Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bdsm

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Suttyomban készítették angol betegek a Ray Mallock Racingnél, vállalva a Nissan haragját, mely azonnal teljes mellszélességű támogatássá változott, amint kiderült, hogy ez a furcsa izé bizony képes porba döngölni a szupersportautók krémjét is akár. A Juke R szabad utat kapott.…..
A főcím két új helyszínnel kecsegteti a komplex történetszálak miatt amúgy is a kétségbeesés szélére sodort alkalmi nézőket - ez az a sorozat, amibe tényleg nem lehet menet közben beszállni, mert nem fogunk érteni belőle semmit. Qarth és Harrenhal a két új makett mellesleg,…..
Belsőség Ezt mi betiltanánk! 2011.07.20 06:00:00
Milyen autó lenne, amit mi tervezünk? Betiltanánk minden felesleges vackot, ami csak bosszúságot okoz és köteleznénk a gyártókat néhány dologra. Sértegetésig menő vita alakult ki. Mai cikkünk blogposztja...
bdsm 2011.07.20 12:51:53
Hehe mernokok keszitsenek autot es egyeb bla-bla. Nem tudom de sztem a legtobb filing faktor nem a mernokok okan kerul a gepjarmube. En is hasonloan gondolkodom de nem kergetem azt az almot hogy ettol szebb es egyszerubb volna az autozas. Tegnap neztem meg az NG-n a veyron kesziteserol szolo dokumentumfilmet. No az mernoki munka. Nem filleres janosoknak keszitettek kompromisszumokkal teli autot. Ja es ha mernokok keszitik a kocsit akkor nem probautat adnak hanem ott a nyomatekgorbe... Igenis lehet belole motort valasztani (hozzaertessel) es nem szukseges utana tesztutakra pazarolni az idot hogy a marketinges bla-bla-t benyelje az ember. A cikk sztem hoborgessel egyenerteku pont olyan emberektol akit a mernok faktor a legkevesbe sem erdekel egy autoban. (gyk otthon ganyoljak hozzaertes nelkul az autoikat, es mielott barki rosszat mondd en vallalom nem ertek hozza es vallalom hogy szervizbe viszem hisz autoszerelo mellett nottem fel es nem hiszem hogy mert veszek 2db szerszamot a madaras tecsoban mar ertek hozza. Az sem a hozazaertes jele hogy tudom-e nyomni a gazpedalt vagy sem. Gyk erre egy feltegla is kepes es eleg megnezni a nagyobb autosmagazinokat (meg veletlen sem a totalcarra gondolok) hanem pl a fifth gear-t ahol a csavo 20-30 ev versenytapasztalataval birva tolja neki a 400-600 LE-s kocsiknak hogy nem a megveteltol tudok mit kezdeni ennyi erovel.) Egy peldat kiragadnek a "cikkbol" a kodlampat/kodfenyzart. Ha szenzorra biznanak ahogy a cikkiro szeretne ugyanugy elromlana hisz elektonika. Azert a fantaziajara bizom hogy milyen is amikor egy hirtelen zaporban az olomszinu eg mellett az elottem halado pistyakolo auto lampaja mar 50 m-re sem latszik ne adj uristen ezust az auto igy az esofuggony amit a kocsi kelt teljesel eltakarja. Uzenem a kedves "szakinak" hogy a kodfenyzar atlatszik es ne rostellje felcsapni a kresz konyv latni es latszani szekciojat es ertelmezze ujra igy nehany rafutasos balesetet elkerulhet (a buntetes kevesebb mint az osszetort auto javittatasa). A heten 3x fordult ez velem elo az m6-m7 viszonylataban. Ez ennyire "ritka" esemeny. A veyron peldaja is jol mutatja hogy minden beszallito hazai volt es nem olcso kinai munkaval akartak a gazdasagot epiteni es nem azt sirtak hogy jajj miert venni x evente uj kocsit. Ez bakker a fogyasztoi tarsadalom ami lehet gaz a tekintetben hogy ujat "kell" venni de jo is hisz ezzel porog a gazdasag. Felteve ha termelsz es nem mindent behozol... De idehaza a penz a "szolgaltatasban" van. A termelest meghagyjuk masoknak inkabb ujsagot irunk, irodakat epitunk, facility managelkedunk, leasing cegeket hozunk letre vagy eppen autokat forgalmazunk csak termelni ne kelljen mert a piszok a korom alatt nagyon feszit ;o) Oszt utana sirunk hogy a vasarlasok kiviszik az orszagbol a zs-t.
Sokszor téma itt a blogon a közlekedés autópályán. Tothos összegyűjtött néhány, a sztrádák használatával kapcsolatos általános, ugyanakkor fontos tanácsot. Nemcsak a KRESZ betartásáról van itt szó, hanem olyan játékszabályokról, amelyek betartásával talán kevésbé…..
bdsm 2011.06.28 23:13:54
Az elmult 4 ev minden munkanapjan autopalyan 150 km-t toltam le es azert megtapasztaltam nehany dolgot. (ugy kb 220.000 km) Ertem en hogy kresz de azert sajna nem mentseg a hulyeseg ellen hogy szabalyosan kozlekedem. Ott van pl a jobbratartas. Alapvetoen egyetertek vele tenyleg ha lehet huzodjunk le jobbra. DE NEM 180-200-zal cikazunk konyorgom!!!! Mondhatnek cegneveket hisz ilyet cegautokkal csinalnak napi szinten 3 savon keresztben es meg van gyozodve hogy szabalyos... aha... csakhogy egyszerre nem valthat 3-4 savot. A masik hogy igen kevesen gondoljak hogy ha hatraneznek mert a belsobe mennenek,hogy jobbrol haturol valaki keresztbe driftel 170-nel... A masik amit a jobbra tartas ellen mondok az az hogy en megyek 140-nel es a szelso savban elottem Jozsi bacsi a muzukival 110-zel... 4 ev alatt meg senki nem gondolta hogy ha valaki nem a belsoben megy az gyorsabb lehet tole. Jon a bevagas en meg satuzok mogotte. Azt mar nem is emlitem hogy pl penteken az m7-esen jatszhatod te a jobbratartast max azt ered el hogy az eletben nem engednek vissza... Ellenben rengeteged szaz meterekkel huzodnak be a kamion ele hogy neki ne kelljen lassitania es aki mogotte jon gyorsabban az kenodik o fekez es o gyorsit ki igy az o uzamanyaga fogy. Aztan 200 meterekre egymast koveto kamion kozt sem huzodnak ki (nem kell ide 19 km sem) hogy elengedjek a feltorlodott autokat mogotte... Es igy kezdodik a sorok krealasa a belso savban.... Nem egyszer igy mentem a rokkant auto mogott boduletes 110-zel... Mondom kivarom szabalyos egye fene... a sokadik kamion utan amikor mar 3.-4. alkalomal elozhettem volna meg ha lehuzodott volna mar tenyleg merges voltam... De nem elozok jobbrol nem vagyok en taho. Aztan vegre lehuzodik es elkezdi tolni neki. A vegen 170-nel hagytam le az addig 110-zel macikazo rokkant jarmuvet. Es ez meg aznap 3x ismetlodott meg a Balaton fele...