Adatok
wantedtobi
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Németh Gábor a Mercedesnél, Wittinger Csaba a Renault-nál, Stunya János a Pininfarinánál, Varga Tamás pedig a Volkswagennél, konkrétan a Bugatti részlegen dolgozik. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Mivel magyarországon nincs hazai márka
csak külföldön tucc a szakmában elhelyezkedni, Ami volt is mehalt bár mindíg vannak próbálkozások amelyek rendre eltűnnek.Van ez a magyar hibrid szénszálból Antro Solo amit milliárdokért fejlesztenek már vagy 7 éve de nem tudom hogy ki a túró fogja gyártani ha egyáltalán...Továbbá aki nem dolgozik "külföldön" az nem is tud semmit a szakmáról (akárcsak a fociban)pl a (moholys tanárok kivéve a Stefán Lengyelt)Ezért jó a gyakornokság minden más előnyével együtt. Amúgy a design területén a stúdiók és gyárak szeretik ha sok nemzetiség gyűlik össze náluk hogy a globalizált világ különböző nézeteit egy épületen belül tudják.
A magyar nyelvoktatás csődje szintén a beszédkészség mert amíg a köztudottan szörnyen beszélő ázsiaiak is viszonylag könnyedén nyökögik el tartalmas mondanivalójukat, a magyarok a kényszeresen beléjük vert irodalmi nyelvvel küzdve meg sem mernek megszólalni.
A mérnök designer kapcsolatról meg annyit hogy ameddig a gépész úgy gondolja hogy meg tud tervezni egy dobozt
az iparon meg a diák előképzettsége vagy elhivatottsága és az a fél év a Bánkiban
fogja jellemezni az oktatást addig nemigen lesz a formatervezés működő szakma itthon.Jó tudom hogy a műszaki egyetemen meg elvileg máshol is van már
Mérnök formatervező képzés csak az meg
több gépészeti problémával foglalkozik mint formai, esztétikaival