Adatok
GECIZ
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Krisztián december elején vásárolt egy új monitort, amit azóta csak 5 napig tudott használni, a többi időt márkaszervizben töltötte. De nem azért, hogy kijavítsák a hibáit, hanem hogy még össze is karcolják. A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Fogyasztóvédők Egyesülete,…..
GECIZ
2009.01.31 23:53:36
Kedves markentiges/grafikusz. Sajna a szerviz is hibázott a probléma gyors kezelésében. Itten van ez webshop.in-comp.hu/popup_image.php?pID=340 ezt foldugták volna neked amíg meg nem jön a Benq központból valami panel. Oszt a grafikai (MuHaHa) problémádat megoldotta volna ez az átalakító. Ahogyan te olyan frankón fogalmaztad - a BenQ Austria-nak meg egy nagy respect - ja kedveském hát az alkatrészt ez a bizonyos BA küldte a nyomorult szerviznek egy hónap alatt. Tényleg nagy respect. A javítás végéig biztosított monitort meg nem veszed át, mer az elveid. Már ha lenne ugye mert hát mindenkitől kérdezősködsz, gazsulálsz, aszt a büdös 22" meg nem kell a szerviztől. Persze az igazságot nem köpted ide, hogy azzal utasítod vissza a 22-es monitort, hogy nincs rajta dsub. Hát volt. Még ki sem kelett bontani csak a doboz oldalát kellett volna megnézni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A bácsi már hetven felett jár és jó egészségnek örvend. Gondolom nehéz lenne ilyen idős korban szoktatni arról, hogy ne EPSON szervizként jelentkezzen be. Szóval ő lenne a portás bácsi.
A legérdekebb a firkálmányodból a pizzaevés és tapperolás motívum. 1 oan ember zabálta azt a pizzát aki hozzá sem nyúl a Benq monitorodhoz, tekintettel arra, hogy egészen más munkát végez. Nem szokása pizzázni. Szóval így általánosítani egy komplett márkát és céget a szervizzel egyetemben... phü phü
A szervizes tudomásom szerint meg alkatrész hiányában (amit a BENQ nem küld időben) nem tudja időben megjavítani a monitorodat.
üdv:gec