Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zoleeka25

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ugye pont kitolta 60 napra a bankok egyoldalú szerződésmódosításának határidejét a kormány, de ez nem akadályozza meg a Raiffeisent, hogy ügyfeleinek kérés nélkül bármikor hitelkeretet emeljen, minthogy ezt mindenki aláírta (Lakossági Ügyfélszabályzat PDF IV/4.1), amikor…..
Zoleeka25 2009.03.26 13:04:18
Rendelkezésre tartási jutalék: Nem értem, hogy ez mi akar lenni? Az ügyfél, a posztoló itt sincs tisztában a kifejezésekkel. A poszt olvasásakor jöttem rá, ez az éves kezelési költséget akarja jelenteni. Látszik, és hangsúlyozom, a posztoló nincs tisztában a fogalmakkal.
Négyszeresére emelkedett: Nem emelkedett! A kezelési költség a jóváhagyott hitelkeret 2%-a éves szinten. Kérdem én, ha valaki aláír valamit, nem olvassa el előtte? Nem érdeklődik?
Elfelejtik az emberek, hogy a bankok nem jótékonysági intézmények. Sajnos mindenhol, mindennek díja van. nem kap vissza az ügyfél semmit. Mit kellene kártéríteni? Miért kellett volna? Mert hibázott? Igen csak szép lenne, ha minden figyelmetlen ügyfélnek vissza adná a pénzt a bankja, csak mert ír egy panaszos levelet.
Kérés nélkül emel hitelkeretet: Ez a legnagyobb tévedés. A Bank megkérdezte a kedve posztolót, hogy akar-e ezzel élni. Arról nem a cég tehet, hogy valaki olvasatlanul dob ki hivatalos levelet. Nekem is volt, nekem is ajánlottak emelést, mégis képes voltam elolvasni a levelet és az abban leírtak szerint eljárni. Aki hülye, haljon meg. Az ilyen ügyfeleknek a Taigetoszon lenne a helyük!

Ha a kedves posztoló tudna olvasni, tudná, hogy csak írásban tudja lemondani az igénylését, vagy kérni a módosítás eltörlését. Nem a 21. századról van itt szó. Ez a dokumentum és az igénylés több kézen megy át, könyvelni kell, stb.

Jah és a homár elég egyoldalu, mert levelemet nem jelentette meg, így kommentben oktatok!