Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mNick

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az E85 105-ös oktánszáma, kiváló kompressziótűrése sokunknak megmozgatja a fantáziáját.  Andor sem spórolásból, hanem a nagyobb teljesítmény reményében ragadott szerszámokat. Kiindulási alapnak a benzinesként sem rossz, Bosch motronic vezérlésű, hathengeres BMW 530i-t…..
mNick 2009.03.06 10:43:18
@Égő Ákos: Persze működik, csak fele feszültségen nem bizti hogy a befecskedezési paraméterek tökéletesen teljesíti. Fillérekért lehetne építeni egy teljesítmény elektronikát hozzá, és akkor a kecske is, meg a káposzta is....
mNick 2009.03.06 10:45:11
@Burnator: Az lehet, hogy egy trükk, de amit én írtam az teljesen megállja a helyét. Egyébként villamosmérnök vagyok, de ezt a szintet még ált. iskola fizika órán is tanították. Nézz utána nyugodtan :)
mNick 2009.03.08 13:42:32
@Burnator:
Egy szóval sem állítottam, hogy nem működik, csak nem tenném a nyakamat rá, hogy úgy működik, mint ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Mindegy, nem próbálom elmagyarázni, látom nem is sejted, mire gondolok. Szívemből kívánom, hogy saját autódon hasonló gány átalakítások ezreit csináld meg, és légy boldog vele! Én maradok annál a megoldásnál, hogy agyontanult, a gyakorlattal hadilábon álló tudományommal megkeresett kevés pénzből veszek olyan, hozzám hasonlóan agyontanult, a gyakorlattal hadilábon álló mérnökök által tervezett, gyárilag erős autót amilyet akarok.
Tényleg nem akarlak megsérteni, de a hozzászólásod hemzseg a helyesírási hibáktól, én a helyedben erre egy picit figyelnék, főleg ha vitába szállsz, mert így eléggé hiteltelennek tűnsz.