Adatok
gasztroenterologia
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Megszorításokkal, igaz, de akkor is igazi sportos autót vehetünk három és fél millióért.
Vélemények az azonos című írásunkról...
gasztroenterologia
2009.03.21 10:09:02
@gasztroenterologia: Még annyit , hogy ezt a Fiat ott rontotta el szerintem , hogy sokat akart húzni a puntóval.
Mert ő azt mondja , ha sportos modellt akarsz vedd meg az Abarth-ot , az 155 ló , sőt ha ez kevés , akkor kérd hozzá az esseesse csomagot még pár ezer euróért és az már 180lovacska.
Igen ám de Abarth-ot csak Abarth kereskedőnél lehet vásárolni , ami magyarországon -gondolom a fizetőképes kereslet hiányában- nincs.
Miből tartott volna nekik ha sima Fiat szalonban is lehetővé tették volna a csúcsverzió árusítását...
Akkor lehetne összehasonlítgatni , mondjuk egy Corsa OPC-vel , vagy egy Clio 2,0-val.
Szóval itt a Fiat egy öngólt rúgott.
Mert ő azt mondja , ha sportos modellt akarsz vedd meg az Abarth-ot , az 155 ló , sőt ha ez kevés , akkor kérd hozzá az esseesse csomagot még pár ezer euróért és az már 180lovacska.
Igen ám de Abarth-ot csak Abarth kereskedőnél lehet vásárolni , ami magyarországon -gondolom a fizetőképes kereslet hiányában- nincs.
Miből tartott volna nekik ha sima Fiat szalonban is lehetővé tették volna a csúcsverzió árusítását...
Akkor lehetne összehasonlítgatni , mondjuk egy Corsa OPC-vel , vagy egy Clio 2,0-val.
Szóval itt a Fiat egy öngólt rúgott.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az addig rendben van , sőt megértem , ha valakinek nem jön be az autó.Az is rendben van , ha a nem tetszik neki a kopogós műszerfal.De 3 literes cr-hez nem lehet viszonyítani egy 1.4-es kocsit.
Amihez lehetne az a clio sportos modellje vagy egy corsa 1.6 T , de abból sem az opc.
Ezek az autók meg sem lettek említve a cikkben.
Mellesleg tökéletesen tudom , hogy mit akart írni a cikkíró , mert én is vezettem egy ilyen motoros autót , de ez soha nem fog ütni ,ez egy jó 1,6-os motor szintjét hozza.
Soha nem fog olyat tolni az ülésbe , hogy az ember azt mondja , hogy azannya...
Nem tudja a brutalitást , azt a brutalitást amit elvár az ember egy ilyen kis csúcsverziótól.
Pedig tudta azt régen hiszen az első generációs punto gt erről volt híres , igaz ott volt akkora turbólyuk , hogy ha beleváltottál soha nem jöttél ki belőle.
Viszont 3000 felett jött az isteni töltet és mosolyt csalt az ember arcára olyat , hogy azt letörölni csak nagy gondokkal lehetett.
Szóval ez nem ilyen.
Én értem a cikkből , de ha az ember újságíró , akkor meg kell tanulnia magát tökéletesen kifejezni , úgy hogy azt mindenki értse.
Ha nem megy marad a versenypálya....:)))