Regisztráció Blogot indítok
Adatok
xor01

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Köszönjük mindenkinek, aki hitt bennünk és támogatott minket az indulásnál! "Hosszú utat tettünk meg azóta, hogy tavaly májusban először merült fel egy magyar csapat indítása alapítóinkban: néhány hónap alatt a Puli Space számos önkéntes szakembert gyűjtött…..
Hetente kétszer ül autóba? Rühelli a törlesztőrészletet? Lenne megoldás, csak nem biztos, hogy alkalmasak vagyunk rá. Vélemények az azonos című írásunkról...
xor01 2010.06.15 16:40:07
@Csumpi Hálidéj:
szintén svájci példa a közösségi mosógép. szinte minden társasházban a pince megfelelően kialakított részében van(nak) mosógépek amit vagy a fixen kijelölt időben vagy feliratkozás alapján lehet használni.
így a kihasználtságuk sokkal jobb, kisebb az egy főre jutó amortizációs költség etc...
Paranoid Android A pálesz 2010.06.14 11:17:00
   Az közismert tény, hogy minden becsületes magyar embernek elemi szükséglete, hogy legyen valami függősége. Az átlag mucsaiak nagy része a hagyományos magyar agysejtszivacsosítóra is rá van kattanva, persze a kávé, a cigi, a kertévé, a netes pornó és egyéb…..
E-könyv olvasók eSlick 2010.03.16 16:30:00
A wikipedia röviden így jellemzi a Foxit olvasóját: "The device is notable in that it has minimal features (no wireless, no subscription, no DRM)." Vagyis figyelemreméltó, hogy mennyire alapszintű: nincs net, nincs rá előfizetés, nincs DRM. Nem véletlen, hogy már a…..
Autókkal foglalják el az alig néhány hetes kiskörúti kerékpárutat parkolópárti aktivisták, akik a sáv visszavételéért hirdetettek demonstrációt. Az Empamo az autósoknak követeli a teljes útfelületet, bár azt állítja, hogy a rendezvény nem a kerékpárosok ellen szól. A…..
xor01 2009.12.10 14:36:58
@kafferbivalybalamber: ebben az összefoglalóban pontos forrásmegjelőléssel szerepelnek azok a tanulmányok amelyek tartalmaznak információkat a kerékpározás vs autózás gazdasági vonatkozásairól: www.velo.info/Library/Cycling_Economics.pdf
Offline kollégánk, a Motorrevü nyomtatott motoros magazin aláírásgyűjtést kezdeményez, melynek célja, hogy Magyarország buszsávjait megnyissák a segédmotorok és a motorkerékpárok előtt. A buszsávok legális használata nem csak a motorosok közlekedését segítené, de…..
xor01 2009.01.26 18:01:29
hogy kicsit pontosabb legyen: Londonban legfeljebb 18 hónapos (de minimum 6) próbaidőre engedik be a motorokat a buszsávba. s utána kiértékelik, és eldöntik, hogy valóban ez jó-e az ott élőknek.
(
www.tfl.gov.uk/roadusers/finesandregulations/10151.aspx)

ez az egyik ami szimpatikusnak tűnik, nem csak vakon vitatkozni, spekulálgatni, hogy jó lesz-e. le lehet mérni, hogy több-e a baleset, késik-e a busz, stb. s utána megalapozottabban lehet dönteni.

ami biztos, hogy jelenleg 5-10 perccel kevesebb idő alatt érek be :)