Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Cruse

8 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
De sokszor csak úgy feladná az ember.Nincsen az életnek olyan területe ahol ne tudna elfáradni az ember.Család ahol néha összecsomagolna és elutazna egy hétre egyedül. Munka ami testileg és szellemileg csont szárazra szívná az embert és legszívesebben összecsomagolna és elutazna valahova csak úgy…..
Világunk tele van lehetőségekkel.Az, hogy a mai kor technikailag fejlettebb mint az előző korok, csak egy következmény."Nincs új a nap alatt" mondta egykoron Salamon király.Csak a modern találmányok szolgálják azt amit elődeink és mi is teszünk.Ma már gyorsabban üzenünk.Gyorsabban…..
  Nem kevés bonyodalmat okoz manapság a koronavírus terjedése.Ezt megakadályozandó, az embereket szinte öt percenként éri a kérés, hogy maradjanak otthon.Az emberek az utcán maszkban és kesztyűben sietnek a dolguk végzésére és sokan most a futárszolgálat beindításában látnak pillanatnyi…..
Egy perc a pokol bejáratánál Minden, amit a látható világ ígér, az ábránd csupán, mert egy olyan kép az, amit mutat, ami csak arra jó, hogy egy fontos igazságot eltakarjon előled!               Van menny, van pokol,…..
Cruse 2010.08.13 09:58:42
Hangok a pokolból.

4 órája | Kovács Csaba | 0 hozzászólás

A hetvenes években a Szovjetúnió területén, Szibériában egy nemzetközi geológusokból álló csoport fúrásokat végzett a főldkéregben.

Mivel arrafelé már találtak olajmezőket, ezért az ő céljuk is egy felhasználható ásványkincs, olaj, vagy földgáz felfedezése lett volna.

Természetessen azon a területen jó esélyel találhattak volna olyant.

A hetvenes években az a Szovjet elmélet uralkodott, hogy minden területen le kell győzni a nyugatot. A kommunizmus erős, és ezt meg kell mutatni a világnak.

A Kola-félszigeten ami ma is Orosz ország sikerült egy tizenkét kilóméternél is mélyebb fúrást végrehajtani.

A cél persze a tizenöt kilóméteres fúrás lett volna, de jelenleg ez még sehol sem sikerült.

Dr Dimitrij Azzakov és Norvég kolegája Barn J. Nummendahl által vezetett fúrócsoport célja a tizennégy kilóméteres mélység elérése volt.

Azonban a fúrás kilencedik kilóméterénél a fúrófej egy erős kőzetrétegbe ütközött.

Órákon át úgy küzdött a mélységben a fúrófej, hogy a fúrószár és az egész fúrótorony folyamatossan remegett.

Majd egyszerre abbamaradt a remegés és odalenn a fúrófej is felgyorsult.

Arra a következtetésre jutottak, hogy egy üregbe fúrtak bele.

Ilyenkor bevett eljárás, hogy kihúzzák a fúrófejet és egy speciális mikrofon segítségével amit az üregbe eresztenek le a földalatti mozgásokat lehelgatják.

A legnagyobb megdöbbenésükre nem a szokásos lasú elnyujtott hangokat hallották ami a főldrétegek egymásra ható nyomásáből fakadóan hallható, hanem jól kivehetően emberi sikolyokat, amikről felvételeket is készítettek.

Ezen a felvételen:

www.youtube.com/watch?v=8iPIXq_jGMQ

Jól kivehető az emberi fül számára is, hogy férfiak és nők sokasága sikoltozik.

A felvétel végig viszhangos ami nem annak köszönhető, hogy az 1977-es technika enyire torzított volna, hanem valószínűleg az üreg falairól visszaverődő valódi viszhangok miatt.

Aki csak meghallgatta a geológusok közül, mind mély megdöbbenéssel és tanácstalansággal viszonyultak a felvételhez.

Izgalom uralkodott el a táboron.

Mindenki meghallhatta és sokan ki is mondták, hogy szerintük a pokolban kinlodó emberek tömegének hangját hallják a felvételen.

www.youtube.com/watch?v=R_wwLd9Rk3k&feature=related

De a döbbenet még ezután érte el a tetőfokát.

Azon az éjjelen a furatból, hirtelen nagy nyomással füst tört fel a magasba.

Pár másodpercig tartott a jelenség és a füstből egy denevérszárnyal rendelkező több métereres lény csapott hirtelen a táborra.

Kőrözött a megzavarodott emberek felett és élvezte, hogy félnek tőle.

Majd elrepült az élyszakában.

Ekkor olyan pánik tört ki, és akkora volt a fejetlenség, hogy a közeli városból az összes mentőautónak ki kellett jönnie.

Nagyon erős, és nagyon nagy nyugtató injekcióval tudtak egyeseket megnyugtatni.

Sokakat be is vittek a sokkhatás miatt a közeli kórházba.

A geologus tábort lezárta a hadsereg és azóta sem lehet megközelíteni azt a helyet.

Dr Azzakov a következőket mondta az esetről:

Mint a kommunista nem hiszek az égben, vagy a Biblia, hanem a tudós most hiszek a pokolban, "mondta Dr. Azzacove." Mondanom sem voltunk döbbenve, hogy egy ilyen felfedezés. De tudjuk, mit láttunk, és tudjuk, mit hallott. És vagyunk győződve, hogy fúrt ki a kapun a pokol! "

Dr. Azzacove folytatta: "... A fúró hirtelen elkezdett forogni vadul, jelezve, hogy mi jutott a nagy üres zseb vagy barlangba. Hőmérséklet érzékelők mutatott drasztikus növekedése hő-2000 Fahrenheit."

A társaság nagy része azonnal hitre jutott, köztük Dr Azzakov is.

zanzibar-burning-man-fire-400p

Az esetről jó ideig hallhatnia kellett a Szovjetúnión belül, de az azonnal hazküldött nemzetközi geológusok szabadon elmondhatták a Szibériai esetet.

Bár sok év telt el azóta, hogy ez az eset megtörtént de mind a mai napig vannak egyébb olyan események amik megerősítik ennek az esetnek a hitelességét.

Jack Custoe egyik embere merült a karib tenger egyik barlangrendszerébe ami olyan merülést jelentett, amikor a barlang a tengerfenék alá vezetett.

A barlangba való sülyedés után rögtön behúzta a mentőzsínórt, jelezve, hogy azonnali mentést kér.

Amikor kihúzták, a fedélzetre, sokáig olyan pánik volt rajta, ami miatt meg sem tudott szólalni.

Amikor pedig erőt tudott venni magán elmondta, hogy olyan tisztán kivehető emberi sikoltozásokat hallott, hogy rettegés tört rá és menekülni akart.

Ez az eset ott történt, ahol Custoe kapitánynak az a híres mondata hangzott el, hogy amit ő ott látott a mélységben arra még noncs felkészülve a világ.

A Biblia számos helyen kijelenti, hogy a pokolt Isten a föld alatt készítette el azok számára, akik nem akarják őt.

A lázadó angyalok és démonok kínozzák azokat az embereket akik nem Ismerték meg illetve megismerték de nemet mondtak Istennek és Jézusnak.

Senkinek se legyenek illúziói a pokollal kapcsolatban.

Ott már nincs kegyelem.

Most kell megismerni és elfogadni Jézus Krisztust, Mert ez által a hit által kap az ember kegyelmet a bűnei alóli felmentés tekintetében.

Talán azt mondod, hogy "Nekem nincs bűnöm, mert nem öltem, nem paráználkodtam, nem gyűlölök senkit."

Akkor had mondjak neked valamit.

A tízparancsolat azzal kezdődik, hogy Ne legyen neked Istenen kívül más Istened.

Sem a pénz, sem pedig Mária, sem Buddha, sem Krisna, és ne szentekhez imádkozzon az ember, hanem Jézus Krisztushoz.

Ha meghallgatod a felvételeket és végig gondolod, hogy szüntelenül ez a kín vár rád a halál után akkor jól gondolod.

Jézus pedig nem akarja, hogy a bűneid, vagy az Istentelen életed ellenére is odakerülj.

Csak Jézus vére képes téged tisztára mosni.

Bűntelen ember nincs.

De Üdövősséget ingyen kegyelemből adhat neked Isten.

Csupán egy imában el kell fogadnod Jézust megváltódnak.

Ha akarod, hogy sem te, sem pedig a szüleid, és a gyermekeidnek se ez legyen a jövője, akkor bátran írj:

kcsaba35@gmail.com

Elküldöm neked ezt az imát leírva és mond el Isten előtt.
A világ közvéleménye Izrael Állam megalakulása óta, sőt, a cionista területszerző, telepalapító mozgalom megszületése óta gyakran ismételgeti azokat a kliséket, hogy a zsidó lakosság gyarapodása, terjeszkedése, amely az államalapításig és Izrael megszilárdulásáig…..
<p><a href="http://www.hetek.hu/openX/www/delivery/ck.php?oaparams=2__bannerid=73__zoneid=11__cb=60a3bf230e__maxdest=http://ad.adverticum.net/click.prm?zona=31545" title="HirdetÃ���Ã��Ã�Â¥s"…..
<p><a href="http://www.hetek.hu/openX/www/delivery/ck.php?oaparams=2__bannerid=73__zoneid=11__cb=80424e2181__maxdest=http://ad.adverticum.net/click.prm?zona=31545" title="HirdetÃ���Ã��Ã�Â¥s"…..
"Én, Vona Gábor, a Jobbik elnökeként ünnepélyesen esküszöm, hogy akik ma elvtársaknak nevezik ma magunkat, rövidesen cellatársak lesznek." (Kuruc infó)Miért is?Nyilván így jobban lehet tetszelegni olyan emberek elött akiket előzőleg érzelmileg egy beszéd kapcsán a…..
Morvay Péter 2010. 06. 25. (XIV/25) A nácizmus nélküli világ A Jobbik is téma volt az antifasiszta világfórumon „A nácizmus nélküli világ” néven nemzetközi emberi jogi mozgalmat indítanak egyházak és civil szervezetek. A Kijevben megrendezett…..
Szögezzük le az elején. Az előbb bejött a dolgozóba az Éva, a feleségem és aranyvasárnap ide vagy oda a májfunkcióim azonnali és átfogó kivizsgálását akarta elrendelni. Annyira sárga vagyok az irigységtől. Azt hiszem, azt ismert univerzumban és azon kívül nincs klasszabb…..
  Egyre nagyobb szívás az utak mellett lakni. Ordít minden, az autók, a motorok – azok különösen -, a buszok. Miért? Vélemények az azonos című írásunkról...
Cruse 2009.12.21 09:06:47
Jómagam amikor megvettem az első Renault Cliómat, ami ugyebár egy csendesnek mondható darab volt, 1.4-es változattal hoztam ki a kereskedőtől.
A grafit szürke egyes Clio az én méreteimhez is kicsinek tűnt de hamar elpárolgott belőle az ujj autókra jellemző izgalom.
A motorjával soha nem volt baj, mert amikor tizennégy éves lett és a vizsga előtti átvizsgálás után a kedvenc szerelőm hosszan sorolta azokat a kicserélni illetve megjavítani valókat amik a környező hegyek földútjain történő ralizások során elhasználódtak, még mindig nem hagyott cserben.
A kipufogó rendszert az előző gazdája ugyan felújította de amikor a motor egy bizonyos kilóméterszám után túlhaladja azt a használatot ami már nem egészséges, akkor már hiába az a sok ráfordítás és zajcsökkentés már ötvennél is zajosabb mint újonnan.
A panel házak külső felülete kiválóan alkalmas a zajok felerősítésére ami megoldható ugyan egy felújítás során de kizárólag ebből a szempontból nem fognak szigetelést cserélni a lakók amire néhányuknak amúgy sincsen pénzük.
Nem mondhatnám, hogy én voltam a főváros leghangosabb Cliósa de nem is tudtam eltitkolni magam amikor a munkámmal kapcsolatban egy panelsorban kellett parkolót keresnem.
Mostanában a szintén 1.4-es autóm van és bár a GM motor már csaknem elavultnak számít túl a hatodik éven a saját kezűleg hegesztett kipufogók még mindig a csendesebb autósok közé sorolnak a környéken.
A szomszédok szokták megjegyezni, hogy nem is veszik észre, hogy mikor jöttem meg.
Nem sok idő telt el a két autó gyártása között de érezhető volt a különbség a Renault és a Daewoo konstrukciója között.
Mindkettőt ugyanúgy kiviszem a hegyekbe egy kicsit lazítani és driftelni, ha ki kell engednem a munka miatti gőzt. Egyikkel sem vagyok kíméletes de amíg meg nem érkeznek a mostani motorokat leváltani készülő elektromos hajtású autók generációja és át nem veszi az uralmat addig sajnos a zajszennyezést itthon is csak pótszerekkel, kipufogó hegesztéssel és kíméletes közlekedéssel érhetjük el.
Természetesen nem megoldás a 40-es tábla, vagy a gyér növényzet és a hangfogó falak gettós hatást okozó látványával való mindent körbehúzás, de időlegesen érnek valamit.
Ha a környezetvédő, emberiség ellenes tömörülések felhagynának olyan ostobaságok fejünkbe verésével, hogy a globális felmelegedést én okozom az autómmal, és a pingvinek elvesztik miattam a zsákmányukat és éhen halnak amiért eltartom a halkonzerv vásárlással a halászokat, akkor mernének nagyobb autókat választani az emberek.
Persze ezek a nagy motorok ha nem is hangosak gyorsuláskor, de mindenképpen többet esznek a városi használat során.
Többek közt ez is az oka annak, hogy nem veszik és az is, hogy egy kisebb motorral szerelt autó olcsobb.
Mi lenne a megoldás?
Nem a nagyobb motorral szerelt autókat kell mellőzni, hanem az emberek pénztárcáját kell egy kissé megvastagítani, hogy igazi autókat vehessenek és nem kismotoros utánzatokat.
A minden áron takarékos és pénztárca kímélő autók olyanok mint a kínai piacról vett cipő a gyerek lábán.
Mivel nem strapabíró anyagokból áll ezért hamar elhasználódik, mint egy szükségesnél kisebb motor az erőlködés során amikor a piros lámpától a városban legalább hétszer gyorsulunk ötvenre a következő lehetőségig a jobbra kanyarhoz.
Ennek megfelelően a túl erőltetett motorok szervizigényesebbek és több alkatrészt kell rajta kicserélni.
Mint a kínai cipőfűzőket.
Légkondival pedig rémálom, hogy mennyit fogyasztanak.
Hozzátenném, hogy az emberek pénztárcájának megvastagítása a kormányok felelőssége és azoknak a munka adóknak akik már akkor is levesznek az emberek pénzéből, ha nem megfelelő sapka van rajtuk.
Ezért az autógyárak és a nagy multik jobban bele fognak a jövőnkbe szólni mint mi azt most el tudnánk képzelni.
Az elektromos hajtású autók is drágák lesznek mert a sok olcsó autó nem fog megfelelő jövedelmet biztosítani az autógyáraknak.