Adatok
pixma
11 bejegyzést írt és 235 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok.
Ha kérdeznél, akkor itt válaszolok. DE!!!!!!
Vegyétek már a fáradtságot, hogy elolvassátok, átböngészitek a cikkek alatt lévő segítségeket.
Ha már otthon akarod megbütykölni, vagy nem hiszel a szerelőnek, érdemes utána olvasni. És nem egyből kérdezni.
Nem…..
pixma
2018.07.13 06:04:42
@Kiki111: Pirosan világít a Service Bremse? Vagy csak az ABS lámpa világít? A hátsó féltengelyeken van a jeladógyűrű, azokat kéne kicserélni, az okozhat túl nagy fékerőt. Meg nem ártana, gyári technológiával kicserélni a fékfolyadékot.
pixma
2018.08.23 06:29:28
@Olivr c220: Hali, Ja nagy gázadásra meg szokott állni, ha a résolaj veszteség túl nagy. Célszerszámmal meg lehet vizsgálni, hogy melegen mennyit ereszt vissza a befecsi. Ha nincs akkor mehet bevizsgáltatni.
pixma
2020.03.20 16:56:27
@Berger Ferenc: Szia, valószínű légmennyiség mérős, ami a motor vezérlővel együtt van.
Beszélek egy kicsit a Kompresszoros benzinesekről egy kicsit, mert nagyon jó kis hibákat tudnak produkálni. Nem kell részletezni, miről van itt szó, úgy is mindenki tudja milyen egy ilyen motor. A lényege, hogy turbó helyett kompresszorral sűrítik a levegőt. Az a jó ezekben a…..
pixma
2016.02.01 19:15:47
@Rablo Mercedes: Hali, Nem tudom, mi lehet vele. Ha csak néha dobja be, akkor valami határértéken van. De hogy mi a konkrét baja nem tudom. Vagy cserélgetsz vagy törölgetsz, és megvárod, amíg teljesen tömkre megy az adott alkatrész.
pixma
2016.07.04 07:12:16
@KISSNORBERT1981: Hali. Láncos motor majd ha tönkre megy akkor lehet nézegetni.
Igen ez így szokott lenni. Sokszor jön be így az ügyfél, sőt találkoztam már olyanal is, amikor csak pár órára állította le autóját. Ilyenkor, vagy igénybe veszik a 24H szolgálatot (sok pénzért) vagy behozzák tréleren, vagy megoldják maguk. Amint bekerül az autó a szervízbe,…..
pixma
2016.02.22 18:24:08
@Jimmy01: Igen pontosan. elhiszem hogy drága az egr, de annak benne kell lenni a rendszerben, hogy működjön.
Az nem jó ha kiveszed és simán lezárod a furatot. A légmennyiségmérő jele alapján simán kiszűri ha rossz a levegő mennyiség. Nem külön álló egységek ezek, hanem minden együtt dolgozik egy rendszerben. Így teljes a szabályzás, és teljesítmény.
Az nem jó ha kiveszed és simán lezárod a furatot. A légmennyiségmérő jele alapján simán kiszűri ha rossz a levegő mennyiség. Nem külön álló egységek ezek, hanem minden együtt dolgozik egy rendszerben. Így teljes a szabályzás, és teljesítmény.
pixma
2016.03.07 16:58:08
@SZASA: Hali, az indítás jogosultsággal lesz a probléma. Vagy Gyújtás kapcsoló, vagy Kulcs, Vagy kormányzár. Javaslom egy szakműhely felkeresését.
pixma
2017.11.19 22:46:10
@Dözsi: Szia. nagyon ritkán válaszolok már.
Sziasztok!Egy Mercedes-Benz műhelyben dogozom és gondoltam csinálok egy blogot, ami az életem értelméről szól a szerelésről. Ha más márkájú szakműhelyben dolgoznék talán akkor is megosztanám a közönséggel az információkat.Egy két előzmény a Mercikről: Mielőtt még nem…..
pixma
2016.02.10 21:34:54
@Toma_78: Bármelyik hivatalos Márkaszervizben tudnak rendelni hozzá.
pixma
2016.06.20 17:37:30
@E270: Helló. Olajszintet üzem meleg motornál % perc állás után kell nézni.
Viszont autópályázásnál a túl sokat szokta bedobni, nem pedig a keveset. Ugyanis a Mercikben túl sokat tágul az olaj, legalábbis így van az alja kialakítva. Ha hidegen maxon van akkor kifogja írni a hibát hosszabb úton. Az a jó ha melegen közép tájon van hidegen pedig az alsó negyedben a nívópálca.
Viszont autópályázásnál a túl sokat szokta bedobni, nem pedig a keveset. Ugyanis a Mercikben túl sokat tágul az olaj, legalábbis így van az alja kialakítva. Ha hidegen maxon van akkor kifogja írni a hibát hosszabb úton. Az a jó ha melegen közép tájon van hidegen pedig az alsó negyedben a nívópálca.
pixma
2016.07.04 07:10:29
@Kern Gábor: Csak meg kéne nézni hengerfejes e
Sok hsz-ben írtam és most egy bejegyzésben is. Ezen motorok kartel szellőzésének a megoldását a gyár külső szelepek és csövekkel oldotta meg. Na ha ezen csövek valamelyike lukas, akkor furcsa hibát tud okozni, és még a gép sem írja ki.111-es motoroknál: Kompresszor jobb oldalon,…..
pixma
2014.05.13 17:39:49
@Gyárfás Attila: Hali, szerintem nem hibás, az a retesz elég masszív, pláne hogy az S osztályban kormányzár helyett váltózár van.
pixma
2014.10.15 17:15:23
@Barczi József1: Hali, a motort szét kell szedni, gyűrűk hengerfej stb. Lehet onnan erednek a bajok.
pixma
2016.03.07 16:55:57
@F. Gyula: Helló- Köszi az elismerést.
Esetleg valamelyik biztosíték nem ment ki?
Sokan írtak hasonló esetet, hogy az ablemelő kpzár ecccere megy el. Én csak olyannal találkoztam, amin a Can hálózat leblokkolt. Amúgy a két rendszer két különböző vezérlésű.
Vagy újra le kéne venni az akksi sarut egy fél órára, vagy a biztiket kihúzni.
Tanítani elvileg nem kell, bár nem emlékszem pontosan, már rég kikoptak a műhelyből ezek a régi vasak.....
Esetleg valamelyik biztosíték nem ment ki?
Sokan írtak hasonló esetet, hogy az ablemelő kpzár ecccere megy el. Én csak olyannal találkoztam, amin a Can hálózat leblokkolt. Amúgy a két rendszer két különböző vezérlésű.
Vagy újra le kéne venni az akksi sarut egy fél órára, vagy a biztiket kihúzni.
Tanítani elvileg nem kell, bár nem emlékszem pontosan, már rég kikoptak a műhelyből ezek a régi vasak.....
A mai mercik ülései teljesen bonyolultak első ránézésre. Ugye a szerelőnek nem, de egy tulajdonosnak biztos, főleg ha az ülés alá beesett bizbaszt keresi. Az ülések kívülről szokványosak meg ugye kényelmesek, de az alja már rejt furcsa dolgokat. Igazából néhány érdekes…..
pixma
2011.09.02 17:22:10
@Hegyi Zsolt: Rendben majd kitalálok valamit:)
pixma
2015.04.25 07:23:53
@gabo69: Szia. Az ülésfoglaltság jelző tönkre ment. Cseréld ki.
pixma
2016.02.18 16:55:57
@MarciW203: Szia, gépre kell rakni, aztán megmondják mi a baja. Ha tényleg az ülésfoglaltság jelző akkor két megoldás van, vagy kicseréled egy újra, vagy veszel egy működő dobozt amit a helyére teszel, és nem fog hibát észlelni. De senki nem garantálja, hogy kinyílik a légzsák.
Bekezdek egy érdekes hibával, amitől nagyon megtud ilyedni az ügyfél és nagyon hasonlít arra ha lemerül az akkumlátor.A legutolsó két szériája a C-nek 204;203 ugye én ezzel különböztetem meg a tipusokat, de máshol is lehet hallani ezeket a számokat, nem is beszélve az új 212 új…..
pixma
2015.12.12 08:51:52
@Dusan Majer: Helló, ha kékes a füst, akkor eszi az olajat. Lehet megkéne gyűrűzni.
pixma
2015.12.18 18:10:49
@Kaapoo: Hali, magán a gyújtáskapcsolón lévő csatlakozásokat. A kormány alatti burkolatot leveszed, aztán felnyúlsz. De ha nem segít akkor szakszervíz.
pixma
2016.02.01 19:18:03
@Toma_78: Hali, Három esélyes, kulcs, gyújtáskapcsoló, kormány zár.
A váltónak a kapcsoló bovdenjének a faudifeje el tud törni és nem lehet váltani csak lötyög egymagában. Az új már módosított! Na a kicserélése nem semmi cirka 6 óra. A két első ülést; a két első szőnyeget; a középkonzolt ki kell szedni. Ja és ha könnyebben akarsz dolgozni…..
pixma
2014.05.04 09:50:44
@Tamás_w168: Talán a kábelezéssel lehet gond, de lehet, hogy valamelyik mikrokapcsoló.
pixma
2015.05.19 18:06:53
@szutsb: Valószínűleg felhígult az olaj magától. azért tűnik soknak. Vagy nem gyári minősítésű volt benne. A kuplungot a fékfolyadékot használja a kinyomórészén, nincs összekötve a váltó résszel.
Mivel én már az új korszakba születtem, ezért nem sok régit szereltem, sőt fingom nincs hozzá. Pedig azok a technikák nagyon egyszerűek voltak. Én az elektronikus elektronikásokhoz értek, a bonyolultabbak jobbak bejönnek.Túl sok bajuk nincs, a W129 Ebből még elég sok fut és…..
pixma
2012.12.15 15:34:11
@palotás lászló: Helló,
Először egy akksit vegyél de valami jó minőségűt, mert az olcsóbbal több gond lesz, mint amennyit nyersz vele. Ha utána se jó, ami valószínű, mivel nincs töltésed, akkor generátor javítás a célszerű. Nem éri meg használtat bele tenni, mert az nem garantált, hogy sokáig bírja. És elvileg a generátorban feszültség szabályzó megy tönkre, vagyis a szénkefék elkopnak, néhány esetben azt is lehet külön cserélni, egy jó maszek azt is tud.
Szóval ha most 11 V az akksi feszültség amikor jár a motor, akkor nincs töltés, a jó töltés az 13,5-14,4 között van.
Először egy akksit vegyél de valami jó minőségűt, mert az olcsóbbal több gond lesz, mint amennyit nyersz vele. Ha utána se jó, ami valószínű, mivel nincs töltésed, akkor generátor javítás a célszerű. Nem éri meg használtat bele tenni, mert az nem garantált, hogy sokáig bírja. És elvileg a generátorban feszültség szabályzó megy tönkre, vagyis a szénkefék elkopnak, néhány esetben azt is lehet külön cserélni, egy jó maszek azt is tud.
Szóval ha most 11 V az akksi feszültség amikor jár a motor, akkor nincs töltés, a jó töltés az 13,5-14,4 között van.
pixma
2015.02.08 10:03:00
@vahki: Hali, a hang az passz. Bár olajcsere szűrő megvételnél kötelező. Annyit még lehet nézegetni, hogy a fojtószelepet leveszed, és bele nézel a szívósorba, ha nagyon trutyis, akkor ki kell mosni az egészet. Viszont mi köze van szerinted a start-stopnak az ékszíjhoz? Önindító indít nem a generátor. Viszont a szíj hajtás.... Akkor kell cserélni amikor szar. Úgy is meghallod amikor fura hangja lesz. Bár nem is tudod nagyon megpörgetni a görgőket, ha csak nem gyermek kezed van.
pixma
2015.02.16 17:38:53
@vahki: Hali, a zakatolás, valószínűleg valamelyik befecskendező szelep miatt van. Régebben volt rá visszahívás is. Amúgy a bluefi, az csak a felszereltségére vonatkozik. Vékonyabb gumik, jobb légellenállás, kevesebb fogyasztás. És a szélesebb szíj csak azért van, mert nagyobb a generátor, meg az akksi is nagyobb teljesítményű. Szóval nem a GENERÁTOR indítja újra a motort !!!
Igaz kicsit megkésve, de leírnám az új gyerek betegségét ennek a tipusnak, amire már meg van a gyógymód is.Tehát az új motor OM651 gyártása során az egyik beszálító rossz ragasztó anyaggal szerelte az injektorokat és ez okozza a hibát. Még pedig azt hogy meg áll az autó. Check…..
pixma
2015.01.02 12:55:08
@bcyc: Akkor írja ezt amikor a szívó ventilátor hibás.
pixma
2015.01.03 23:49:11
@bcyc: A vízhűtő mögött van.
pixma
2015.01.04 22:37:51
@bcyc: Úgy szokott lenni, de egy hibakód kiolvasás biztos jót tenne.
Ha a lábra állítjuk klímánkat, akár fűtés, akár hűtés szempontjából, de akár már gyújtásráadás után elkezd ütemesen kattogni és folyamatosan változik a befújt levegő intenzitása.Ez a hiba úgy keletkezik hogy:Merciéknél legalább is ezeknél az újabb elekrtonika dús…..
pixma
2013.09.26 17:02:28
@mcgabo: Szia, a kattogást a cikkben olvashattad. Szét kell borítani, melyik kattog, aztán csere, kb 3000 ft az a kar. A fűtésed meg nagy valószínűleg olyan hiba, amit csak diagnosztikai géppel lehet megnézni. Ezekben a 203-okban, nincs fűtéscsap, mint másokban, ezért az állítómotorok keverik a levegőt.
Fejben nyilván sokan lejátszották, hogy megkapják a kiállítás élőben épülő tuning verdáját – Stump Andris szerint egész tisztességes, folyamatos pörgés volt az ajándék V-ös Golf körül a három nap alatt. Tehát bőven voltak olyanok, akik gondolatban a mesterekkel…..
pixma
2010.04.05 19:04:37
Autópályán a legkönnyebb közlekedni. Az ember csak tartja a gázt és a kormányt, és nem történik szinte semmi, de mi képesek vagyunk rá, hogy még itt is veszélybe sodorjunk másokat. Vélemények az azonos című írásunkról...
Május közepén mutatták be a nagyközönségnek a stuttgarti márka lexusluxuslimuzinját. Az európai gyártók lassan egy évtizede érdeklődve, de kissé lesajnálóan szemlélik a japánok vergődését az akkumulátorokkal. Nagy, nehéz, drága, veszélyes, környezetszennyező, a…..
pixma
2009.07.07 21:48:52
@Gulyás G: Aha. az emisszió miatt.De hogy LPs-e, azt nem tom. A 2 turbó meg hasonlít a Sprinterére.
Mindenki:
Nem tudom miért kell a hibrideket leszólni, főleg a merci S-t. S 400 h -nál külön akksi van az autónak(12V) és külön a hibridhajtásnak (120V). És állítólag sose engedi lemerülni őket.
Mindenki:
Nem tudom miért kell a hibrideket leszólni, főleg a merci S-t. S 400 h -nál külön akksi van az autónak(12V) és külön a hibridhajtásnak (120V). És állítólag sose engedi lemerülni őket.
pixma
2009.07.07 21:52:26
@Shadowbull:
Vegtelen mennyisegu szopas van meg ma is vele, nemelyik japan gyarnak meg azt is sikerult elerni, hogy szimplan leegnek az autoi a DPF miatt.
Na meg hány MB ML is leégett.
Vegtelen mennyisegu szopas van meg ma is vele, nemelyik japan gyarnak meg azt is sikerult elerni, hogy szimplan leegnek az autoi a DPF miatt.
Na meg hány MB ML is leégett.
pixma
2009.07.07 22:27:20
@no_holy_shit: Húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú
Na csak arra lennék kíváncsi te mivel is foglalkozol valójában:):):):):):):):):):)
De majd holnap ha nem felejtem el utána nézek ezeknek az egérszelepeknek, mert nem én hanem a kollégám volt oktatáson.
Na csak arra lennék kíváncsi te mivel is foglalkozol valójában:):):):):):):):):):)
De majd holnap ha nem felejtem el utána nézek ezeknek az egérszelepeknek, mert nem én hanem a kollégám volt oktatáson.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz