Adatok
knox
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Talmácsi Gergő világbajnokunk, Gábor öccse; maga is versenyző, többszörös magyar bajnok. Utoljára 2005-ben szerezte meg a címet – volt, aki tehetségesebbnek tartotta testvérénél. 2006-ban már rajthoz állt Alpok-Adria futamokon is. 2007-ben, mikor bátyja világbajnokságot…..
knox
2010.03.31 14:48:59
ratyi video
3,2 millió eurót kap versenyhétvégénként a Felipe Massa helyére visszaülő Michael Schumacher, értesült az as.com. A madridi sportlap úgy tudja, nagydíjonként fizeti a Ferrari az exbajnokot, aki ha a hátra lévő hét GP-n elindul, 22,4 millió eurót kasszíroz. (1 euró nagyjából…..
knox
2009.07.30 23:41:02
knox
2009.07.30 23:42:24
Németh Gábor a Mercedesnél, Wittinger Csaba a Renault-nál, Stunya János a Pininfarinánál, Varga Tamás pedig a Volkswagennél, konkrétan a Bugatti részlegen dolgozik. Vélemények az azonos című írásunkról...
knox
2009.03.18 21:31:15
@Shadowbull:
Tévedés! Nálunk van egy részleg, ahol kifejezetten lámpákat tükröket és kilincseket nyomják. Lights and parts a neve.
Amire én akartam rávilágítani az, hogy olyan banális dolog mint egy kilincs is rengeteg problémát vet fel. Mert ha tudnád, hogy mennyi hardpoint van egy package-en, ami a kasztnit befolyásolja, nem szólnál be a designerre. Milliméterre meghatározott, hogy hol kell lennie pl. a kilincsnek. De olyan dolgokra is figyelni kell, hol lesznek az ajtózsanérok. Ez is komoly kihatással van a felületek alakítására.
Egy autó karosszériáját megtervezni több, mint egy vasalót vagy kenyérpirítót. Arányokról, stílusról, márkáról, típusról, műszaki tartalomról, költségekről van szó.
Ja és olyan hogy ütközésvédelem, gyalogosvédelem, , csomagtér, mororhűtés, lámpák stb, felsorolni is nehéz, mennyi minden másra is figyelni kell.
Ezek mellett kell kihozni olyan autókat, amit majd megvesznek a vásárlók. Nem olyan egyszerü feladat. Tudom, mert nap mint nap szembesülök vele. De érdekes munka, kihívásokkal, megoldandó feladatokkal. Ez a lényag.
Amúgy meg a nagy designer-mérnök vitákhoz még csak annyit, haogy normális esetben a designer és a mérnök együtt dolgoznak, segítik egymást. Ezért van mindkettőnek meg a saját feladata.
Jó éjszakát!
Tévedés! Nálunk van egy részleg, ahol kifejezetten lámpákat tükröket és kilincseket nyomják. Lights and parts a neve.
Amire én akartam rávilágítani az, hogy olyan banális dolog mint egy kilincs is rengeteg problémát vet fel. Mert ha tudnád, hogy mennyi hardpoint van egy package-en, ami a kasztnit befolyásolja, nem szólnál be a designerre. Milliméterre meghatározott, hogy hol kell lennie pl. a kilincsnek. De olyan dolgokra is figyelni kell, hol lesznek az ajtózsanérok. Ez is komoly kihatással van a felületek alakítására.
Egy autó karosszériáját megtervezni több, mint egy vasalót vagy kenyérpirítót. Arányokról, stílusról, márkáról, típusról, műszaki tartalomról, költségekről van szó.
Ja és olyan hogy ütközésvédelem, gyalogosvédelem, , csomagtér, mororhűtés, lámpák stb, felsorolni is nehéz, mennyi minden másra is figyelni kell.
Ezek mellett kell kihozni olyan autókat, amit majd megvesznek a vásárlók. Nem olyan egyszerü feladat. Tudom, mert nap mint nap szembesülök vele. De érdekes munka, kihívásokkal, megoldandó feladatokkal. Ez a lényag.
Amúgy meg a nagy designer-mérnök vitákhoz még csak annyit, haogy normális esetben a designer és a mérnök együtt dolgoznak, segítik egymást. Ezért van mindkettőnek meg a saját feladata.
Jó éjszakát!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz