Adatok
pred
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Örs levelet kapott a Magyar Telekom Nyrt. helpdesk csoportjától arról, hogy a bejelentett hibát kivizsgálták, a hibakezelést lezárták. Mindezt aznap, amikorra a szerelőt várta az ügyfél, kinek panasza jogos. Örssel nem először esett ez meg, de most már kiborult és megírta minden…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ezzel nem azt mondom, hogy minden oké és semmin nem kéne változtatni a cégnél (mert akkor óriásit hazudnék), de nem minden vád jogos sztem, rengeteg telefont meg lehetne spórolni, ha a betelefonálók legalább fele elolvasná a hibaelhárítás részt a mellékelt leírásban, vagy csak egyszerűen például használna vírusirtót, ugyanis azzal, hogy a vírus miatt nem megy a net nem a szolgáltatót kellene zaklatni.
Mindezeket onnan tudom, hogy ott dolgozom, és nem hiszem hogy fair összehasonlítani pl a upc ügyfélszolgálatával, akik 100ad ennyi embert szolgálnak ki, persze, hogy az sokkal könnyebb. Vagy a pesti digivel, ahol probléma probléma telején áll, de a hirdetésben jól hangzik az a 20mbit...
@elwood: a hiba kijavítását mindig a megadott kapcsolattartó telefonszámon közlik, hogy mit adsz meg, az rajtad múlik.
Kövezzetek meg, de én így látom a dolgokat :P