Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Benq (törölt)

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Miután megkeresett minket a Benq központ, Krisztián monitor problémája is megoldódott. Kellemes érzés ilyenkor arról olvasni, hogy a poszt után milyen simán elintézhető bármilyen, addig megoldhatatlannak látszó fogyasztói panasz. Megoldódott az ügy. Ugye a Homáros megjelenés…..
Benq (törölt) 2009.02.04 10:51:17
@Layosh:
Az alkatrész európai raktárból jön.

Benq (törölt) 2009.02.04 13:17:28
@Nuunius: "Az ott dolgozó nem képes egy diódát sem odaforrasztani, csak a csavarokat ki, gyorscsatlakozó ki-be csavar vissza."

Képzeld van forrasztópákánk, oszcilloszkópunk és senkinek sem kazánkovács a végzettsége. Látatlanban ítélkezni...
Benq (törölt) 2009.02.04 16:12:57
@сняιѕ: "kedves bunq:" szeretem, ha személyeskedésbe megy át a dolog érvek híján.

"hogy a hdmi csatinál külön kábelen megy a kép a panelhez, a hang az audio jack-hez, azt már nem tudom, de simán elképzelhetőnek tartom, hogy hanyag módon dugtátok össze a hang részét, vagy leszakítottátok és aztán ráforrasztottátok és kontakthibás lett, nem értek hozzá" ezzel is melléfogtál, mert egy panelre van forrasztva az összes csatlakozó, nincs semmi vezetékezés :)
A telefonon azt mondtad csak HDMI-n nincs hang, pedig van (tény). Ha akarnám se tudnám megoldani, hogy csak azon ne legyen.

Bizonyíthatatlan, hogy a karcolások hol keletkeztek, de elvállalom.
Sok sikert a másik monitorhoz.

Részemről ez a történet lezárva.


Kedves Boo, nincs a levelezésemben dec 2-án érkezett levél fényképezőgéppel kapcsolatban.
Krisztián december elején vásárolt egy új monitort, amit azóta csak 5 napig tudott használni, a többi időt márkaszervizben töltötte. De nem azért, hogy kijavítsák a hibáit, hanem hogy még össze is karcolják. A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Fogyasztóvédők Egyesülete,…..
Benq (törölt) 2009.01.31 00:48:08
hallgattassék meg a másik fél is...

Pár "apróság" kimaradt a történetből.
A meghibásodást Dec. 10-én jelezték telefonon. Mondtam a posztolónak, hogy ha alkatrész kell hozzá valóban idén (2008) már nagy valószínűséggel nem lesz kész. Azonban felajánlottam, hogy hozza be megnézzük és ha nincs más megoldás egy raktáron levő új monitorból kiveszem a kérdéses alkatrészt és lehetőleg megoldjuk hamar.
Azonban nem érkezett meg a kérdéses monitor. Helyette másnap kaptunk egy levelet, melyet a Benq Ausztriának címeztek, hogy gondoskodjanak cseréről mivel nem akarják jogi útra terelni az ügyet, mert elfogadhatatlan, hogy egy többmilliós grafikai munkára szánt monitor nem készül el még 2008-ban.
A levélre válaszoltam, hogy abban egyeztünk meg, hogy behozza a monitort és megnézzük.
Déltájban meg is érkezett a kérdéses monitor, amikor valóban többen is fogyasztottak pizzát a szervizben.
Én, aki "zsíros kézzel fogdostam" a monitort sosem eszem a szervizben, egy közeli vendéglőt használok erre a célra.

Rögtön megnéztük, pedig a rendes ügymenet az, hogy az ügyfélszolgálat átveszi és a beérkezés sorrendjében javítjuk a hibás készülékeket. Csatlakoztattuk a monitort egy számítógéphez DVI csatlakozón keresztül.
A hiba nem volt látható, szép tiszta éles képe volt. Ekkor hívtuk be a tulajt, hogy mutassa be mi a hiba. "Ja... dugjuk át D-sub-ra... hangzott a javaslat. Ekkor hangzott el az a mondat egy kollegámtól, hogy ha grafikára akarja használni akkor ne D-SUB-os Beng monitort vegyen...

A hiba itt már látható volt és átvettük javításra. Sajnos az egy napos késlekedés alatt már eladták az összes raktári darabot, így elúszott a lehetőség, hogy hamar megjavítsuk. Az alkatrészt aznap megrendeltük a Benq-től, ami sajnos valóban egy hónap múlva érkezett meg. Azonnal kicseréltem a hibás kártyát. Leteszteltem, a képe minden bemeneten tiszta éles volt. A teszt után rögtön hívtunk futárt, hogy mielőbb megkaphassa a tulaj jogosan nagyon várt monitorát. 1-2 napra rá jött a telefon, hogy HDMI-n keresztül nincs hang. Telefonon nem sikerült megoldani a dolgot ezért kértem, hogy hozza be azonnal megoldjuk. Ettől elzárkózott. Felajánlottam, hogy akkor futárral kiviszünk egy másikat a javítás idejére. 3 nap múlva küldtünk is egy "sokkal kisebb" 22"-os X2200W monitort, aminek természetesen van HDMI bemenete. Valószínű elkerülte a kedves tulaj figyelmét. A futár visszahozta, hogy nem vették át.....

A szervizünk mindig is törekedett arra, hogy az ügyfeleknek a lehető leggyorsabban visszajuttassuk megjavítva a hibás készülékét ezzel is erősítve a márkába fektetett bizalmukat.
Sajnos előfordul, hogy rajtunk kívülálló okok miatt ez nem sikerül és mivel az ügyfél a szervizzel áll kapcsolatban ezért minket ér a hátrányos megítélés.
A karcolásról annyit, hogy többezer !! megjavított monitornál egyetlen egy esetben sem fordult elő ez a probléma, tudván hogy sérülékeny eszközről van szó.
Megjegyzés: eddig ez az egyetlen meghibásodott E2400HD monitor, ami a tulajt persze nem vigasztalja, de a kétkedőknek esetleg támpont.
Rengeteg visszajelzést kapunk, hogy a Benq az egyik legjobb ár/érték arányú monitor.
A meghibásodási arány pedig 1-2 százalék között van, ha valaki tudja akkor az a szerviz.