Adatok
Macko64
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Soha nem volt motoroscipőm. Kesztyű? Az kell. Dzseki? Hogyne, alap. A bukósisakot nem is említem, mert az még kötelező is. Az évek során lett a bőr mellé Cordura dzsekim, gyári dzsekim, nagyon meleg kesztyűm, nyári kesztyűm, szél elleni partedlim, szél elleni, kámzsával kombinált…..
Olvasónk és egyben autóm megvásárlója totálkárosra törte a Subaru Forestert. Ennek a történetét meséli el, okulásképp mindazoknak, akik azt hiszeik, nekik mindent lehet. Kapnak a belső sávban szöttyögők is. Az ominózus napot megelőző három éjszaka igen rövid volt, a…..
Macko64
2009.10.21 23:38:28
@Ratnet: Pedig vissza lehet, egyszerű vezetéstechnika. Amivel alapvetően mindenkinek tisztában kellene lenni, aki volán mögé ül.
Macko64
2009.10.21 23:40:42
@HattoriHanzo: Itt nem bökött senki senkit...
A helyzet pedig szerintem védhető lett volna. Persze innen nem lehet biztosat állítani, de hasznos lenne, ha legalább elvben tisztában lenne az autóvezetők többsége azzal, mit kell tennie ilyen helyzetben.
A helyzet pedig szerintem védhető lett volna. Persze innen nem lehet biztosat állítani, de hasznos lenne, ha legalább elvben tisztában lenne az autóvezetők többsége azzal, mit kell tennie ilyen helyzetben.
Macko64
2009.10.21 23:44:38
@Fischer: Itt a baj. Érted az egészet, mégsem ugrik be automatikusan a helyes válasz. Sőt, ha túlkormányzott autónál gázt adsz, éppen az egyensúlyi helyzetet nem tudod visszanyerni. Fenntartod a túlkormányzottságot, azaz driftelsz. Csak nem biztos, hogy egy ilyen helyzetben ez a cél...
Nem húzom tovább. Szóval ha túlkormányzott az autó, ennek oka a tapadásvesztés a hátsó kerekeken. Nyilván ellenkormányzok, azonban a leggyorsabban visszanyerni a hátsó tapadást a hosszirányú erők megszüntetésével lehet. Ezt egyféleképpen érhetem el: KUPLUNG.
Ha nincs (nem tudom, a Foresterben van-e), akkor pech... Na ezért nem veszünk automata autót! :o)))
Nem húzom tovább. Szóval ha túlkormányzott az autó, ennek oka a tapadásvesztés a hátsó kerekeken. Nyilván ellenkormányzok, azonban a leggyorsabban visszanyerni a hátsó tapadást a hosszirányú erők megszüntetésével lehet. Ezt egyféleképpen érhetem el: KUPLUNG.
Ha nincs (nem tudom, a Foresterben van-e), akkor pech... Na ezért nem veszünk automata autót! :o)))
Mit tegyen a motoros, ha szerelni kéne, de nem egy profi műhely áll a kert végében? Kopogtasson barátoknál, vigye szakműhelybe, vagy álljon neki a konyha padlóján?Annyi egyszerű munka van, amihez éppen csak fel kéne emelni a gépet, de nincs hol és nincs mivel. A megfelelő…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
addig jó, amíg nem a saját károdon tanulod meg, milyen baromi könnyen sérül a boka, és milyen iszonyat nehezen gyógyul.
A bakancsaid védelmi szintje motoron egyenlő a nullával, a motoros cipőké meg még annál is kevesebb.
Ezt tudomásul kell venni.
Én 7 éve vettem 100 ezerért Daytona csizmát. Azóta nagyjából 150 ezer kilométert megtettem vele, még mindig nem ázott be soha és két alkalommal úszta meg biztosan neki köszönhetően a bokám.
Szóval nagyon szubjektív, mi a drága és mi nem...
Üdv: Macko