Az egy dolog ,de szerintem nem ő az ...
Miután a Delorean teljesen elkészült, már nem voltak problémáim egy hosszabb úttal, úgy gondoltam ennyi szerelés után már itt az ideje megjáratni egy kicsit a gépet. Igaz, a császári találkozó sem tíz kilométer volt, de azért jókor jött ez a Tihanyi meghívás. Az idő…..
A DMC-nél érezték, hogy csak egy autóval nem tudnak életképesek maradni, ezért mindent elkövettek, hogy a portfóliójukat egy kicsit bővítsék. Ennek az egyik állomása volt, hogy az autó mellé egy életérzést is szerettek volna csatolni. Ennek az eredménye az itt látható - általam nagyon profin…..
(Gyártörténeti sztori, Sid távollétében most kivételesen Szabitól). Ha azt mondanám, a Delorean-gyár bukása az ír tündérek haragja miatt következett be, akkor valószínűleg nem tartanátok teljesen beszámíthatónak, pedig 30 évvel ezelőtt sokan gondolták komolyan ezt a verziót is. A történetet Nick…..
A sorozat eddigi részeiben (1., 2., 3.) létező autótípusokra építettek szorgos gazdáik ilyen-olyan időgépes felszereléseket, zárásként viszont jöjjön valaki, akinek a célja egy komplett Delorean-utánzat megalkotása volt. Az olasz úriember Flavio névre hallgat, és mindenféle mozis replikákat épít,…..
Sajnos a Delorean drága mulatság, időgéppé alakítani pedig pláne, ezért a rajongók sokszor abból építkeznek, ami kéznél van. Kezdjük Andrejjel, akinek lelkesedésből talán kicsivel több jutott, mint kézügyességből: A kenu-Deló már pofásabb darab, ráadásul belefér az egész család. "Kislányom, te…..
p-parker 2014.05.13 21:41:43
@Szabi DMC: Arról nem is beszélve ,hogy a belső üvegszálas fekete buborékvázból nem is lelhető fel semmi ....
(Szerdai fejtágító, kivételesen Szabitól.) A napokban két „időgépesített” Delorean is felkerült az ebay-re, egy amerikai 80 ezer dollárért, és egy angol egymillió fontért (hö-hö!). A Delorean fórumon merült fel a kérdés, vajon be lehetne-e hozni egy ilyen gépet itthoni használatra. Amikor tavaly…..
p-parker 2014.01.30 21:10:36
Élet egy Deloreannel Olajcsere 2013.04.03 10:00:00
Múlt héten már írtam, hogy mennyire nehezen jutottam el eddig az olajcseréig. Múlt péntekre viszont eldöntöttem, hogy ha hóvihar lesz atomtámadással karöltve, akkor is megyek, mert ha most is elnapolom, akkor a hétvégi találkozóra lehet, hogy még a régi olajjal megyek. Azt pedig nem szerettem…..
Szerintem megint címlapos lettem, bár nem vettem észre, csak a statisztikákból gondolom. Múlt csütörtökön 918 látogató érkezett és 1880 lapletöltés történt, ami egy kicsit magasabb, mint legutóbb. Komment egy új sem született, úgy tűnik nem sok hozzászólnivaló van az…..
p-parker 2013.03.09 16:42:13
Teltek a napok, majd a megbeszélt szombaton (Ha jól emlékszem, akkor reggel nyolckor találkoztunk) elindultam Bébbel a tatai Shell kúthoz, ahol sikeresen meg is ismerte egymást a leendő klubtagság. Egy rövid beszélgetés után elindultunk a Delorean garázsa felé, majd parkolás után…..
Ez a történet is a miskolci túra alatt kezdődött, de aztán a kerékcsapágy kicserélése utáni próbaúton ért el a végkifejlethez. Már korábban is említettem, hogy volt egy érdekes problémám, amit eleinte a gyújtásra fogtam vagy egy esetleges beázásra. Miután viszont megvolt a másodiknak linkelt…..
Ma szerintem egy kevésbé izgalmas, de annál hasznosabb bejegyzés lesz, mert néhány elektromos gebaszt veszek elő. Tapasztalt autószerelőknek kevés új információt tartalmaz, de az olyan hétvégi autószerelőknek, mint én, jól jön. :) A gyári lámpakapcsoló hibáiról már volt…..
Eddig külön alkatrészenként mentem a felsorolásban, de akkora fejlesztések mint a motor, futómű és alváz, más esetekben már nem voltak. Ezért ma a DMC Northwest fejlesztéseit veszem sorra, később meg majd ahogy alakul. A DMCNW fejlesztései minden esetben Wings márkanév alatt…..
Nagy az öröm. Címlapos lett az autóm a Rozsdakupac magazinban. Konzumáljatok lelkesen! Ahogy néztem az újságárusok nagy részénél lehet kapni.  ..
Élet egy Deloreannel Kell 2010.11.17 14:14:00
Nem bírtam ki. Nem akartam menni az autóval, mert itt a tél meg minden, de egyszerűen katasztrófa látni, hogy csak áll és nincs használva. Ráadásul hétvégén gyönyörű volt az idő és a Szandi is jelet adott ( Lehúzta az autóról a takaróját. Mégis buknak a csajok az autóra? :)…..
Élet egy Deloreannel Téli szünet 2010.10.27 11:12:00
Már írtam, hogy elraktam az autót télire. Persze ez nem azt jelenti, hogy meg sem moccanok vele, csak hogy jóval ritkábban járok. Most hétvégén is mentem egy frankó kisebb kört egy haverral. Jó volt. Még mindig szeretem. Viszont az előzőhöz tartozik, hogy egy szakszerű téli elrakás sok dolgot…..
Kicsit előrébb hozom a pénteket, mert holnap szerintem neccesebb lesz a napom. John Deloreanről elég sok információt találni a neten, viszont a családjáról sokkal kevesebbet. Próbáltam minél több mindent összeszedni és egy ilyen ömlesztett bejegyzésben most le is írom, amiket sikerült. Ezeknek az…..
Ő volt a Lotus agya, főnöke és az egész DMCtervező brigád leghíresebb mérnöke. Szerintem páran még emlékeznek a Forma-1-ből a Lotus csapatra, amely a 70-es 80-as években volt a csúcson. Ez nagy részben neki volt köszönhető. Szóval Colin Chapman röviden, mert ha valakiről, hát őróla aztán lehetne…..
Említettem már többször a blogon, hogy ha valaki valamiről hallani szeretne ami beleillik a témába, akkor írja meg. Említettem továbbá, hogy szívesen foglalkoztatnék társszerzőket is. Eddig elég kevés ilyen történt, de most Dubniczkia leírta, hogy honnan is jött neki ez a…..
Ismét egy új ismerősről szeretnék írni aki a hollandiai Deloreanklub elnöke, Welmoed Jonker. Valamikor Június elején keresett meg, hogy idén Szeptember 19-20.-án nagy ünneplést csapnak, mert idén lesz 10 éves a Holland Deloreanclub. Azt mondta, hogy szeretnének minél több európai Deloreant is…..
Utánaszámoltam és most látom, hogy szerdán írtam meg a 150. bejegyzést a blogba. Szóval a 151-re azért eljutok a festett Deloreanek témaköréhez. Elég mostoha téma, mert mint írtam már régebben, (vagy ha nem, akkor mindenki tudja) hogy minden Delorean festetlenül hagyta el a gyár területét, ezért a…..
Írtam már, hogy van pár dolog, amit nehéz beszerezni egy Deloreanhez, ha megsérül. Az egyik ilyen a bal első acélelem. Nem tudni miért, de ezekből vagy sokkal kevesebb készült vagy elvesztek, megsemmisültek a cég felszámolása alatt. Logikus lenne, hogy akkor ezekből újat kell gyártani és jó pénzért…..