Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Áki501

0 bejegyzést írt és 37 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  Újabb két hét telt el, mikor azon kapta magát, hogy körbe-körbe járkál a garázsban, pucolgatja a szerszámokat, fölöslegesen megzsírozza a krokodilemelőt, kézbe veszi a hidegvágót, és hosszú percekig rugdal ide-oda a padlón egy szakadt porvédő gumit. Rá kellett…..
Áki501 2009.03.18 20:25:28
@Jetfighter:

Ha a nagyteljesítményű autótulajok normálisan betartanák a sebbességhatárokat, és a kresz szabályait legalább akkor,amikor mást nem veszélyeztetnek vele,akkor nem lenne semmi gond. A gond ot kezdődik,mikor egyes nagyteljesítményű autósok nem bírják kivárni a sorukat a lámpánál,esetleg előzésnél,és így komolyan veszélyeztetik a többi autóst. Főleg azokat persze akik ijedősebbek és nem olyan nyugodt és tapasztalt vezetők.
Ha viszonylag kúltúráltan közlekedne a többség,akkor nem érdekelne engem sem,hogy egy bmw elszáguldott mellettem!
Viszont mivel suzukim van,ezért nyilván mindenki meg akar előzni,mert ugye hát a suzuki az egy nagy rakás ... Viszont a gond az ,hogy én is betartom a szabályokat, és mindig haladok a forgalommal,senkit sem zavarva és veszélyeztetve.Viszont elég sok bmw-s hülyegyerek (a többség bmw-s,a többiektől elnézést), még mutogat is,de nem tudni miért,valószínű ennyire futja az IQ. Ha menni akar és tud,akkor előzzön és kész.Nincs vele gond,és nem lesz kisebbségi komplexusom,mert sokszor a munkán jár az eszem és haladok a forgalommal,de rendszerint nem sokig,mert mindig felbasznak ezek az idióták.
A lényeg,hogy nyilván elég kevesen vennének suzukit,ha legalább 2x annyi pénzük lenne autóra, legalábbis én nem,és aki igen az csak a márka mellet kampányol.Én is szivesen vennék bmw-t,de golfot is, viszont használtan nem bízom a kereskedőkben,egyikben sem.Ebben a kategóriában már apróságnál is röpködnek a 10 ezresek, és ha nincs rá büdzsé akkor marad az olcsóbb.Kiskategóriában pedig igénytelen és aki megveszi se várjon igényességet tőle,mert csak egy közlekedési tárgy!Aki szeretni akar egy kocsit annak ez nem való, az vegyen egy számára különlegeset és bütykölgesse.Ha tehetném én vennék egy ilyet a suzuki mellé.De ha tehetném nem lenne suzukim sem. A kereskedő,akitől vettem a verdát, egy ismerős volt (bár kicsit átvert,mert ugye üzletben nincs barátság).
Ha valaki közlekedési eszközt keres, és egy egyszerű tárgynak tekinti,akkor egy megbízható kisautó, és a lényeg hogy olcsó hozzá minden,és könnyen beszerezhető bármi. Nekem csak közlekedni kell,munkába járni,és városba rohangálni. Viszont ennek már kényelmes ülései vannak,és 500 km-t is kibirok benne,de nyilván nem pihentető.A könyöktámasz pedig kifejezetten pihentető benne,bár nem gyári extra,de kell bele!A biztonságérzetet egy kartondobozhoz hasonlítanám, (2003-as) így családdal és pici babával én is inkább vennék golfot,viszont ebben nem segít a jelenlegi gazdasági helyzet,mert örülök,ha ez alattam marad.
Tehát aki a luxust, vagy akár a pihentető autózást keresi az ne 2,5 misit szánjon rá.Munkaeszköznek,vagyis igáslónak megfelel, és nem ad annyival többet mint amennyibe egy golf kerül, és nem sorolnám egy kategóriába a kettőt.
Áki501 2009.03.19 22:08:59
@Jetfighter:
Ha valakinek már csak nagy autóban áll fel...
Egyébként a kis autóban az életveszélyes manőver,és előzgetés a tipikus hülyegyerek szindróma. Esetleg egyszerű cégautó.
Nyilván nem minden hülyegyereknek futja nagy bömösre,csak valami kisebbre.Ezek szeretik a civic-et is.Nem tudtam olyat találni a piacon használtan amit nem hajtottak volna szét.
Viszont a vezetéshez kaptam a jogsim mellé egy jó tanácsot.
Nekem még azt tanította apám,hogy nem akkor tudok jól vezetni ha tövig nyomom a gázt és csikorognak a kerekek, hanem akkor amikor ki tudom védeni mások hülyeségeit.
Sajna kocsit nem kaptam,csak ezt. A kocsit a saját pénzemből kellet kigazdálkodnom albérlet mellet kezdő mérnöki fizetésből egyedül,de megvettem.Erre futotta, egy 5 éves mi autónkra,de legalább megtanultam hogy itt a mai világban mennyit kell dolgozni ennyiért.
Ha ezt nézem igen,savanyú a szőlő.
Belsőség Ide jutottunk 2009.02.25 11:17:00
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem. Ez az új irány, ez a trend. Isa, por ës homou vogymuk. Oké, a lassan eltűnő WRC-ben is szekvenciális váltóval nyomják, de az egy más világ, egy más dimenzió. Jött ma a hír, itt a WRX STI AUTOMATIC.Kicsit szomorú…..
Áki501 2009.02.25 23:43:16
@Hrzrasn:
Azért érdekes hogy a DSG-ről már a tervező is megmondta,hogy túl drága, és inkább a 8 sebességes automatát fejlesztik.Lehet hogy drága lesz a szervízköltsége?
Mindenesetre a boxer és a szimmetrikus hajtáslánc kibaszott nagy filingje főleg kanyarban ismeretlen lesz az M3-ban, dsg ide vagy oda.
Áki501 2009.02.26 00:13:38
@Hrzrasn:
Az tény hogy ebben a kategóriában nem a fogyasztást fogja nézni aki megveszi.
az viszont szerintem még a 48e. Euro-t kicsengetőnek is furcsa lehetne ha a túl bonyolult,túl költségesen előállított és nem utolsósorban nehéz dsg váltót cserélni kellene, vagy egy csere árával felérő javítást igényelne.
Eddig kezdtem elhinni hogy a dsg egy jó fejlesztés és srtapabíró lehet.Bár ettől még lehetne csak Klaus Draeger nyilatkozata nem ezt sugallta.
A lényeg,hogy vérbeli sportos autóba nem kell dsg, pont azért mert ott szempont a súly, és a súlypont,ami nem előnye ennek a konstrukciónak.
Áki501 2009.02.26 00:30:16
@Rocko-:
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan!
Szerda délután küldte át TéZé az alábbi videót. A tárgyban mindössze ennyi állt: Erősen kéne. Hyundai. Először azt hittem, csak kissé megnyomta agyát a sok hibridautó és a céókettő, de miután megnéztem a videót, én is csak egy halk vazze-t nyögtem ki magamból. Uff, a…..
Ma megjött az Autocar legújabb száma, ránéztem, és kiesett a kezemből. Tesztelték ugyanis a Mégane Coupét ők is, csak nem dízelmotorral, mint mi, hanem kétliteres turbós benzinmotorral.Az eredmény: 2 és fél csillag. Szóval nem szerették túlzottan.Olvasom a szöveget,…..
Áki501 2009.02.04 00:43:04
@qualitaet: Ja és még valami!
"Addig meg semmilyen elsőségről nincs szó, csak egyedüliségről egy mibdenfajta előnyt és értelmet mellőző koncepcióban."
Ezzel Rácz Tamás szerintem vitatkozna.
"Az autógyártók a piaci verseny szellemében nemigen hagyják meglépni egymást semmilyen területen, csodák pedig viszonylag ritkán fordulnak elő, így a modern kétliteres dízelmotorok nagyjából hasonló nyomatékot, teljesítményt tudnak. A Subaru boxere így hát igazából természetesen nem jobb, mint bármelyik szabadon választott soros konkurens a mezőnyből – de nem is rosszabb. És ez nagy dicséret egy előzmények nélküli, önálló fejlesztésnek."
A teszt: totalcar.hu/tesztek/legacy20d/
Tehát nem tud nagyobb teljesítményt mint mások,de azért a súlypontról nem feledkezzünk meg boxerek esetében:
"Vagyis a Legacyt nagyon jó vezetni. Alacsony építése, remek súlyelosztása miatt nem félelmetesen gyorsan, hanem megnyugtatóan gyorsan képes letudni a kanyarokat, szinte semmi sem billentheti ki egyensúlyából. Nem, rosszul mondom: semmi sem lökheti ki egyensúlyából."
Áki501 2009.02.04 11:13:08
@qualitaet:

Ez tetszik!
"Oszt' miben volt első?!

A boxerben vagy a négykerék-hajtásban?"

Ahogy mondod!Egyszerre mindkettőben egy autóban, sorozatgyártásban.

Tudod a hibridhajtás technikája nem egyszerű, ezért sokan félnek tőle,meghát japán,szóval ha német szemellenzőt viselnék,nekem sem kéne.
Ahogy mondani szokták,ami késik,nem múlik. Most még csak néhány éve adnak komoly kedvezményeket az USA-ban is hibridek vásárlásakor,és már nálunk is. Szóval igaz,hogy sokaknak - és köztük vagyok én is - túl drága még egy hibrid,egy normál benzines,vagy diesel autóhoz képest,ezrét kevesebb is fogy,viszont remélem fél füllel hallgatod néha a tudományos híreket,mert igencsak gyorsan fejlődnek a hibridhajtások.Benne vannak a németek is,de az usa és a finnek is ténykednek a saját fejlesztésükön.Véleményem szerint az üzemanyagcellák fejlődésével hamarosan üzemanyagcellás hibrdifeket is kiadnak majd utcára,persze a kúthálózat (hidrogén) még kell mit fejlődjön.

Egyébként az tiszta,hogy nekem van egy japán napellenző a szememen,de ahogy látom a te szemeden a német napellenzőn sokkal kisebb a rés,amin kilátsz.
És nem sértésnek szántam!

A beszélgetés hasznos volt.Köszi!

Üdv.
Áki501 2009.02.04 11:16:47
@Ciri:
"Az, hogy az 1,6 8 szelepet visszahozták, az már más kérdés".

Szerinted miért?
Én nem írnám le,mert fikázásnak értelmeznéd, és megbántani valakit a véleményemmel végképp nem akarok.

Üdv.
Szombat hajnalban már aggódtam, hogy Dömsödi Gábort se fogjuk megúszni, ugyanakkor persze azért reménykedtem. Mindhiába: megjött az ő közleménye is. Akit érdekel az Autó 2 sztori, azoknak mindenképpen ajánlom, összeszedett dolgozat. 13 éve használja jogtalanul Surányi Péter az…..