Regisztráció Blogot indítok
Adatok
pumdavid

0 bejegyzést írt és 23 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kisvárosi kalandok Közlekedünk 2010.03.18 07:30:00
Sarkalatos kérdés volt a leköltözéskor a Pécsre történő bejárás megoldása. Szerencsére eddig elég jók a tapasztalataink, a hó is gyorsan elolvadt és heti max. 2-3 alkalommal kell ingéznunk. Autóval kb. 20-25 kilométert kell megtennünk ami kényelmes tempóban 18-20 perc. Ez…..
Kisvárosi kalandok Délibusz 2010.03.25 23:23:00
Azt hiszem vissza kell vonnom a korábbi kijelentésemet miszerint Harkány jól megközelíthető tömegközlekedéssel..Mostanában elég sokat ingázok Harkány és Pécs, napi kétszer megteszem a távot. Általában autóval, de ma hazafelé a tömegközlekedést választottam. Sajnos lekéstem…..
pumdavid 2010.03.26 08:35:40
1. Harkány igeis jól megközelíthető tömegközlekedéssel. Nem csak Pécs-Harkány viszonylatban, de rengeteg buszjárat indul vagy érinti a várost. Ne panaszkodj, lehetne sokkal rosszabb is.
2. Én is le szoktam késni a buszomat, és akkor nem 20 percet kell várnom, hanem másfél órát.
3. A fent említett magyar ipari csoda egy Ikarus 250-es autóbusz, 1967 óta van gyártásban. És még mindig nagyszerű állapotban van, megnézném mi lesz a gyorsjáratos, gyönyörű, fejtámlás, biztonságiöves, felülmúlhatatlan és gyünyürű buszokból 20-25 év múlva.
Pécsen menetrend szerint 2 helyen áll meg, nem többször.
4. Látom utánanéztél az Opel Kadettnek a wikipédián, nem ártott volna utánanézni Túronynak sem. Ugyanis nem oda tért be a busz, hanem Csarnótába. 9 megállás miatt fölösleges koptatni a billentyűzetet, a harkányiak zöme sem a nagybuszmegállóban szokott leszállni, akkor meg nem értem, hogy hova a nagy felháborodás, hogy megáll Szalántában/Túronyban/Csarnótában. A buszok egyéként 55-65-ös tempóval szoktak menni az üzemanyagtakarékosság miatt.
5. Fájt a térded?! Ez most komoly? Velem egyszer becsúszott az árokba, egy pesti busz meg kamionnal ütközött, mégsem írom meg a blogomban.

Tégy egy szívességet, és inkább utazz autóval és hagyd meg az ülőhelyet azoknak, akik nap mint nap busszal utaznak és nem panaszkodnak, hanem örülnek, hogy egyáltalán eljuthatnak a céljukig.
Az idő szorít, egy hete még nem volt biztos, hogy nyernek, pár napja még a rádió nevén vitáztak, hát nem csoda, hogy a logóra már nem marad idő? Mit csinál ilyenkor az elfoglalt grafikus, akinek közben még Kovács László és Szekeres Imre portréját is bele kell montíroznia a…..
Akár újabb vasutassztrájk is elképzelhető, ha a Vasutas Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) és a munkáltató elbocsátásokat érintő munkaügyi vitája nem vezet eredményre. Bárány Balázs, a VDSZSZ Szolidaritás érdekvédelmi alelnöke kijelentette: "készülni kell akár…..
Beköszöntött a nyár, egyre többen utaznak a Balatonhoz, és a Velencei tóhoz. Sajnos a tavak egyre rosszabbul közelíthetőek meg vasúttal, mert a MÁV-nál még mindig nem finomítottak a menetrenden (a hétvégin sem), a tömeg, a nyomorgás és az állás miatt pedig egyre dühösebbek az…..
Nincs szabály!? Yes, it's a woman! 2009.05.24 10:00:00
Alapból nincs semmi gondom a női vezetőkkel, sőt a videón láthatóval sem. Mindenesetre rég nevettem ilyen jót. A videót a Damn Cool Pics blogon találtam, de olthatatlan vágyat éreztem, hogy veletek is megosszam. ..
2006-ban 12 milliárd forint volt a MÁV üzemanyag-költsége, ám a gázolajnak alig a fele hasznosult. A maradékot feltehetően ellopták. A vasúttársaság ezért szerelte fel helymeghatározó GPS-készülékkel a mozdonyait, csakhogy üzemanyag-szintmérőre már nem futotta. A GPS-szel…..
pumdavid 2009.05.24 00:10:02
@Atro: Én is hagytam már le vonatot biciklivel, még 2005-ben amikor még jártak a vonatok a 62-es vonalon. Az Ormánságban kegyetlenül lassan mentek akkoriban.
MÁV-figyelő Vasúti szakmai topic 2008.03.13 00:00:00
A BKV-figyelőn már megszokott szakmai-topic megérkezett a MÁV-figyelőre is! Ebben a bejegyzésben felteheted vasúttal kapcsolatos kérdéseidet, megoszthatod észrevételeidet és megválaszolhatod a többiekét...
pumdavid 2009.04.28 12:19:44
@esef: Hát igen... Azzal én is jártam párszor; sajnálatos tény, hogy most nem közlekedik. A mostani menetrendben meg ugye 4 óra 20 perc a személyvonat menetideje. Szégyen.
pumdavid 2009.05.15 01:30:47
@Peter Blau: Helyjegyet vegyél korábban, vagy csináld azt amit én is: Ne pénteken utazz...
pumdavid 2009.05.15 01:33:58
@pistamester: kétvágányú 140-es pálya, automata sorompó, új állomás: ez nálunk 100 mrd forint/db (lenne)...
Olvasónk szerint a MÁV-Startnál tudják, hogy az olyan kiemelt vonalakra, mint a siófoki, nyár közeledtével több kocsit kellene küldeni, hisz ez a vonat már évek óta jár, és a visszajelzésekből látják, hogy kevés a hely. Olvasónknak is állnia kellett Siófok és Budapest…..
Olvasónk a CitySzerda szolgáltatást szerette volna igénybe venni, ami azért jó, mert ezen a napon az IC-re csak egy ingyenes pótjegyet kell váltani, tehát nem kerül semmibe. Olvasónk késésben volt ezért nem volt ideje „megvenni” az ingyenes jegyet, és bérletével szállt…..
pumdavid 2009.05.09 17:23:59
@Nguyen: "U.i.: eleve utálom az IC-t, hogy 10%-os kihasználtság mellett nem ülhetek oda, ahová akarok, és ezért még többet is kell hogy fizessek."

Nyilván jobb egy mocskos utasterű személyvonat, aminek a menetideje 2-szer hosszabb... De hát ha neked az a jó...
Olvasónk az utóbbi időben éjszakai vonatokkal utazott, amin aludni szeretett volna. Azért nem tudott, mert a vonat utasterében egyszer meleg volt, egyszer pedig hideg. Ha az ember egy éjszakai vonaton utazásért fizet, elvárhatná, hogy aludhasson is. Nem? Kedves MÁV-figyelő! Mivel…..
Gondoltatok arra, milyen lenne a sztrájkoló vasutasokat és a Gaskót megszívatni? Én arra gondoltam, mi lenne, ha a közlekedési miniszter a sztrájk előtt és után 2-3 nappal a MÁV javaslatára több vasútvonalon mentesíthetné a vasutat a közszolgáltatási kötelezettsége alól?…..
A vasúti hivatal volt vezetője szerint 86 milliárd forintot meg lehetne spórolni a MÁV-nál. Antal Dániel a Magyar Nemzetnek azt mondta, ezt a pénzt két év alatt úgy lehetne elvenni a vasúttól, hogy az nem okozná a szolgáltatási színvonal romlását. Az a tény, hogy a nyugati…..
Szolnokon felavatták a Stadler vasúti járműgyártó üzemét: ez 200 új munkahelyet jelent a városnak A svájci vállalat azért növeli termelését, mert világszerte nőtt az érdeklődés járművei iránt. A szolnoki üzemben évente hatvan kocsitestet gyártanak majd. A Stadler, amely…..
pumdavid 2009.04.27 13:05:16
A MÁV karámőrei annyira foglalkoznak a jegyekkel és a bérletekkel, mint a BKV biztonsági emberei a metró lejáratánál. Ha az ember szépen mosolyog, és azt mondja, csak egy ismerőse elé jött ki, szó nélkül beengedik. Ha az utas nagy csomagokkal halad a kijárat felé, akkor pedig…..
pumdavid 2009.03.19 23:47:38
@mól: Nem feltétlen éri meg azt a sok gépet beszerezni, fenntartani, karban tartani, stb. Nem beszélve arról, hogy ahoz egy spec. jegy kellene, ami biztos nem lenne olcsóbb a mostaninál. Ez nem csak egyszeri beruházás, és véleményem szerint sokkal drágább lenne, mint a mostani rendszer.