Adatok
A SI AW
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy szerencsétlen angol kolléga, a kredit kráncs közepén, épp most vett magának egyet. Hát igen, nem mindenkit érint egyformán a válság. Persze nem irigylem Chris Harrist - csak egy kicsit -, megdolgozott érte, és keményen szív is új büszkeségével, a 2004-es, 18 ezer mérföldet…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Fehér szín: az autó gyártók pont lesajnálják a gyártás alatti színállandót,(tisztelet a kivnek, pl:volvo, lexus) ennek következménye a javításkor jelentkező szín eltérés. a fehérek esetében ez sajnos különösen igaz. egymásmellé kell állítani egy szalonban, egyazon színkóddal ellátott három modelt, a laikus szem is látni fogja mire gondolok.
elemenbelüli jav. ami a képeken is látható: a fotokkal és az eljárással semmi baj, igen vizes a padló és nem a kamrában készül, de ezt fenn már leírtam, ez egy létező elfogadott hazánkban ritkán alkalmazott eljárás. a baj szerintem nem ezzel van hanem azzal,hogy a szín fehér és még gyöngy is!
a magas gyöngy(mica) tartalmú színek esetében a szín bonyolult billenési sajátosságai és az autók gyártási pontatlanság miatt nem ajánlott az ilyen színekkel történő elemen belüli javítás(spot javítás). az esetek többségében, meg fog látszani. és ez egy peugeot 307 (pl: EKQ szín) szintjén sem megengedhető!
Üdv,