Regisztráció Blogot indítok
Adatok
fegyorgy (törölt)

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.Direktlinket a letöltéshez itt talál...
A Frankfurti Autószalonra készült el annak idején (1980) ez a teljesen gyárinak mondott E23 Touring (mert a BMW-sek ugyanolyan idegrángást kapnak, ha lekombizzák a touringot, mint a mercisek). Párjával együtt mindösszesen két darab pontosan ilyen autó létezik a világon, 735i-ből…..
Belsőség Kaszálunk és védünk? 2010.10.08 06:49:15
Egymilliárd forint. Az objektív felelősség elvének bevezetése óta közigazgatási bírságokból ekkora bevételhez jut a rendőrség – havonta. Vélemények az azonos című írásunkról...
Belsőség Pontosan ma… 2010.07.14 05:23:00
…vagyunk tízévesek. Nézzék, ez volt első cikkünk, ekkor indult el az, amiből mára az önök Totalcarja lett. Tíz év nagy idő ebben a szakmában, ez alatt tucatnyi lap született és szűnt meg végleg, de a mi hangyamunkánk nem volt hiábavaló. Tán ezért is sikerült minden…..
Nyakig bemásztunk a BMW új szélcsatornájába. Fúj meleget is, hideget is, mint egy jó hajszárító - így Afrikától Alaszkáig le tudják szimulálni az időjárást Münchenben. Vélemények az azonos című írásunkról...
fegyorgy (törölt) 2010.05.31 10:36:50
@Marven:
Csatlakozom. Nem tetszik a stílus...
w Próbálj meg lazítani 2010.01.04 08:00:00
Köszöntöm a nemzettestet, legyen szíves leülni, elhelyezkedni, szusszanni, fingani egy másnaposat maga alá. Na, itt a kétezertíz, mit szól hozzá? Szokás ilyenkor fogadalmat tenni, bár attól tartok, hogy ez a hagyomány visszaszorult a bejglizabálás és a részegeskedés mögé,…..
fegyorgy (törölt) 2010.01.04 17:47:29
Belsőség Húsz év trágyadombja 2009.08.28 07:00:00
Akárhogy is nézzük, a szerkesztőségben én kezdtem legkorábban az autótesztelést, pontosan húsz éve. Bizony furcsa látni, hogy azoknak az autóknak a többsége, amiknek pezsgős-puccos-sokcsillagos szállodás bemutatóján ott voltam egykor, mára csoffadt ócskasággá degradálódott.…..
fegyorgy (törölt) 2009.08.29 21:08:51
@Balázs Viktor:
Kedves Balázs Viktor! Érdeklődöm, hogy hova teszik még írni, mert it a TC-n nagyon keveset tudok Öntől olvasni. Ugye nem titok?
Tévedtem. Tudják, még a múltkor. Hogy is fogalmazzak pontosabban – előre ittam a medve bőrére. Akkor azt írtam, hogy kicseréltük Erában a kuplungszerkezetet, -tárcsát, -kinyomócsapágyat, és ezzel meg is szűnt a dobálás, ami kezdett az agyamra menni. Hát egy…..
fegyorgy (törölt) 2009.07.19 11:35:10
Blablablabla nemtudommiatakarsz, az én BMW-m kettőötvenet nyom és már hétszázezer van benne generál nélkül .......... a sok suzukis hülyegyerek .......... dögöljön meg minden biciglis .......... nem t'om miért kell lenézni az Astrát .......... minden BMW-s buzi…..
fegyorgy (törölt) 2009.04.15 21:33:27
Tudom mi van, Zsolt. Végigolvastad az „F Astrás visszavág” c. cikk kommentjeit. Én is baz, pedig nem szoktam, de most vitt a szöveg. Nem szoktam kommentet fűzni a cikkekhez, tán ez a második. Az elsőben valami olyasmit írtam, hogy már csak a Csikós meg a Winkler miatt olvasom a TC-t. Ezt azóta megbántam, és tudod miért? Mert megvettem a papír újságokat: Autó Magazin, Auto Bild, Autó Piac, Autó 2, Autó-Motor. Az Autó Magazin pl. olyan szar volt, hogy nem hittem a szememnek. Azt mondja az újonnan kinevezett főszerkesztő, hogy „magyarország egyetlen prémium autós magazinja”. Azért prémium, mert 700 Ft? Talán csak az Autó-Motor és az Auto Bild élvezhető, az utóbb leginkább azért, mert egy az egyben átvett német termék. Szóval megbántam, hogy lehúztam a Totalcart, mert messze a legélvezetesebb médium autós témában. Persze nekem is fájt, hogy elment a Bazsó, de itt vagy helyette pl. te, Zsolt. És igenis írjatok úgy, ahogy eddig. Winkler pl. rendre megírja a közlekedésről azt, amit én is gondolok, de belőlem nem jönne ilyen jól elő – ezért nem én írom az újságot. Amit itt ír pl. ez a davidson gyerek másodikként (hadd személyeskedjem kicsit) az egyszerűen nem lehet mérvadó. Tényleg rengeteg fasz komment jön – erről szól a cikked ugye – de szerintem ők csak az unatkozó kisebbség, akik nélkül nincs is net. Rengeteg műélvező van, mint én is, akik nem irogatnak a cikked mondataihoz hasonlókat, viszont csendben szeretik a cikkeiteket. Figyelj, én nem is tudom, hogy mit és miért írtam, valszeg az van, hogy megint eltaláltátok amit gondoltam: nekem is rossz kedvem lett az F Astrás kommentektől, a személyeskedésektől, a lózungoktól. Kitartás. Legyetek bátrak, függetlenek, úttörők.
Tekintsünk most el attól a belső vívódástól, ami ahhoz vezetett, hogy ez legyen a mindennapi autóm. Az azóta eltelt három év alatt nem egyszer megbántam, de tán még többször virtuálisan hátba veregettem magam, hogy nem ugrottam bele valamibe, amit sokkal jobban szerettem volna,…..
Életem legszürreálisabb sajtóbemutatóján valamikor 1995 júniusában vettem részt, az akkor még önnön tulajdonában levő Rolls-Royce jóvoltából. Szó sem volt még BMW-technikáról, a Rolls-Royce-ok és a Bentleyk ugyanúgy néztek ki, és mindet a régesrégi 6,75 literes, V8-as…..