Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PeZo1990

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korábban nem próbáltam okosórát, így kíváncsian vártam mit is tud egy ilyen eszköz. Elvárásaim nem voltak, a választás során igyekeztem egy jó minőségű, funkciókban gazdag, de még megfizethető árú eszközt beszerezni. Az olcsóbb eszközökről olvastam, hogy a méréseik nem pontosak, van amelyiknél közel…..
PeZo1990 2017.09.05 13:11:29
@Kinai cuccok blog: Nem látja a telefonom!
PeZo1990 2017.09.06 07:08:46
@Kinai cuccok blog: Na sikerült tegnap asszony telefonjával beüzemelni a történetet, a két telefon ugyanaz, modell számban térnek el egymástól az övé Samsung Galaxy Grand Prime G530 az enyém ugyan ez csak G531:D:D Amúgy édesapámnak vettem egy Xiaomi Mi Band 2-őt és neki csak a tablettal hajlandó kommunikálni szal pl a program írók ezen változtathatnának!
Teszi fel a címben szereplő kérdést minden normálisan gondolkodó ember. Amikor megjött az első néhány vonat a Stadler gyárából és munkába álltak a székesfehérvári és a pusztaszabolcsi vonalakon, akkor voltak velük hibák. Számos vonatot nem lehetett párba kapcsolni, mert nem…..
PeZo1990 2009.04.27 11:51:20
@Jack O'Neill: A garancia a FLIRTekre 30 év mivel úgy szól a szerződés tudomásom szerint, hogy 30 évig tartja karban a Stadler a motorvonatokat és minden egy irányú dolgokat is ő csinál 30 év múlva meg már a FLIRT kb olyan lesz mint most a Bhv szerintem ugyanis a Bhv-knak is meg van a maguk baja fékszerkezet a legfőbb probléma meg a féktuskók melegedése ami most egy FLIRTnél nincs mivel van villamos fék levegős fék meg mágneses sínfék!
PeZo1990 2009.04.27 12:02:50
@BKV figyelő: Általában a vonatoknál mindenre meg van határozva h mire hány év garanciát adnak Pl fődarabra adják a leghosszabb garanciát de én szerintem inkább a szerződést kéne valahonnan előkaparnunk és abból meg lehet tudni! Amúgy tegnap jöttem Turáról fel FLIRTtel és az mv hát hogy is mondjam katasztrófálisan vezetett mivel a levegős fék még nem is oldott de már húzta neki a fékezés azok nagy durvák voltak a megállás beton fal volt és minden megállóra és lassújelre vágódott de olyan szinten, hogy az már brutális és még ha 10km/h-t fékezett pl 70ről 60ra akkor is iszonyatos fékerővel! Én az ilyen mozdonyvezetőknek nem adnék a kezébe FLIRTet így fog hamar tönkremenni hiába új és ha nem hiszitek el akkor majd meglátjuk egy pár év múlva! Amúgy volt szerencsém vezetni FLIRTet jó párszor és nagyon szépen meg lehet vele állni szinte nem is érzi az ember a fékezést meg a megállást sem és ez nem gyakorlás kérdése!
PeZo1990 2009.04.28 12:08:43
@Rabbeleben: Le van írva a MÁV F.2-es utasításában nekem egy régebbi kiadás van 1997-es már abban is így van leírva, szerintem ezen nem változtattak! Legalább is így gondolom, azt lehet hogy változtattak rajta vagy csak addig engedélyezték a nagyobb sebességgel való közlekedést ilyen módon amíg voltak a futópróbák!
Egy celldömölki mozdonyvezető Budafok-Belváros közelében járt tehervonattal, amikor arra lett figyelmes, hogy a sínen előtte valaki tehetetlenül fekszik, és integet - egy székesfehérvári nyugdíjas volt, akit szerencsétlenségére éppen a sínpár kellős közepén kapott el a…..
PeZo1990 2009.03.11 15:52:48
@oolajtoo: Nem fogják megszorongatni az mv-t mivel nem tehetik meg mert este az utolsó pillanatban valamit észre veszel nem valószínű hogy megtudsz állni egy ekkora vonattal 60ról! Szóval! Amúgy igazad van!