Adatok
Tothos72
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kifejezetten szerény nevű olvasónk, Claudius_az_Isten küldte be nekünk az alábbi sztorit egy negatív élményének hatására, pontokba szedve azt is leírja, hogy nekünk, autósoknak mire kell jobban odafigyelnünk, hogy béke legyen és szeretet, no meg hogy elkerüljük a baleseteket.…..
Az előző bérlő tartozása miatt következő ügyfelét kikötő szolgáltatónál is rosszabb, ha a szolgálató azt sem tudja, ki kötögeti hova és miért a világot jelentő sávszélességet: Ezeket a sorokat ezért írom, hogy aki esetleg nem tudná, hogy a Fibernet milyen szar cég az…..
Annak ellenére, hogy feltalálták egy ideje a headset-et meg a hiangosítót, TG azt vette észre, hogy egy rakás ember kézből telefonál vezetés közben. Akárki akármit mond, ez nem csak azért veszélyes, mert eltereli a figyelmet, hanem mert egy esetlegesen balesetet is könnyebb úgy…..
Tothos rövidke posztjában arra keresi a választ, hogy mért nem lehet egy kis sáv rendezgetéssel megreformálni a közlekedést. Ti mit gondoltok, jó ötletet adott levélírónk, vagy a jelenlegi helyzet a lehető legjobb verzió? Az M3-on az M0 után befelé a sávok helyzete a következő:…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egyrészt szerintem MINDEN balesetért a motoros a felelős. Neki tudnia kell hogy sérülékeny, figyeljen oda, ne menjen gyorsan, nm ő az utak királya.
Ugyanakkor az autósoknak is vigyázni kéne rájuk. Jó példa az előrecsorgás: ha áll a sor és úgy megy előre, akkor ne húzzam már rá a kormányt, amikor éppen 3 m-t előregurulunk. Másrészt viszont a motoros meg ne menjen el 2 sor autó között amikor a sor 60-al megy (mint azt teszik minden reggel az M3 bevezetőn).