Regisztráció Blogot indítok
Adatok
4kereken

6 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Reggeli összefoglaló 2010.03.05 11:07:00
9:59: A társaság épp most reggelizik a hudiksvalli szállodában, Csikósék eleludtak egy kicsit, de hát ez több mint érthető a tegnapi események fényében. A finn kamionossal történt ütközés után pazar lazacvacsorában volt része a Domsjö Expressz tagjainak, a hudiksvalli magyaroknak és legfőképpen Z.…..
Tételezzük fel, hogy mindenki tudja azt, hogy a megkülönböztető jelzéseit használó járművet tilos megelőzni. Volt is már néhány véletlenül elkapott fotónk, amin épp a nem lassan haladó, villogó-szirénázó mentőt előzi egy mégkevésbé lassan, ellenben fokozottan…..
4kereken 2009.10.05 07:30:48
@vérengző kismalac: Egy kicsit tovább is illene gondolkodni kisröfi: ha te feküdnél - nem kívánom!!- mondjuk gerinctöréssel a 30-al "vánszorgó" mentőben, ami esetleg egy-egy idióta száguldozó miatt kénytelen vészfékezni, akkor valószínűleg átgondolnád a feljelentgetős ötletedet...
  „A kutas megmozdul, már látszik a keze, benne a fémesen csillogó pisztolycső: sosem gondoltam volna, hogy ennyire mély sötét tud lenni egy pisztoly közepe, ami egyébként is akkora, b..zd meg ezzel dinnyényi lukat lő a hasamba - villan még be.”…..
4kereken 2009.10.05 07:21:57
@BENZINKÚT: Kedves benzinkút!

A poszt korántsem a kutasokat támadnja, sokkal inkább a rendszerét, aminek egy újabb árnyoldalát osztottad meg velünk. Megérne egy cikket - ha tudsz/van kedved ebben segíteni, akkor a bukovics.krisztian@hidlap.net címen fel tudod venni velem a kapcsolatot. A kommentedben leírtak alapján az Autó-Motorba is mehetne az anyag - szerintem - egyeztetk Sz. Robival.
Kitartást a kutakon! (és csak azért is mosd le a szélvédőt:))
Teszt: Toyota IQ 1,0 VVT-i M/D Az IQ lehetne az ideális városi közlekedési eszköz: a Toyota igényesen összeszerelt minije rövidebb mint a „kispolszki”, elvileg négy embert is képes szállítani, keveset fogyaszt. Mindeközben semmiről nem kell lemondani, mi több,…..
Teszt: Audi Q5 2.0 TDI quattro A nagytestvér Q7-esnél sokkal emberibb léptékű, mégis tekintélyt parancsoló a Q5-ös, amiben már nem nézik az embert gyanús ügyleteket folytató üzletembernek, de azért kellő tiszteletet tanúsítanak iránta. Az Audi némi késéssel indított…..
Teszt: Hyundai iX55  Az elmúlt években a koreai gyártók szép lassan szinte valamennyi kategóriában felnőttek az európai és japán konkurensekhez, mi több, időnként képesek mércét állítani egy-egy autójukkal. A Hyundai iX55 ugyan nem veszélyezteti az X5-öst és Q7-est,…..
Teszt: Toyota Avensis 2,2 Premium Az Avensis nem az én autóm – legalábbis nem most, harminc évesen. De ha tesztautónkat valaki meghitelezné nekem előre, és eldugná egy garázsba, akkor úgy húsz év múlva minden további nélkül megvenném.  Függetlenül attól, hogy…..
 Teszt: Renault Laguna coupé 3,5 V6  Legutóbb francia Gran Tourismo az azóta már modellfrissített Peugeot 407 coupé formájában járt nálunk. A Renault túrakupéja sok mindenben emlékeztet rá, a legdominánsabb közös tulajdonságuk az, hogy a franciák bizony tudnak nagy…..
  Érint is a dolog, meg nem is: családomban csak sárga környezetvédelmi plakettes autók vannak, de szinte sose megyünk a Hungária-gyűrűn belülre velük, ha igen, csak azért, mert kicsit talán gyorsabb. De ez a rendelet kiverte a biztosítékot. Utánaeredtem, amatőr módszerrel…..
4kereken 2009.03.04 09:49:00
Tisztelt Zsolt!

Én az Ön helyében leszedném a rendszámos táblázatot, mert az illetékes hivatalnokok ahelyett, hogy a valódi problémával foglalkoznának, biztos hogy az adatvédelmi jogokra hivatkozva
b@szogatni fogják a leközölt járműazonosítók miatt.

A cikkel kapcsolatban:
Sajnos nem ez az egyetlen hasonló dolog, maximálisan igaza van nem csak "illetékeselvtársak" működésével, de a zöldek tevékenységével kapcsolatban is. Én például Esztergomból Budapestre kb. másfél órás autózással tudok eljutni - 50 kilométer az egész. A 10-es úton gyakorlatilag nem lehet közlekedni, az új út tervei több mint 15 éve készülnek, de a Levegő Munkacsoport sikerrel torpedózza a projektet - Lukács Andrást szívesen költöztetném Pilisvörösvárra, a főutcára...

(Persze, értem a lelkesedését, elvégre a Levegő Munkacsoport szép állami támogatásokat tesz zsebre - több tíz millió forintokat - és a mindenkori kormánynak könnyebb rájuk mutogatni, hogy "lám-lám, miattuk nem tudjuk megépíteni az utat, mint bevallani, hogy erre /sem/ jut zsé.