Adatok
Toto26
0 bejegyzést írt és 43 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Zoltántól kaptunk egy levelet, amit ő már 6 héttel ezelőtt elküldött a X. kerületi Önkormányzatnak és azóta sem kapott rá választ. Ezért most elküldte nekünk is és két internetes újságnak is, bízván abban, hogy esetleg történik valami a nyilvánosság bevonásával. Bár a…..
Nem olyan rég egy olyan helyről tettem ki posztot, ahol értelmetlenül tettek fizetőssé egy részt, simán lehúzási szándékkal. Vin most ennek az ellentétét küldte el, a leveléhez a hatás kedvéért egy elég meggyőző videót is csatolt. A helyszín a sokat emlegetett BAH…..
Sajnálatos módon számtalan helyen olvasni nem gyalogátkelőhelyen (és rendkívül sajnálatos módon kijelölt és védett gyalogátkelőhelyek esetében is) történt gázolások esetében, hogy a gyalogosok neveletlenek, mit képzelnek magukról, szegény gépjárművezető, hogy fogja…..
Jól a délután végére csúszott a mai poszt megjelenése, de ha minden jól megy, akkor megéri, hogy most várnotok kellett egy kicsit, többet egyelőre nem árulok el... De akkor jöjjön is a lényeg: Lionking olyat élt meg, ami itt a blogon is visszatérő probléma és sajnos számos…..
A kürtöt legtöbbször akkor szokás használni, amikor egyébként valódi oka nincsen, amolyan anyázáspótlónak. Norbert csak egy koccanást akart megelőzni a dudálással, cserébe kapott hideget-meleget a sértődött sofőrtől és párjától.A mai napon (nov. 16.) történt meg velem,…..
Toto26
2010.11.19 09:57:50
@Franky250:
Pont ugyan ezt írtam pár kommentel feljebb.
@newtehen:
"(amúgy a valódi ok szerintem az, hogy így legyen hely közted, és a mögötted jövő kocsi közt, ha abba belerongyol valaki hátulról, ne törjön össze Téged is. Bár nem csodálkoznék az előző verzión sem. :-D) "
Ha ez az ok, akkor elég rosszul csinálják, ugyanis mint ahogy azt korábban írtam, ha eljátssza ezt velem egymás után 2x, akkor utána már teljesen ráállok, és amikor újra előrecsorog, akkor egész normálisan fogunk állni.
Aztán amikor nem csorognak előre, csak szimplán 5m-re áll meg a vonaltól, arra hivatkozva, hogy nem akarja kitekerni a nyakát ahhoz hogy lássa a lámpát, na az ilyenek előbb utóbb egy „hurkos” lámpánál jól megszívják. A múltkor is fél órát várakozott egy ilyen észlény, mert nem állt rá a hurokra, majd megunta és átment a piroson…..
Pont ugyan ezt írtam pár kommentel feljebb.
@newtehen:
"(amúgy a valódi ok szerintem az, hogy így legyen hely közted, és a mögötted jövő kocsi közt, ha abba belerongyol valaki hátulról, ne törjön össze Téged is. Bár nem csodálkoznék az előző verzión sem. :-D) "
Ha ez az ok, akkor elég rosszul csinálják, ugyanis mint ahogy azt korábban írtam, ha eljátssza ezt velem egymás után 2x, akkor utána már teljesen ráállok, és amikor újra előrecsorog, akkor egész normálisan fogunk állni.
Aztán amikor nem csorognak előre, csak szimplán 5m-re áll meg a vonaltól, arra hivatkozva, hogy nem akarja kitekerni a nyakát ahhoz hogy lássa a lámpát, na az ilyenek előbb utóbb egy „hurkos” lámpánál jól megszívják. A múltkor is fél órát várakozott egy ilyen észlény, mert nem állt rá a hurokra, majd megunta és átment a piroson…..
Én is tapasztaltam már, hogy a kétkerekűek ott mennek, ahol épp látnak annyi rést, hogy elférjenek. Ez talán fokozottan igaz azóta, mióta álló kocsisorok között előremehetnek, mert egyesek szeretik a szabadabb szabályokat még szabadabban értelmezni. Zsolt rendszerint a szűk…..
Jánosnak be kell bizonyítania, hogy autója csomagtartóját bekapcsolt riasztó mellett is ki lehet nyitni, különben egyáltalán nem foglalkoznak a Szlovéniában ellopott táskájával:Idény nyáron autóval Szlovéniában voltunk ahol autós kirándulás közben megálltunk…..
Engem tegnap munkába indulás után egy perccel egy régi fehér merci majdnem oldalba kapott balaról jobbkezes kereszteződésben, még szerencse, hogy balra is szoktam nézni, ilyen helyen is, pont az ilyenek miatt. A sofőr mentségére legyen mondva, hogy miközben elhaladt előttem, intett…..
Zsófi otthagyta a CIB-et, mert a még az IEB-nél szerzett Visa Electron kártyája egyszercsak nem működött tovább online:Update 07.13: Kedves Homar, most hivott a bank es bocsanatot kert es visszaallitotta az internetes hasznalatot. Nagyon vicces ez a bank... koszonom homar a segitseget!…..
Ebben a topicban lehetőséget biztosítunk, hogy javasoljatok nekünk zebrákat. Fontos, hogy csak azok a gyalogátkelőhelyek játszanak, ahol egyértelmű, hogy mi a szitu. Bokorral, parkoló autókkal kitakart zebrákhoz - egyelőre - nem megyünk. A későbbiek folyamán majd megpróbálunk…..
Nem tudom, hogy így két hét után mennyi esély van arra, hogy megtaláljunk egy cserbenhagyót, aki kishíján megölte levélírónkat a gyermekével együtt. Márta azért rajtunk keresztül is tesz egy próbát. Az biztos, hogy megérdemelné az ilyen mocsok, hogy elkapják és hűvösre…..
Toto26
2010.01.16 11:24:26
@zed911:
"Ha pl belső sávból kifelé sorolok még a kettővel mellettem lévő sávban is figyelem a parasztot aki meg épp balra sorolna.
Persze azt nemtudja, hogy bentről kifelé elsőbbségem van, csak néz meg anyázik sokszor...
"
KRESZ könyvben ábrával is magyarázva van:
Ha egymáshoz viszonyítva egyik sincs előrréb, és egyszerre kezdenék meg a forgalmisáv-változtatást, akkor a jobbra eső forgalmi sávban haladó számára kell a továbbhaladást lehetővé tenni.
Ezért anyázott!!
Lapozd át a KRESZ könyvet, és nézd meg az ábrát!
"Ha pl belső sávból kifelé sorolok még a kettővel mellettem lévő sávban is figyelem a parasztot aki meg épp balra sorolna.
Persze azt nemtudja, hogy bentről kifelé elsőbbségem van, csak néz meg anyázik sokszor...
"
KRESZ könyvben ábrával is magyarázva van:
Ha egymáshoz viszonyítva egyik sincs előrréb, és egyszerre kezdenék meg a forgalmisáv-változtatást, akkor a jobbra eső forgalmi sávban haladó számára kell a továbbhaladást lehetővé tenni.
Ezért anyázott!!
Lapozd át a KRESZ könyvet, és nézd meg az ábrát!
Toto26
2010.01.16 12:51:07
Azt már jól megmondtátok sokszor, hogy aki Budapestesn kerékpárral közlekedik, mint ahogy Taligamajom is, az nem lehet sikeres ember. Neki az utóbbi években nem voltak olyan rossz tapasztalatai, mint amik itt a blogon is rendszeresen olvashatók, de egy zombi taxis mindezt most pótolta.…..
-Mondta egy rendőr olvasónknak akinek autóját egy BKV busz törte össze. A buszvezető először észre sem vette, hogy kanyarodás közben (az ívet levágva) összezúzta a Passatot. Olvasónk rádudált, a vezető leszállt a buszról, majd azzal vádolta meg az autóst, hogy Ő ment bele.…..
Rengeteg motoros sztorink volt már idén amióta kitavaszodott, a motorizálatlan kétkerekűekről viszont valahogy kevesebb szó esett, pedig Bandi is a megmondhatója, hogy velük kapcsolatban is történnek mindenféle kalandok. Azt tudjuk, hogy nagyon sok helyen nem túl jó minőségűek a…..
Az esetek többségében elég egyértelmű a helyzet olyankor, amikor egy autóba hátulról szalad bele a mögötte jövő, követési távolság be nem tartása. Jelen helyzetben is ez a sanszos, mert az elöl hirtelen fékező nő még csak nem is ok nélkül állt meg. Névtelen levélírónk…..
Ismét egy sietős kisáruszállító lelki világába pillanthattok bele Gábor segítségével. Biztos jó környezetben nevelkedett emberünk, mert kitartóan és nagyon ügyesen fejezte ki gondolatait nemzetközileg is érthető módon. Szerintetek mennyire volt jogos a felháborodása?
A…..
Toto26
2009.05.08 13:26:36
@Zsola777:
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza.
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza.
Toto26
2009.05.08 13:46:27
Toto minden bizonnyal rendelkezik némi önkritikával is, hisz a címet egy az egyben a nekünk küldött leveléből emeltem át. Azt tudjuk, hogy csúnya vége is lehet annak, amikor két nő kerül egymással szembe, mert olyankor a tündibündi hölgyek pillanatok alatt sárkánnyá tudnak…..
Toto26
2009.04.23 14:49:39
@Lunitari: A táblák elhelyezkedése miatt gondolom, hogy lehetett igazság abban, hogy elsőbbsége van. Szigorúan vett KRESZ szerint persze! A táblák rosszul vannak kirakva.
Toto26
2009.04.23 16:05:11
@AtoszMester:
Már százszor leírtam, hogy az öreg nőcinek nem kellett lejtőn visszatolatni. Sík terepen állt. A posztban nincs leírva, de az ábra mutatja.
Egyébként mivel pont azt írjátok hogy a nők nem tudnak tolatni, sőt elindulni sem, abból következik, hogy ha férfi jön velem szemben, az lehet hogy emiatt visszatolatott volna, mert hogy a libának ez úgy sem sikerülne.
+ a nők szerintem alattomosabbak a nőtársaikkal szemben. Nem hiszem hogy egy férfival is ezt csinálta volna.
Már százszor leírtam, hogy az öreg nőcinek nem kellett lejtőn visszatolatni. Sík terepen állt. A posztban nincs leírva, de az ábra mutatja.
Egyébként mivel pont azt írjátok hogy a nők nem tudnak tolatni, sőt elindulni sem, abból következik, hogy ha férfi jön velem szemben, az lehet hogy emiatt visszatolatott volna, mert hogy a libának ez úgy sem sikerülne.
+ a nők szerintem alattomosabbak a nőtársaikkal szemben. Nem hiszem hogy egy férfival is ezt csinálta volna.
Gábor nemrégiben izgalmas közlekedési szituáció résztvevője volt és úgy gondolja, a gyakorlat és az elmélet nem egészen fedte egymást ebben az estben. A mellékelt ábra mutatja a helyzetet. Levélírónk fel is teszi a kérdést, vajon mi a szabályos megoldás?
A héten történt a…..
Toto26
2009.02.24 12:14:59
Toto26
2009.02.24 12:16:05
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ha áll a sor a balra kanyarodóban, akkor sajnos muszáj szinte állóra fékezni és úgy átmenni azon a részen. Engem emiatt még sosem dudáltak le!
A másik irányból, a pedig nincs probléma, a gyalogos tábla jól látható, a sebesség sem lehet nagy, ugyanis egyrészt rengetegszer van traffipax és általában betartják a határokat, másrészt pedig sosem lehet tudni, hogy ki surran át még előttünk a vasúti átjáróhoz + sokaknak kilóg a hátulja és emiatt az útszűkület miatt is vissza kell venni a tempóból.
Szóval a probléma nem az, hogy nem veszik észre az autósok a zebrát, hanem az hogy leszarják!!! Amikor jól belátható minden, akkor is a gyalogosok fél órát állnak a zebra szélénél, hogy végre átengedjék őket.
Pedig a szélső sáv mellett álló gyalogost a külső sávban lévő autós tutira látja!!
Sajnos a Gyömröi úti zebrákkal szimplán az a probléma, hogy nem érdekli az autósokat hogy ott van. Majd amikor kapunk jó kis nyomkodós lámpákat, és az eddigi 1 lámpa helyett 3x kell majd megállni, akkor talán majd elgondolkoznak a dolgon.
Ja és arról nem is beszélve, hogy az autósok mit művelnek ott minden nap egymással!!
Egyenesen menő sávból átmenni a vasúti átjárón, hogy nehogy be kelljen állnia azok közé, akik már 10perce ott várakoznak.
Ha még mindig piros a vasúti átjáró lámpája, akkor pedig úgy is be lehet kerülni a sor elejére, hogy a szembesávon keresztül odaállnak. És még sorolhatnám.... Mindkét irányból, és mindkét oldalról jönnek a szabálytalan, sor elejére furakodó xxxxxxx.
Létezik egy terv egy ottani mini különszintű csomópontról! Talán 20 év múlva megépül!
Addig is piros keretes zebrákat a vaksik részére!!